Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: [TS] In a different way ma 7 sep 2020 - 20:08 | |
| Oke, door een gesprek in de discord wilde ik dit eens gaan doen in een topic search. Het komt erop neer dat ik topics wil gaan doen waarbij het een verrassing is wie erop gaat reageren. Dit wil ik twee kanten uit gaan doen:
- Op de ene manier maak ik het topic aan met het account waar jij een topic mee wilt en mag jij reageren met wie je wilt/kan, waardoor het een verrassing voor mij zal zijn. - Op de andere manier maak je een topic aan en stuur je de link naar mij toe waarna ik kies met wie ik erop ga reageren zodat dit een verrassing voor jou is.
Dit wil ik gaan doen door middel van een google form, zodat ik voor mezelf een overzicht heb. Hier is de link naar de google form: https://forms.gle/EK3Yhd73TeZ93KKx7
Dan is er natuurlijk nog een belangrijk deel, de katten waar topics mee mogelijk zijn: Acornstar - Shadowclan - Leader - 84 moons - Actief Beechresin - Shadowclan - Queen - 24 moons - Actief Bluebell - Shadowclan - Queen - 55 moons - Semi-actief Scarletpaw - Shadowclan - Apprentice - 6 moons - Actief Needlepaw - Shadowclan - Apprentice - 7 moons - Semi-actief
Harespring - Windclan - Warrior/Tunneler - 27 moons - Actief Mintroot - Windclan - Young warrior/Tunneler - 13 moons - Actief Shadowrush - Windclan - Senior warrior/Tunneler - 105 moons - Semi-actief Whitepaw - Windclan - Apprentice moor runner - 8 moons - Semi-actief Sandkit - Windclan - Kitten - 1 moons - Actief
Dustspirit - Thunderclan - Warrior - 20 moons - Actief Maskheart - Thunderclan - Senior warrior - 90 moons - Semi-actief Juniperpaw - Thunderclan - Apprentice - 8 moons - Actief
Lilypool - Riverclan - Young warrior - 12 moons - Actief
Turtle - Tribe - Prey hunter to-be - 11 moons - Actief Alder - Tribe - Cave guard - 12 moons - Actief
Yuki - Bloodclan - Kitten 2 weeks - Actief
Er staat bij met wie ik actief ben en met wie semi-actief. Dit houdt in dat de kans groter is dat ik op je topic reageer met een actief account dan met een semi-actief account. Die zal ik alleen mee reageren als het echt bij ze past. Maar ze staan er ook tussen zodat je een topic met ze aan kan vragen^^.
- Cynthia |
|