•••
Ja, want waarom niet meteen starten met 3 accounts, hehe. So okay, ik heb Fray aangemaakt. Een sluwe lapjes bloodclan kattin van 10 maanden. Nu heb ik geen idee of dit topic klopt, en of goed staat maar hey.
Even in het kort.
Fray haar moeder is een npc. Die 2 kittens ter wereld bracht. Fray en haar broertje. Toen ze ongeveer 7 manen oud waren, werd hun moeder vermoord door een hond.
Fray is redelijk arogant, en kan best wel gemeen en flauw doen. Ze houd wel om een beetje met haar genootjes te sollen. Ze kan iemand behoorlijk afkraken.
Nu ben ik opzoek naar haar broer.
Hij hoeft niet super erg op Fray te lijken, hun is moeder een lapje, en vader voor nu nog onbekend. dus kleur vrij ruim. Maar ze moeten wel volle broer en zus [i]kunnen[/s] zijn. Kwa oogkleur is het zelfde. Fray heeft zelf een blauw en een geel/groenig oog. Haar broer kan ook zoiets hebben, of geel of blauw.
haar broer mag een bestaande zijn, maar moet dan even oud zijn. 10 manen dus.
Ze zijn redelijk close, en zullen dus veel met elkaar optrekken.
Hun vader.
Hun vader is een shadowclan kat. En nu ben ik opzoek naar een kater die deze rol kan vervullen. Kleur maakt niet heel erg veel uit, leeftijd etc ook niet (enkel niet te jong)
uiteindelijk zouden ze misschien ook een keer een rpg kunnen doen, waarin ze elkaar ontmoeten. (evt met of zonder haar broer)
Groetjes