|
|
lili ✗ 68 Afwezig
| |
| |
| |
Bo guidetti >D 143
| |
| |
| |
Silver :3 156 Actief
| |
| |
| |
Bo ~ 118
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildhorses ma 22 okt 2012 - 20:30 | |
| Update The Wild Horses 22-10-2012Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Fadestar leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien! Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~ER GAAT EEN NIEUWE VERHAALLIJN VAN START! BE THERE!~~ The Wild Horses Verhaallijn; REVENGE OUT AN DEAD HEARTHiermee hopen we dat de site activer word <3 Er zijn nog veel plaatsen vrij <3 MELD JE NU AAN EN JE DOET MEE AAN DEZE AWESOME VERHAALLIJN ;D |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| |
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildhorses ma 22 okt 2012 - 21:29 | |
| Het zou fantastisch zijn als twh actief zou worden x3 |
|
| |
It starta with a B and ends with a S >D 133
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildhorses do 22 nov 2012 - 16:30 | |
| Update The Wild Horses 22-10-2012Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Fadestar leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien! Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~N E W S : - The Stars zoekt een nieuwe The Chosen One - The Stars zoekt ook een nieuwe Healer + Healer Foal - The Moons zoekt een nieuwe Healer Foal. - The Darks: Chosen One, healer, healer foal - The Suns: Healer foal - The Angels: Chosen One, Healer, Healer foal Mvg, Starlight - Spoiler:
|
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildhorses zo 9 dec 2012 - 14:25 | |
| Update The Wild Horses 09-12-2012Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Moondance leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien! Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~N E W S : - The Stars zoekt een nieuwe The Chosen One - The Stars zoekt ook een nieuwe Healer + Healer Foal - The Moons zoekt een nieuwe Healer Foal. - The Darks: Chosen One, healer, healer foal - The Suns: Healer foal - The Angels: Healer, Healer foal - Ik heb Fadestar gekozen als de Murderer! - Er komen nu meerdere paarden om te vermoorden. - De verhaallijn gaat bijna van start! Mvg, Starlight xThe secret side of me I never let you see I keep it caged but I can't control it So stay away from me The beast is ugly I feel the rage and I just can't hold it
I must confess i feel like a monster x - Thanks iedereen:
|
|
| |
338
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildhorses zo 9 dec 2012 - 16:02 | |
| mij ie je niet meer op het forum want ik ben verbannen |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildhorses zo 9 dec 2012 - 16:55 | |
| |
|
| |
338
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildhorses zo 9 dec 2012 - 17:15 | |
| tja mij maakt het niet meer uit ten eerste krijg ik geen tweede kans dat wet ik wel zeker en ten tweede ik zit nu toch meer op facebook |
|
| |
Miss Guidetti for you~ {But my friends call me Bo :')} 184
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildhorses zo 23 dec 2012 - 11:21 | |
| Update The Wild Horses 23-12-2012 Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Moondance leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien! Veel Hoefjes Starlight. Leader van The StarsN E W S : - The Stars zoekt een nieuwe The Chosen One - The Stars zoekt ook een nieuwe Healer + Healer Foal - The Moons zoekt een nieuwe Healer Foal. - The Darks: Chosen One, healer, healer foal - The Suns: Healer foal - The Angels: Healer, Healer foal - Ik heb Fadestar gekozen als de Murderer! - Er komen nu meerdere paarden om te vermoorden. - De verhaallijn gaat bijna van start! Mvg, Starlight - When the face is fully snowed...:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildhorses | |
| |
|
| |
|