Call me when it's over - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Call me when it's over

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tidepool
Member
Call me when it's over - Pagina 2 BBTakD
Bunny
365
Actief
"Love recognizes no barriers"

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Tidepool
BerichtOnderwerp: Re: Call me when it's over   Call me when it's over - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 okt 2020 - 0:40

Flutterkit vertelde over de warriorcode. Hoewel Tidekit haar best deed om heel goed op te letten, dwaalde haar aandacht al snel weg. Ze vond het moeilijk om heel lang op één ding te concentreren en het minste leidde haar af. Zoals dat mosballetje, dat daar maar zielig lag te liggen. Zou het van iemand zijn? Was het achtergelaten? Het zag er wel een mooi balletje uit, mooi rond.. Pas toen Flutterkit stopte met spreken keerde ze haar kittenblauwe blik met een ruk terug. De afweigheid van geluid deed haar weer realiseren dat er iemand aan het praten geweest was. Oeps.. "Uh,..", stamelde Tidekit, lichtjes verward. Waarover waren ze ook alweer bezig geweest? Dat mosballetje was toch interessanter geweest. Hoewel ze, als ze nu haar blik terug naar daar wierp, niet goed meer wist waarom. Het was maar een mosballetje, dat zag ze alle dagen.. Gefrustreerd met zichzelf fronste het poesje. Hmpf, nu had ze de hele interessante uitleg gemist!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Call me when it's over - Pagina 2 DPKsfdL
Butter
338
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Call me when it's over   Call me when it's over - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 okt 2020 - 20:03

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
Het leek erop dat de aandacht van de jongere kitten toch niet geheel op hem gevestigd was. Het was dan ook een onderwerp dat best ingewikkeld was uit te leggen en het feit dat er nog andere dingen waren die ze konden zien, in de halfdonkere Nursery, was toch wel een reden waarom de ander afgeleid kon raken. Dit keer was het een mosbal die interessanter was dan zijn verhaal, maar aangezien de kater gewend was dat anderen niet altijd de eerste keer naar zijn stem zouden luisteren, viel hij enkel stil terwijl hij afwachtte wat de jongere kitten zou gaan doen. 'Uh,..' Stamelde de oranje kitten waardoor hij een kleine glimlach onderdrukte, want ergens was ze best schattig. 'Moet ik herhalen wat ik over de Warrior Code zei of wil je liever met een mosbal spelen?' Vroeg hij met een geduld van hier tot in Starclan. Hij wist niet goed hoe hij met jonge kittens om moest gaan, maar dit leek een veilige vraag, toch?
♥
Tidepool
Member
Bunny
365
Actief

CAT'S PROFILE
Tidepool
BerichtOnderwerp: Re: Call me when it's over   Call me when it's over - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 okt 2020 - 10:40

Flutterkit vroeg haar of hij moest herhalen, of dat ze misschien liever met een mosbal wou spelen. Tidekit schudde haar hoofdje. Nee, met mosballen spelen deed ze elke dag, zijn verhaal was veel interessanter! Ze plooide haar pootjes onder haar lichaampje en maakte er een punt van om hem met éxtra aandacht aan te kijken met haar intelligente kittenblauwe oogjes. Ze was vastberaden om te horen wat hij te zeggen had, en ze liet zich niet opnieuw afleiden hoor, nope!
Flutterpaw'
Member
Butter
338
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Call me when it's over   Call me when it's over - Pagina 2 Icon_minitimema 12 okt 2020 - 21:58

Hij moest nooit een partner of kittens, want dat zou een ramp worden. Flutterkit en communicatie, dat ging gewoonweg niet samen. Hij herinnerde zich voldoende van zijn jongere kitten tijd om te weten wat hij leuk had gevonden, maar hij was simpelweg niet de normale, standaard kitten. Tidekit schudde haar kopje bij zijn vraag, waardoor hij zijn keel licht schraapte en weer sprak. 'De Clan heeft regels net zoals de andere Clans, dit noemen we de Warrior Code. Bijvoorbeeld, een Apprentice mag niet eten zonder dat hij voor de Elders gejaagd heeft, tenzij hij hiervoor toestemming heeft gekregen. Een andere zegt dat een goede Warrior kittens hoort te beschermen, zelfs als deze van een andere Clan zijn.' Hij wilde nog niet de gewelddadige regels vertellen, de kitten niet bang maken voor haar toekomst.
♥
Tidepool
Member
Bunny
365
Actief

CAT'S PROFILE
Tidepool
BerichtOnderwerp: Re: Call me when it's over   Call me when it's over - Pagina 2 Icon_minitimema 2 nov 2020 - 17:20

Woah, dat klonk allemaal heel ingewikkeld - maar ook heel interessant! Hoewel Tidekit haar best deed om op te letten, kon ze de woorden niet in zich opnemen en onthield ze maar half wat de oudere kitten haar vertelde. De Warrior Code.. En ook zij moest al die regels volgen? Oh jee, hoe zou ze dat doen als ze de regels nog niet eens kon onthouden? Een bijna bezorgde frons verscheen op haar snuitje, al deed ze geen moeite om de vraag te stellen. Dat kon haar verwarde hoofd op dit moment niet aan.
Flutterpaw'
Member
Butter
338
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Call me when it's over   Call me when it's over - Pagina 2 Icon_minitimema 9 nov 2020 - 15:11

Het was ingewikkeld wanneer een kitten voor het eerst meer zou horen over de regels. Flutterkit had zelf geluk gehad dat hij gedurende de Moons dat hij leefde af en toe anderen erover had horen praten en dat het duidelijker was geworden toen Bloodclan aanwezig was geweest. Hoe belangrijk de regels waren, hoe grote invloed het had op zijn leven, zelfs al voelde hij zich niet verbonden met de Clan. In het opzicht dat hij te weinig gevoelens had, hij wilde hen niet pijn doen maar was tegelijkertijd ook niet in staat om ze liefde en warmte te tonen. Op de acceptabele manier. Een frons verscheen op het gezicht van de jongere kitten waardoor hij kort zijn staart zwiepte. 'Geen zorgen, alle regels leer je vanzelf als je ouder wordt. Mentoren zorgen altijd dat de Apprentices deze uit hun hoofd kennen.' Dat was hem verteld, een mentor zou er voor zijn Apprentice zijn.
♥
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Call me when it's over   Call me when it's over - Pagina 2 Icon_minitime

Call me when it's over
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: