We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Hold me tight as I watch you die za 1 aug 2020 - 1:19
Het was tijd voor te gaan jagen. Hoewel ze nog veel moest leren wisten haar spieren nog hoe het moest. Het in jachthouding zakken, deze aanhouden, sluipen en dan rennen verliep soepel, ze wist enkel niet welke techniek ze bij welk dier moest gebruiken. Daarom sloop ze veel te traag en te luid naar het konijn toe. Ze was bijna aan de grens met Shadowclan toen haar schattige prooi haar opmerkte. Als een pijl uit de boog schoot het weg, richting de grens. Daintywhiff liet haar ingehouden adem eruit als een gefrustreerde blaas en ging de achtervolging in. Haar oren gingen plat in haar nek, maar toen ze de grens overstak remde ze toch af tot ze hijgend stilstond. Gefrustreerd blies ze een pluk losgekomen vacht weg uit haar ogen. Niet de moeite nemend om weer op Windclan territorium te gaan staan liet ze zich met een plof op haar kont vallen. What a bummerrr!
+ Bluejay
No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything
Bluejay
Member
Sannemander 615 Actief Always flying high and falling down
Onderwerp: Re: Hold me tight as I watch you die za 1 aug 2020 - 13:51
Dapper trotseerde de zilveren warrior de durfal die het waagde hun net weer versterkte grens over te steken, die het niet kon laten even stoer te doen, nou zeg wacht maar. Zijn blik viel echter op een poes die simpel weg daar zat alsof ze niks beters te doen had. Verrast schoten de kater oortjes omhoog, verward kantelde hij even zijn. Zijn neus bespeurde Windclan, niet echt een verassing natuurlijk op de grens tussen de twee clans maar haar gedrag was zeker buitengewoon. Met een kleine grijns op zijn gezicht stapte de kater op haar af, niks in hem wijzend op ware agressiviteit of dreiging, de kater was immers nooit snel op geweld gevallen, nee eerst bekeek hij de situatie goed, probeerde hij het met woordjes op te lossen in plaats van klapjes, zeker als de kat in kwestie niks uitlokt. En nee, dit was niet alleen omdat de poes er goed uitzag hoor. "Nou vertel me hun" mauwde de kater nuchter waarop hij nog wat dichterbij stapte en naast de poes kwam te staan, echter natuurlijk met de vereiste 1.5 meter afstand. "Aan welke kant van de grens hoor jij ook alweer hm" beet de kater haar iets wat speels toe, een grijns dan ook spelend op zijn gezicht, echter een sterkte duidelijkheid rustend in zijn ogen, nu liggend op de poes, terug naar jou kant schat.
Timing is everything.
Daintywhiff
Member
Beertje 315 Actief Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~
Onderwerp: Re: Hold me tight as I watch you die za 1 aug 2020 - 14:11
Nou zeg, kreeg ze dan geen seconden rust? Daintywhiff keek op naar een brede zilveren kater. Het rood in zijn vacht maakte hem uniek, een onderdeel dat meteen in haar oog sprong. Ze maakte een brommend geluid en keek even om zich heen. Dan draaide ze zich onschuldig terug en wees ze met haar gevlekte poot naar hun grens. "Je mag me bedanken, er loopt een konijn extra op jullie territorium... twinkle toes," miauwde ze met een tedere zoete stem. Toch stond ze op en maakte aanstalten om die paar vossenlengtes te overbruggen. Ze knipperde langzaam. "Wil je dat ik nu al vertrek?" Een giechel kwam erachter na. Hoewel Shadefeather zijn best deed om haar zo goed en beleefd mogelijk op te voeden ging het bijna automatisch. Troetelnamen, scheldwoorden, geflirt, het kwam er allemaal zo makkelijk uit. Het gaf haar een euforisch gevoel, maar de adviezen en waarschuwende woorden van de zwarte kater rinkelden altijd op de achtergrond. Ze mocht het niet misbruiken. Daintywhiff zag ook niet in waarom ze dat zou doen. Dit was al leuk genoeg.
No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything
Bluejay
Member
Sannemander 615 Actief Always flying high and falling down
iet in één duikend bij het horen van de poes haar brommen bleef de grote kater staan waar die stond, liet hij voor geen seconde zijn well bekende grijns zakken. De poes leek duidelijk niet geämuseerd door zijn vriendelijk manier van handelen, alsof ze het als normaal beschouwde zo maar binnen te walzen alsof het niks was."Je mag me bedanken, er loopt een konijn extra op jullie territorium... twinkle toes," mauwde ze vervolgens, haar stem teder en zoet, ergens wel in contrast met de kater's diepe maar toch warme stem. De toon, de woorden die de poes had gebruikt bleven de kater echter wel bij, twinkletoes? Waar sloeg dat nou weer op, was dit een uitdaging? Grijnzend keek hij toe hoe de poes dan toch terug stapte naar haar kant van de grens. "Nou bedankt hoor, ik zal de gelukkige laten weten wie hij of zij te bedanken heeft voor deze vrijgevige gift als dat jou ego opschoond lil birdie" mauwde de kater speels, sarcasme duidelijk op zijn woordjes rustend terwijl hij de poes uitdagend bleef aankijken. "Wil je dat ik nu al vertrek?" giegelde de poes vervolgens, duidelijk klaar van een speelse woord wissel, duidelijk alle antwoorde klaar hebben liggend. Kort haalde de kater zijn wenkbrouwen op waarna zijn ogen zich vulde met behoorlijk duidelijk gefakete medelijden. "Ach gossie, raakt het je zo hard my lady?" stelde Bluejay speels "Ik heb bijna medelijden, honest to the stars, kan me goed voorstellen dat ik iemand ben waar je niet van weg wil blijven, maar tja regels gelden ook voor de knappe onder ons"
Onderwerp: Re: Hold me tight as I watch you die za 26 sep 2020 - 21:22
De energie van het flirten stroomde door haar aderen. Shadefeather hield van haar zoals ze was, dan hoefde ze niet met haar lichaam te pronken en ergens vond ze dat ook spijtig. Ze wilde zich mooi en belangrijk voelen, het was een lust, een honger die niet gestild werd. Daintywhiff stak haar neusje in de lucht en giechelde weer. "Dat is waar twinkle toes... Loyaliteit is wat het tegenwoordig heet niet?" Ze draaide zich om, met haar billen naar hem toe en stapte mee naar haar deel van de grens. Ze liet haar slangachtige staart omhoog langs zijn kin krullen. Pas toen ze weer op haar stuk gebied stond draaide ze zich weer om. "Zo. Niets te zien hier toch, behalve jij en ik..." Ze liet de volgende woorden onheilspellend in de lucht hangen. Hij mocht ze zelf invullen.