Aimée 299 Actief
| |
| Onderwerp: Dear Sibling[GZ] di 28 jul 2020 - 23:24 | |
| Ok, ik heb dus al eerder een familie zoektocht gehouden voor Smoulder, maar ik zoek eigenlijk nog iets speciaals voor hem met een klein verhaallijntje erachter.
Voor een vrolijke kat als Smoulder heeft hij niet al te fijne dingen meegemaakt in zijn leven(ik verwijs even naar zijn geschiedenis). Hij is hier mee omgegaan door er grappen over te maken en gewoon humor te hebben over het leven. Dit is eigenlijk gewoon een coping mechanisme van hem. Ook als hij zich beroerd voelt over het leven zal hij dit nog steeds doen.
Nu zoek ik dus een zus/broer voor hem die totaal niet zo is en waarop hun leven een wat andere effect heeft gehad. Deze snapt niet waarom Smoulder altijd zo positief en laks in dingen is. Hij/zij vindt hun broer maar raar en heeft hier eigenlijk geen goeie band mee vanuit hun ogen. Smoulder probeert het wel, maar wordt meestal niet goed ontvangen.
Verdere dingen kunnen nog worden uitgewerkt.
Wat ik dus zoek:
Thunderclanner Zelfde leeftijd als Smoul Meer down to earth en serieus, wss ook een veel hardere werker. Is misschien wat gehard door hun geschiedenis? Voor de rest is alles prima. Geslacht maakt niet uit. Vachtkleur ook niet, maar liefst kortharig. |
|