|
|
Butter 338 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles do 16 jul 2020 - 23:08 | |
| Butter (Jarine)van Flutter/Honor doet ook mee |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles vr 17 jul 2020 - 20:52 | |
| Hendrika. |
|
| |
Anonymous 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles zo 19 jul 2020 - 19:31 | |
| Ik, Freedje, trek me terug (: sorry |
|
| |
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles ma 20 jul 2020 - 0:20 | |
| Oh oké, jammer Freedje, dan haal ik je van de lijst af. De rest zal ik erbij op zetten! |
|
| |
Chi 577 Actief "Wherever life plants you, bloom with grace."
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles ma 20 jul 2020 - 12:35 | |
| Ben ik te laat? Zo niet wil ik ook graag meedoen^^ |
|
| |
Sannemander 615 Actief Always flying high and falling down
| CAT'S PROFILEAge: 46 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior / Papa |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles ma 20 jul 2020 - 12:57 | |
| Ik hoop dat ik nog op tijd ben :,) if so count me in!^^ |
|
| |
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles ma 20 jul 2020 - 14:29 | |
| Nee t/m vandaag mag nog!
Onthoud wel dat je voor iedereen wat moet schrijven! Dus trek er wat tijd voor uit ;-)
|
|
| |
232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles ma 20 jul 2020 - 20:41 | |
| Ik trek me toch terug, sorry. |
|
| |
Luca 564 Actief I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles ma 20 jul 2020 - 23:37 | |
| Ik wil ook nog mee doen als dat kan! |
|
| |
Butter 338 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles do 23 jul 2020 - 9:15 | |
| Babs, hoe wil je dat we de stukjes insturen? Want dat is even mijn vraag haha ;') Plus is de lijst helemaal up to date? Want dan kopieer en plak ik die even voor mijzelf en kan ik beginnen. Leuk initiatief!!! |
|
| |
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles do 23 jul 2020 - 12:30 | |
| - Babs (Pepperpaw) - Beer (Daintywhiff) - Bo (Falconpaw) - Bunny (Amberstorm) - Butter (Flutterkit) - Camilla (Shrimppaw) - Chi (Lionpaw) - Cynthia (Acornstar) - Dodo (Newtpaw) - Ema (Shine) - Hendrika (Argentkit) - Femke (Thornstar) - Floriske (Day) - Jamie (Fireteller) - Julia (Icecream) - Lianne (Nettleroot) - Luca (Nightpool) - Marlie (Orchis) - Mim (Wisteriawisp) - Quinty (Tawnyleaf) - Renske (Settleddust) - Sannemander (Bluejay) - Yanthe (Lizardpath) Dit is de uiteindelijke lijst van mensen! Je kunt in de onderstaande link je stukjes insturen. Aangezien het een best forse lijst is, heb ik de deadline op 20 augustus gezet! Onthoudt, je krijgt je eigen documentje pas als je voor iedereen geschreven hebt. ;-) Als je er toch nog vanaf wil, laat dan eventjes zsm weten. https://forms.gle/82WoUvuyqFjKeNKD7 |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles vr 7 aug 2020 - 20:35 | |
| Ik heb je al aan geschreven op Discord, maar ik heb wat familie probleempjes bij mij thuis waardoor ik me terug moet trekken helaas. Wel wens ik iedereen op of van de lijst verder veel plezier. |
|
| |
Lianne 510 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles zo 16 aug 2020 - 16:15 | |
| Hallo allemaal, ik heb besloten om mij terug te trekken. Vier dagen voor de deadline is niet bijster handig en ik wil dus ook alvast mijn excuses aanbieden aan iedereen die zo hard heeft gewerkt, en tijd erin heeft gestoken om een stukje voor mij te schrijven. Ik heb het zelf een paar keer uitgesteld, om het vervolgens echt helemaal te vergeten. Daar voel ik mij best wel klote over en ik wil nogmaals een dikke vette gemeende sorry zeggen tegen iedereen! De laatste tijd zijn (buiten wc) er wel meer dingen mis gegaan en ik ga ook even een stap terug nemen en op alles reflecteren. Het is niet eerlijk tegenover jullie dat mijn privé leven interfereert met zo’n vrolijk en lief gebaar als Summer in Smiles.
- Lianne |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles zo 16 aug 2020 - 19:44 | |
| Ik denk dat ik namens iedereen kan zeggen dat we het helemaal begrijpen Lianne! Je bent een lieverd en daarvoor hoef ik niet te wachten om een stukje in te sturen. Soms zijn er andere dingen die voorgaan. Ik vind je alsnog een topper <3 |
|
| |
Butter 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles ma 17 aug 2020 - 22:24 | |
| Lianne, Renske heeft het perfect verwoord! Soms gaat iets gewoon niet en niemand neemt het je kwalijk! Je bent gewoon een schat en hoeft je hier echt geen zorgen om te maken! |
|
| |
Camilla 463 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles do 20 aug 2020 - 13:59 | |
| Ondanks dat nog niet iedereen helemaal klaar is wil ik zeggen dat ik dit een heel leuk initiatief vind/vond! Het is zo leuk om al die lieve berichtjes te lezen en ook een goede manier om elkaar wat beter te leren kennen, omdat je toch sneller in iemands dm's slide ;3 Zeker voor herhaling vatbaar, wat mij betreft! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Summer in smiles | |
| |
|
| |
|