Tijger 88 Actief You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.
| |
| Onderwerp: Someone fancy a conversation? do 9 jul 2020 - 9:26 | |
| Hallo! Ik wil graag van mijn katten meer topics. Ik reageer best snel, doordat het nu vakantie is. Wil je een topic met 1 van mijn accounts? reageer hier onder! Open:- Tigerblaze:
Tigerblaze, Thunderclan, young warrior, 15 moonds, Aardige vrolijke kattin, maar als je haar boos maakt, kan ze vervelend uit de hoek komen.
- Tigera:
Tigera, Bloodclan, Young-one, 7 moons, heeft nog niet veel vecttraining gehad, maar wilt graag leren vechten. Ze is vaak vrolijk, behalve als ze niet lekker in haar vel zit.
- Mystery:
Mystery, Rogue, 30 moons, Kan goed overleven. houdt van mysterieus doen en van mensen laten schrikken. Haat jagen.
- Wolfkit:
Wolfkit, Windclan, Kitten, 0,5 moon, Is een vrolijke poes met veel fantasie. Haar pleegvader is Scarface en is dus een soort van zusje van Swankit. Heeft haar oogjes pas open. Ze verlaat op deze leeftijd bijna nooit de nursery. Ze heeft genoeg te ontdekken in de Nursery.
- Falcon flying to the sky:
(Foto wilt niet meewerken! Sorry!) Falcon flying to the sky, Tribe of rushing water, To-be (prey-hunter), 8 moons, Is bijna altijd vrolijk en in voor een praatje. Ze wil graag leren en haar doel is om één van de beste prey-hunters te worden.
Dicht:- Moonrise:
Moonrise, Rogue, 20 moons, Is sinds kort zwanger. (Zoekt kittens: warriorcatsnl.com/t43147-ks-moonrise-verwacht-kittens) Is vrolijk en houdt van rennen. Ze leeft bij de Lost Ones en is er gelukkig. Soms is ze wel in een speelse bui als bij een kitten. Nu nog gesloten, omdat ze nog op kracht komt van een lange reis.
|
|
Miss F 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Someone fancy a conversation? do 9 jul 2020 - 12:48 | |
| Tiger x Copperpaw en/of Frozenfall? Tigera x Loudpaw? Mystery x Silentpaw?
|
|
Lianne 510 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Someone fancy a conversation? do 9 jul 2020 - 12:58 | |
| |
|
Tijger 88 Actief You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.
| |
| Onderwerp: Re: Someone fancy a conversation? do 9 jul 2020 - 14:52 | |
| |
|
Lianne 510 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Someone fancy a conversation? za 11 jul 2020 - 23:08 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Someone fancy a conversation? zo 12 jul 2020 - 8:27 | |
| |
|
Lianne 510 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Someone fancy a conversation? ma 13 jul 2020 - 14:18 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Someone fancy a conversation? ma 13 jul 2020 - 16:50 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: Someone fancy a conversation? | |
| |
|