| Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? | |
|
54
| |
| Onderwerp: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? do 5 jan 2012 - 10:59 | |
| |
|
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? do 5 jan 2012 - 13:18 | |
| Ik woon er!
Bij de grens, naast Friesland |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? do 5 jan 2012 - 18:42 | |
| - Fogstream schreef:
- Ik woon er!
Bij de grens, naast Friesland aaiii :O hoe ziet t eruit daarzo nu? |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? do 5 jan 2012 - 18:57 | |
| Ik hoorde het op het nieuws (België) en werd ook ongerust over mijn vriendjes ;C |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? do 5 jan 2012 - 20:24 | |
| Ja he . maar t blijkt nu dat de dijken het waarscÍjnlijk zullen houden gelukkig. maar het water gaat nog wél stijgen. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? do 5 jan 2012 - 20:30 | |
| Ik hoorde het nieuws ook Verschikkelijk gelukkig woon ik in de provincie Utrecht |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? do 5 jan 2012 - 20:41 | |
| Ik woon gelukkig in provincie Gelderland... Maar ik zou het toch heel erg vinden als er een dijkdoorbraak komt... |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? do 5 jan 2012 - 23:48 | |
| oh gelukkig, dan zijn jullie ook veiig ik hoorde nét op t nieuws dat t zuiden van holland ook last gaat kruigen maar het binneland zal wel meevallen alleen staat het water in de maas wel érg hoog en loopt het op plaatsen over de kades.... |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? vr 6 jan 2012 - 9:51 | |
| Ik lig net hoog ggenoeg woon in de Utrechtse heuvelrug In wijk heb je ook meren dus dat is ook afwachten.. Gelukkig ik in Doorn.. Misschien vijver overstroming xD Maar wel erg voor jullie in Groningen er zijn al 2 eilandjes ontruimt in Friesland ook niet te vergeten! :O Veel geluk als je in het noorden of zuiden ligt waar je je voeten natmaakt veel geluk! |
|
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? vr 6 jan 2012 - 10:54 | |
| Mwoehahaha, ik woon in België, lekker geen last van Ik heb wel familie die daar woon(de) maar ze zijn naar ons verhuisd. Maar hun katten vs onze katten loopt niet zo goed... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? | |
| |
|
| |
|