Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Morningpool
Member
Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? DPKsfdL
54

CAT'S PROFILE
Morningpool
BerichtOnderwerp: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????   Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 10:59

http://www.dagelijksestandaard.nl/2012/01/defensie-in-paraatheid-wegens-hoog-water

Wie woont er allemaal in groningen en moet evacueren???
want ik heb net op het nieuwe gezien dat het water al Óver de dijken komt... en er kans is dat deze door kunnen gaan breken.

xx Bezorgde Vicky /Morningpool, MaskKit, Frozenkit,Bravekit, Icestripe
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogstream
StarClan
75

CAT'S PROFILE
Fogstream
BerichtOnderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????   Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 13:18

Ik woon er!

Bij de grens, naast Friesland
Morningpool
Member
54

CAT'S PROFILE
Morningpool
BerichtOnderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????   Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 18:42

Fogstream schreef:
Ik woon er!

Bij de grens, naast Friesland

aaiii :O
hoe ziet t eruit daarzo nu?
Lotusleaf
Member
Kallista
532

CAT'S PROFILE
Lotusleaf
BerichtOnderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????   Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 18:57

Ik hoorde het op het nieuws (België) en werd ook ongerust over mijn vriendjes ;C
Morningpool
Member
54

CAT'S PROFILE
Morningpool
BerichtOnderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????   Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:24

Ja he Sad. maar t blijkt nu dat de dijken het waarscÍjnlijk zullen houden gelukkig.
maar het water gaat nog wél stijgen.
Jaytail
Member
Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????   Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:30

Ik hoorde het nieuws ook Verschikkelijk gelukkig woon ik in de provincie Utrecht
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????   Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:41

Ik woon gelukkig in provincie Gelderland... Maar ik zou het toch heel erg vinden als er een dijkdoorbraak komt...
Morningpool
Member
54

CAT'S PROFILE
Morningpool
BerichtOnderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????   Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 23:48

oh gelukkig, dan zijn jullie ook veiig ik hoorde nét op t nieuws dat t zuiden van holland ook last gaat kruigen maar het binneland zal wel meevallen alleen staat het water in de maas wel érg hoog en loopt het op plaatsen over de kades....
Jaytail
Member
Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????   Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 9:51

Ik lig net hoog ggenoeg woon in de Utrechtse heuvelrug Very Happy In wijk heb je ook meren dus dat is ook afwachten.. Gelukkig ik in Doorn.. Misschien vijver overstroming xD Maar wel erg voor jullie in Groningen er zijn al 2 eilandjes ontruimt in Friesland ook niet te vergeten! :O Veel geluk als je in het noorden of zuiden ligt waar je je voeten natmaakt veel geluk!
SplinterClaw
Member
55

CAT'S PROFILE
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????   Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 10:54

Mwoehahaha, ik woon in België, lekker geen last van Twisted Evil Very Happy
Ik heb wel familie die daar woon(de) maar ze zijn naar ons verhuisd. Maar hun katten vs onze katten loopt niet zo goed...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal????   Mogelijke Dijkdoorbraak in groningen, wie woont daar allemaal???? Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: