| Aanvraag topic, een tekening van je ava | |
|
|
315
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 16:15 | |
| tnx! ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 17:29 | |
| |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 17:31 | |
| - MaskKit schreef:
ohh nice =3 thanks (ben ook Bloody) Thanks Quinty <3- Spoiler:
x Drip drip does your blood. After i've slayed you! x - FACE IT!:
- Spoiler:
|
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 17:34 | |
| uhhh, nah. sorry ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 17:59 | |
| oke dan kijk k wat k kan doen word t net zoiets als bij crowkit |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 20:16 | |
| Die prop ik in z'n onderschrift >3 |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 21:06 | |
| kewl dankjeee Frost en hier is dan Soulheart's char painted Ik vond t leeeuk om dees te doen ik dácht dat ie saaai zou zijn xD maar hij was juist leeeuk |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 22:41 | |
| Wil je mijn Lightkit ook tekenen!!
Misschien dat je zelf wat kan verzinnen ofzo? Zo lang het maar een rood kitten poesje is met vel gele ogen <3
En anders, je mag ava ook na tekenen hoor ^^ |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 22:43 | |
| - Lightkit schreef:
- Wil je mijn Lightkit ook tekenen!!
Misschien dat je zelf wat kan verzinnen ofzo? Zo lang het maar een rood kitten poesje is met vel gele ogen <3
En anders, je mag ava ook na tekenen hoor ^^ Komt goed, doe ik morgen ik probeer in de ochtend en ander word het de avond ik verw8 dat ik het half 9 uiterlijk klaar heb voor je xx paar vraagjes voor je langhaar of korthaar? wat voor thema? kleru enzo? xx |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 22:44 | |
| Oké. Geen haast hoor. Waarschijnlijk ben ik vanaf morgen ook tot aan maandag niet online om dat ik maar drie avonden per week mag... Misschien dat ik dit weekend bij mijn vader computer heb... xD |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 22:46 | |
| - Lightkit schreef:
- Oké.
Geen haast hoor. Waarschijnlijk ben ik vanaf morgen ook tot aan maandag niet online om dat ik maar drie avonden per week mag... Misschien dat ik dit weekend bij mijn vader computer heb... xD okee in dat geval krijg je t uiterlijk maandag ochtend xD moet namelijk ook nog kadootje maken voor diegene die ik heb voor de valentijnsactie maar kot goed. maar wat voor kleuren enzo wil je? en wat voor vacht? lengte? |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 22:47 | |
| Lightkit is een Main coon, dus duidelijk lang haar. Rood/oranje, zoals op foto. Mooi gele ogen.. En achtergrond... Misschien iets mooi blauws waterachtigs met groen... Maar er maar wat van ^^ |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 22:49 | |
| dácht ik al haha. maar wide t cker weten oke, okee k doe wel thema van de clan komt allemaal goed ik zal n mooie rooie mainecoon poes maken voor je xx |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 22:56 | |
| spottie wil ook een zlefportret Ik vind ze echt zo gaaf! Je mag er eeuwen over doen... als je dat wilt - Thanks peepz c:
|
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava do 19 jan 2012 - 22:57 | |
| Okok, komt goed meestal wanner ik ga tekenen doe ik er 3/4 soms meer achter eklaar dus je kan t uiterlijk eind van dit weekend hier verwachten |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava vr 20 jan 2012 - 12:32 | |
| Oeh ik lief het! Wil je Skywalker maken? Ik denk dat de ava daarvoor een beetje onbruikbaar is... Skywalker is een langharige, zwarte kater met blauwe ogen. Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava vr 20 jan 2012 - 15:48 | |
| ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
433
| |
| |
| |
Vocabitch, Juul! >:} 66
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief