| Aanvraag topic, een tekening van je ava | |
|
|
56
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava di 7 feb 2012 - 19:29 | |
| WOW!!! Hij is zo epic, ik vind hem prachtig. - Spoiler:
|
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava di 7 feb 2012 - 19:40 | |
| |
|
| |
Francesca 52
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava di 7 feb 2012 - 19:54 | |
| Ga je Lotus nog tekenen? Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Klik |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava di 7 feb 2012 - 20:14 | |
| - Lotus schreef:
- Ga je Lotus nog tekenen?
lotus heb ik al lang af... hmm w8 ff volges ij heb k m niet gepost xD heb m al n week ofso af xD |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava di 7 feb 2012 - 20:16 | |
| ik had lotsu idd al af... vergeten te posten sorry... maaaaar... ik ben ondertussen beter geworden... dus ik ga hem nog even wat mooier maken... nu meteen ^^ dus hij komt vandaag nog hier te staan ^^
|
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava di 7 feb 2012 - 20:19 | |
| Oke, maakt nii uit heuwr ^^ Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava di 7 feb 2012 - 20:57 | |
| hmmm best wel dubbelposterij... sorry ^^ |
|
| |
57
| |
| |
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava zo 12 feb 2012 - 14:41 | |
| Ik probeer silverfur én thichcheek ergens voor zondag deze wee te maken... maar ik heb t nogal druk met mn prive leven op t moment...(in a good way/valentinesday enzo)) dus weet niet of t lukt |
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava zo 12 feb 2012 - 18:09 | |
| doe rustig aan hoor |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava zo 19 feb 2012 - 20:44 | |
| Ik heb het momenteel te druk... maar er komt wel weer een tijd dat ik weer ga teknen... heb het gewoon érg druk metmn reallife op t moment |
|
| |
28
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava di 13 maa 2012 - 17:03 | |
| mensen opgelet ik ga weer Tekeningen maken Maar ik doe het rustig aan ^^ Stuur je verzoekje maar op en dan zet ik hem op de lijst. Wanneer hij af komt weet ik niet, maar dan weet je in iedergeval dat je een van de eerste bent die aan de beurt is. xxxx - MaskKit, |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Daan. 107 Actief
| |
| |
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava zo 10 jun 2012 - 14:54 | |
| Mag ik er 1 ? Foto in Ava en onderschrift, meer heb ik niet :I
Gewoon een grijze kat, met zwarte strepen en rode ogen. xD
Edit;; En een wit mondje btw xD - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava zo 10 jun 2012 - 14:56 | |
| Wil je Mr. Tips tekenen? Ik heb hier nog een groter plaatje, je mag ook de ava gebruiken als je dat wilt. Kies er maar een uit ^^ - Spoiler:
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Aanvraag topic, een tekening van je ava | |
| |
|
| |
|