James 234 Actief “If you run from me, I will pursue”
| |
| Onderwerp: [TS] Damned magic ma 22 jun 2020 - 23:03 | |
| Oh damn we doen dit, Ik graag wat topics met mijn accounts vangen maar hiermee komt wel de waarschuwing dat ik absoluut de traagste poster ben die je ooit zult tegenkomen op deze aardbodem. Daarbij post ik ook alleen wanneer ik zin heb met welke accounts ik zin heb, dus soms kan het even duren voor ik bij je topic kom! Maar, beloofd, ooit kom ik wel. Hoe dan ook ik zit in limbo met wie ik wil posten en met wie niet dus ik ga gewoon... een hoop aanbieden? Ik wil ook best alles maken, iedereen kan met iedereen, no problem~
Acefray - Rogue - Is op het moment nog een beetje dood dus even wachten Spark - Tribe - Even niks totdat hij officieel zijn healer naam heeft
Warhound - Riverclan Arcticwolf - Riverclan Whitepaw - Shadowclan - Op het moment zijn balletjes aan het verliezen maar vraag maar aan Howlingkit - Shadowclan - Word as we speak geboren dus ook nog even on hold Abysshowl - Windclan Satsui - Bloodclan
Wil je een topic met iemand niet op deze lijst? Ook cool, vraag maar aan! En hier wil ik meteen ook mijn moordenaar promoten <3 Please meld je aan voor verwondingen, sterfgevallen of gewoon heel erg te schrikken. Word zeker gewaardeerd (en als je een plotje wilt met de killer, gewoon mij porren!) https://www.warriorcatsnl.com/t42735-murder-in-town
Hoop dat ik jullie mag lastig vallen met leuke topics <3
|
|
Bo~ 294 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Damned magic ma 22 jun 2020 - 23:08 | |
| |
|
Anonymous 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Damned magic di 23 jun 2020 - 14:59 | |
| Warhound en Arcticwolf x Timberpaw Whitepaw en Howlingkit x Loudpaw/ en of Silentpaw Abysshowl x Swankit
En heb je miss nog iemand in TC voor Frozenfall? ;3 |
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Damned magic do 25 jun 2020 - 11:25 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: [TS] Damned magic | |
| |
|