Miss F 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: If I let my walls come down. zo 9 aug 2020 - 21:48 | |
| Timberpaw liet zijn bekje al even ongelovig en sarcastisch openvallen toen hij dat Sagepaw zag doen. What was the big deal? Hij had met een BloodClanner gevochten, so what? Zou zij niet hetzelfde gedaan hebben als ze er één was tegengekomen? Hij had genoeg dingen over die katten gehoord om ze aan te willen vliegen, dus hij vond zijn actie gerechtvaardigd. Hij snoof dan ook kort toen ze aan hem vroeg of hij soms een grapje maakte. Wie dacht ze dat hij was? Hij verbeet echter zijn frustratie en schudde zijn kopje op een licht verveelde manier. “Dat zou wel een heel belachelijke grap zijn,” zei hij bot. “Maar nee, ik heb écht met een BloodClanner gevochten. Ik was in the Lost Territory aan het wandelen en hij was daar ook. Ik zei dat hij op moest rotten en draaide me van hem weg, maar toen vloog hij me aan en ik ging het gevecht niet uit de weg.” En nu kwam het gedeelte waar hij minder trots op was, maar waar hij wel het gevoel van had dat hij dat eerlijk kon zeggen tegen Sagepaw zonder dat ze begon te lachen. “Ik moest het opgeven omdat hij meer ervaring had, maar ik heb hem wel een paar keer hard kunnen raken!”
|
|