We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Wat je moet doen is: naar Google afbeeldingen gaan en dan cat lineart intikken je stuurt het plaatje naar mij en ik maak er een mooi plaatje van
Lijstje:
Code:
[b]Naam Account:[/b] [b]Paint of Painttool:[/b] [b]Foto Kat:[/b] [b]Lineart:[/b] [b]Achtergrond(Geen bomen die zijn super lastig):[/b] [b]Tekst?(alleen bij Paint):[/b][b] [b](als je meerdere katten op een lineart hebt staan)Wie zijn het?:[/b] [b]Naam erop(alleen bij Paint):[/b] [b]Extra:[/b]
Onderwerp: Re: Tekeningen[open] di 3 jan 2012 - 16:03
Naam Account: Emberstorm Foto Kat: Een lapjeskat maar de juiste kleuren heb ik niet Lineart:http://browse.deviantart.com/?q=cat%20line%20art&order=9&offset=96#/d466bzi Achtergrond(Geen bomen die zijn super lastig): Hoeft niet Tekst?: Neeee (als je meerdere katten op een lineart hebt staan)Wie zijn het?: Emberstorm, Hiddenkit en Lavenderkit Naam erop: Mag hoor Extra: -
Onderwerp: Re: Tekeningen[open] di 3 jan 2012 - 16:42
Naam Account: Jaypaw-feather Foto Kat: Avatar Lineart:http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=cat+lineart#/d1px563 Achtergrond(Geen bomen die zijn super lastig): Kies maar wat Tekst?: It's just love (als je meerdere katten op een lineart hebt staan)Wie zijn het?: De poes is Nightpaw-stream. ;D Naam erop:[/b] Nope Extra: Voor nightstreams kleur alsjeblieft naar haar ava kijken ;D
Onderwerp: Re: Tekeningen[open] di 3 jan 2012 - 16:48
Naam Account: Ravenpaw Foto Kat: Ava en onderschrift Lineart:http://browse.deviantart.com/?q=cat%20kill%20lineart&order=9&offset=0#/d3sxmwi Achtergrond(Geen bomen die zijn super lastig): Tekst?: He die (als je meerdere katten op een lineart hebt staan)Wie zijn het?: Bloodspill Naam erop:[/b] ne Extra: Bloodspill dood ravenpaw, niet anders om x'D en kan er wat bloed uit ravenpaw komen ? *puppyeyes
Ravenpaw~Thornpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
Achtergrond(Geen bomen die zijn super lastig): Maakt niet uit, als het maar mooi is Tekst?: x (als je meerdere katten op een lineart hebt staan)Wie zijn het?: Shadowheart (meisje) Thunderheart (jongen) Shadowheart is helemaal zwart met gele ogen en een rode halsband. Naam erop: Nope Extra:
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
Achterbrond: in een struikgewas tussen takjes, het zou leuk zijn moest ik met mijn poot op een staart van een muisje stond dat hevig probeert weg te rennen, maar hij zit vast. (dus gewoon de lineart maar met muzenstaartje met muis aan onder poot )
Tekst: Geen.
Andere katten: Ook niet.
Paint/painttool?
Jaytail
Member
Onderwerp: Re: Tekeningen[open] di 7 feb 2012 - 17:39
Naam Account:thickcheek Paint of Painttool:painttool Foto Kat:oranje en groene ogen Lineart:https://2img.net/r/ihimizer/img822/9983/62607592.png Achtergrond(Geen bomen die zijn super lastig):[b/]doe wat je zelf leuk vind om te maken :3 [b]Tekst?(alleen bij Paint):/ [b](als je meerdere katten op een lineart hebt staan)Wie zijn het?: Naam erop(alleen bij Paint): Extra:de wangetje extra dik :3
Onderwerp: Re: Tekeningen[open] di 7 feb 2012 - 19:00
Mag ik je een tipje geven? Kleur wat netter. Ze zijn erg rommelig, vooral die met de Airbrush.. En je ziet nog witte pixels bij sommigen. Zorg dat je line-arts kiest die echt voor Paint en dus ook Painttool gemaakt zijn kiest. Verder zijn ze best cute o3o"
other:
Jaytail
Member
Onderwerp: Re: Tekeningen[open] di 7 feb 2012 - 19:01
@Joos: Dankje maar Painttool werkt even niet meer >.< het liefste gebruik ik ook de linearts van Iemand van Deviantart genaamd Wildpathofshadowclan die maakt de beste ^^
Sucks don't it?
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts 2/05/2020 17:46
<3:
<3:
Thank you Waz! <33
Thanks Jamie!! <3
Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3