|
|
juul 183
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: ma 9 jan 2012 - 19:56 | |
| @Wazzie; I know what you mean xD Zal er op letten (: -- Deze is gemaakt tijdens een Livestream sessie gisteravond en vanmiddag. Ik heb meer zorg in de vacht gedaan, die ik nu wel beter vind xD En de titel? Ik wist niets beters ;w; - I open at the close:
You're the devil. You're a filthy piece of trash. Gotta brush you off my shoulder. Gonna let you kiss my ass. You're a diablo. You're so damn evil. You're a diablo. Gast, your shit is evil. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: ma 9 jan 2012 - 20:01 | |
| Is dat niet de zin van Harry potter? Ik open aan het slot xP |
|
| |
juul 183
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: ma 9 jan 2012 - 20:09 | |
| Lol, hij is heel mooi ^^ heb die film laatst nog gezien moest -.- |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: ma 9 jan 2012 - 20:23 | |
| WoW, hij is inderdaad prachtig ^^ ik heb je gevolgt op Livestream toen je het maakte (AA) Ravenpaw~Thornpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit |
|
| |
juul 183
| |
| |
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: ma 9 jan 2012 - 20:32 | |
| Musschien kan je er eentje van bange twilight en soft maken als ze vastzitten in een hol xd |
|
| |
juul 183
| |
| |
| |
juul 183
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 10 jan 2012 - 18:14 | |
| -Dubbelpost- - No Wrry, my dear:
Er zitten wat fouten in omtrent de vacht van Twilightsparkle, maar goed xD You're the devil. You're a filthy piece of trash. Gotta brush you off my shoulder. Gonna let you kiss my ass. You're a diablo. You're so damn evil. You're a diablo. Gast, your shit is evil. |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: wo 11 jan 2012 - 15:29 | |
| Wow, dan kan jij (Quinty) dat dus wel erg goed! o3o Ik ga er ook op oefenen, ik heb er echt zin in gekregen xD Dankje voor uitleg Waz Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit |
|
| |
juul 183
| |
| |
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: wo 11 jan 2012 - 16:31 | |
| Ik probeer het ook wel eens, maar zelfs al lukt het me om het netjes uit te knippen, ziet het er nog nep uit. Die van Quinty zijn echt mooi! And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: za 14 jan 2012 - 16:30 | |
| Dank je Crowkit <3 - New one:
Ik had een geheel ander idee in mijn hoofd, maar goed. Dit is eruit gekomen en ben er nog best tevreden over xD |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: za 14 jan 2012 - 17:31 | |
| |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: za 14 jan 2012 - 17:54 | |
| |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: do 5 apr 2012 - 20:18 | |
| *Blaast stof van topic af en kijkt wat de laatste vorderingen zijn* Oude werk;- What do you want:
[Ik haat deze serieus xD]
- Tyrell:
- Ghost #1:
- Ghost #2:
[Ghost #1 & #2 zijn echt zwaar verneukt xd] Recent werk;- Doctor Who Doomsday Wallpaper:
- The Doctor And His Children of Time:
Zo, nu is het weer up-to-date (: Dunno wanneer er weer nieuwe dingen komen xD » Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
|
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: | |
| |
|
| |
|