|
|
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 15:56 | |
| Mijn oude topic is een beetje erg verstoft, dus dan post ik hier maar alles >D Nou jah. Genoeg gebrabbeld :3 Ik zal jullie mijn werkjes laten zien <3 - 1:
- 2:
- 3:
- 4:
- 5:
- 6:
- 7:
Dit was voor een roedellogo wedstrijd @ Ws. Deze heb ik gewone btw xd
- 8:
Dit is mijn laatste werkje :3 Al ben ik er niet helemaal tevreden over >> - 9:
- 10:
- 11:
- 12:
- 13:
Nee, dit is niet alles :3 Maar dit zijn wel de beste xD Tips & Kritiek is altijd welkom. Verwacht geen meesterwerken, ik ben nog steeds een amateur :3 x Quinty |
|
| |
Babs 420
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 15:58 | |
| lol in 8 Azra <3
echt epic zijn ze Quinty D= doe je ook aanvraagjes? XD I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 15:58 | |
| Nee (: Misschien dat ik later op aanvraag ga werken, maar nu nog niet :3 |
|
| |
iess 89
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 16:00 | |
| Wauw ze zijn echt super goed! Alleen bij nummer negen lijkt het of de wolf rechtop staat, verder echt heel mooi! |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 16:01 | |
| Jah xD Bij nummer 9 had ik ruzie meet de poten, wat nogal duidelijk te zien is xD Hij staat met z'n voorpoten op een boomstronk btw (: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 17:26 | |
| Omfg, so nice 0wo Welk programma gebruik je? En is het gratis? *stel veel vragen i know T-T* |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 17:46 | |
| @Wazzie; Ik weet wat je bedoeld xD Ik ben nog aan het uitvogelen hoe dat moet, aangezien ik Tutorials over het algemeen negeer en het zelf uitvogel :3 @Lionclaw; Dank je, Photoshop CS3, Nee (:
Telegramstijl FTW xD |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: vr 6 jan 2012 - 18:36 | |
| *Dubbelpost* - 14:
Internet lag eruit, dus dan maar een manip maken xD Ik ben wat aan het oefenen met de vacht, zit er nog niet helemaal goed uit, maar ach (: |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: vr 6 jan 2012 - 18:38 | |
| Ik lief het! Het programma is dus niet gratis? Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: vr 6 jan 2012 - 18:38 | |
| Nee. Behalve als je 'm illegaal download xD Anders mag je geld neertellen :3 |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: vr 6 jan 2012 - 18:41 | |
| Hoeveel? Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: vr 6 jan 2012 - 18:47 | |
| Voor Elements 10 betaal je 99,98 (:
Voor de gewone weet ik het niet xd
DAnk je Mouseh <3 My mistress' eyes are nothing like the sun; Coral is far more red than her lips' red; If snow be white, why then her breasts are dun; If hairs be wires, black wires grow on her head. I have seen roses damasked, red and white, But no such roses see I in her cheeks. [right] |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: vr 6 jan 2012 - 18:51 | |
| WaaauuuW Quinty, het is echt moooooooooooooooooooooooi ^^ |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: vr 6 jan 2012 - 19:37 | |
| Echt vet leuk allemaal Quint. Alleen moet ik wel één ding zeggen. Die kat lijkt te zweven 0.0'' XD Ik had ze wel al gezien, maar niet eerder een reactie gemaakt echt gaaf! XP |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: vr 6 jan 2012 - 20:18 | |
| Quinty t is echt epic die laatste <33 zo mooi :3 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: vr 6 jan 2012 - 21:33 | |
| @Moon; Bij de achterpoten hea? Dat zag ik ook inderdaad xD Eens zien of ik het veranderd krijg 8D
@Derest; Dank je <3 My mistress' eyes are nothing like the sun; Coral is far more red than her lips' red; If snow be white, why then her breasts are dun; If hairs be wires, black wires grow on her head. I have seen roses damasked, red and white, But no such roses see I in her cheeks. [right] |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: | |
| |
|
| |
|