|
|
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 15:56 | |
| Mijn oude topic is een beetje erg verstoft, dus dan post ik hier maar alles >D Nou jah. Genoeg gebrabbeld :3 Ik zal jullie mijn werkjes laten zien <3 - 1:
- 2:
- 3:
- 4:
- 5:
- 6:
- 7:
Dit was voor een roedellogo wedstrijd @ Ws. Deze heb ik gewone btw xd
- 8:
Dit is mijn laatste werkje :3 Al ben ik er niet helemaal tevreden over >> - 9:
- 10:
- 11:
- 12:
- 13:
Nee, dit is niet alles :3 Maar dit zijn wel de beste xD Tips & Kritiek is altijd welkom. Verwacht geen meesterwerken, ik ben nog steeds een amateur :3 x Quinty |
|
| |
Babs 420
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 15:58 | |
| lol in 8 Azra <3
echt epic zijn ze Quinty D= doe je ook aanvraagjes? XD I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 15:58 | |
| Nee (: Misschien dat ik later op aanvraag ga werken, maar nu nog niet :3 |
|
| |
iess 89
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 16:00 | |
| Wauw ze zijn echt super goed! Alleen bij nummer negen lijkt het of de wolf rechtop staat, verder echt heel mooi! |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 16:01 | |
| Jah xD Bij nummer 9 had ik ruzie meet de poten, wat nogal duidelijk te zien is xD Hij staat met z'n voorpoten op een boomstronk btw (: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 17:26 | |
| Omfg, so nice 0wo Welk programma gebruik je? En is het gratis? *stel veel vragen i know T-T* |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Le manips ala Quinty (: di 3 jan 2012 - 17:46 | |