|
| Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| | | | Bo 3 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unravel me wo 17 jun 2020 - 18:48 | |
| Trainingen gingen goed, hij blonk uit in verkennen maar ook jagen en vechten waren geen probleem voor Sedgepaw. Natuurlijk voelde hij zich soms een beetje anders, met zijn vreemde gepraat en scheve kaken. Het maakte het soms moeilijk om op nieuwe katten af te stappen, aangezien hij niet wilde luisteren naar de honderdste: 'Oh, jij praat wel vreemd.' Het was allemaal goed bedoeld, maar vooral een apprentice wilde niet bijzonder zijn. Hij wilde gewoon zichzelf zijn en niet gekenmerkt worden door zijn handicap. Zijn mentor had aangegeven nog even te gaan jagen, en had Sedgepaw alleen naar huis gestuurd. In een impulsieve bui had de grijze kater besloten om nog ene keer langs de verbrande eik te gaan waar hij zoveel van zijn eerste trainingen had meegemaakt. Hij had op een stille wandeling gerekend, maar toen hij de bosjes doorkwam zag hij niemand minder dan zijn vader, hun nieuwe leider. Sedgepaw liep op Acornstar af en gaf de kater een respectvol knikje. Natuurlijk was het nog steeds zijn papa, maar het was ook zijn leader, en dus was een beetje respect tonen wel zo gepast.
|
| | | Cynthia 3768 Actief
| | | | Bo 3 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unravel me za 1 aug 2020 - 21:36 | |
|
[Sedge's spraakgebrek is hier wel aanwezig, maar niet uitgeschreven] Natuurlijk sprak hij zijn vader wel eens, maar Acorndust had het de afgelopen tijd erg druk met zijn leiderschap. En daarbij vond Sedgepaw het ergens wel moeilijk om zomaar op hem af te stappen. Hij werd rustig begroet en kreeg een beetje een standaard vraag. Maar hij was al blij dat zijn vader zich om zijn trainingen bekommerde. "hmhm" Miauwde hij knikkend. "Vechttraining, nu we aan het einde komen begint het echt zwaar te worden." Hij grinnikte een beetje. Zijn spieren hadden gebrand terwijl hij voor de zovéélste keer op zijn mentor was afgesprongen.
|
| | | | Bo 3 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unravel me do 6 aug 2020 - 12:30 | |
|
Zijn vader wist van zijn gebrek, en had er ogenschijnlijk weinig last van in hun gesprek. Net als Twistedpaw was hij vertrouwd met Sedgepaw's manier van spreken en wist hij wel ongeveer wat bepaalde klanken hoorden te zijn. De apprentice glimlachte even bij de woorden van zijn vader. Hij was er bijna: Het warriorschap lag in zicht en als hij dat bereikt had zou hij bewezen hebben dat zijn handicap hem in geen enkel geval gedeerd had. "Als we tijd hebben voor mijn laatste assessment zal ik nog wat over kruiden leren. Dat kan altijd van pas komen." Zijn mentor had hem een moon of twee geleden de basisprincipes van de kruiden al uitgelegd, en Sedgepaw was van plan zijn kennis nog wat te vergroten.
|
| | | | | Onderwerp: Re: Unravel me | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |