|
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Holly's Art di 3 jan 2012 - 0:28 | |
|
Laatst aangepast door Hollystar op di 3 jan 2012 - 12:41; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Holly's Art di 3 jan 2012 - 0:36 | |
| Naam kat: Angelvoice OC/Real cat: real Hoe wil je dat de kat staat: maakt niet uit ;D Andere kat(ten), zoja wie: Hollystar ^^ Achtergrond: BOMEN ;D neeh joh doe maar wat xD
En shame on you, je hebt Dream r niet bij staan xD |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Holly's Art di 3 jan 2012 - 0:39 | |
| Ow, sh*t, vergessen X33
Ik zal het in dienst maken^^ Wel morgen, kan nu niet op de beneden computer, daar staat PS op X33 |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Holly's Art di 3 jan 2012 - 10:08 | |
| Naam kat: Jaykit OC/Real cat: OC Hoe wil je dat de kat staat: zittend Andere kat(ten), zoja wie: Ik wil Marvelpaw erbij ^-^ Achtergrond: Maakt niet uit verzin jij maar iets^^
Alvast: Thanx! |
|
| |
Mrs. Ikuro 68
| |
| Onderwerp: Re: Holly's Art di 3 jan 2012 - 10:26 | |
| Naam kat: Lionclaw OC/Real cat: real Hoe wil je dat de kat staat: Maakt niet uit Andere kat(ten), zoja wie: Ja, Devildance, zijn toekomstige partner xD Achtergrond: I dunno iets roods xD
|
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Holly's Art di 3 jan 2012 - 10:32 | |
| je tekeningen zijn heel mooi ^^ en wat bedoel je eigenlijk met OC of real ?, domme vaag waarschijnlijk xD |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Holly's Art di 3 jan 2012 - 10:37 | |
| OC staat voor Own Character, een personage die je dus zelf verzonnen hebt. Real staat voor echt, ik denk dat ze daarmee bedoeld dat je dan je eigen dieren, IRL, kan laten tekenen (: |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Holly's Art di 3 jan 2012 - 10:41 | |
| OK thanks ^^
Naam kat: Longtail OC/Real cat: real Hoe wil je dat de kat staat: springend Andere kat(ten), zoja wie: snowrose Achtergrond: eum.. de maan ? |
|
| |
Jinte :3 178
| |
| Onderwerp: Re: Holly's Art di 3 jan 2012 - 11:00 | |
| Naam kat:Blacksoul OC/Real cat:OC Hoe wil je dat de kat staat:In aanvalshouding Andere kat(ten), zoja wie:Fireheart ^^ Achtergrond:Bos |
|
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: Holly's Art di 3 jan 2012 - 11:58 | |
| Naam kat: Fogstream met groene ogen. OC/Real cat: OC Hoe wil je dat de kat staat: Staat? Staat? Ik vindt dat je mag kiezen, wat jij het gemakkelijkst vindt: Of hangend aan de waterval (Dat stuk er naast waar geen water stroomt) of dood liggend op het zand, half in het water of heel misschien in het water als ze verdrinkt. (Wat jij het fijnst vindt) Andere kat(ten), zoja wie: Geen. Achtergrond: Als je scene een neemt: De waterval naast haar en de lucht en misschien wat grond. Optie 2: De River, de lucht en het gras. Optie 3: Gewoon het water, met hier en daar een vis |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Holly's Art di 3 jan 2012 - 12:43 | |
| Dankje voor de complimentjes <33 Mijn wachtlijst is nu vol. Maar als er een plaats vrij is, komt de eerst volgende er op te staan^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Holly's Art | |
| |
|
| |
|