Hey all!
Na een lange periode van activiteit en na veel beloftes aan Babs ga ik het vandaag eindelijk waarmaken om Slate's nestje weer compleet te maken met de activiteit van deze jongen<3
Ik denk dat de meesten hem al wel kennen, maar Loudpaw is iemand met een groot hart voor zijn familie, een grote bek tegen katten die hij niet moet en iemand die daardoor regelmatig in de problemen raakt. Hij is tijdens het gedoe met BloodClan gewond geraakt aan zijn rechterflank, maar voor de rest is hij er nog tamelijk ongeschonden uitgekomen.
Voor deze jongen zijn er meerdere mogelijkheden mogelijk. Ik zoek zowel topics met Clanmates als topics met katten van andere Clans. Keep in mind dat hij naar andere Clankatten een arrogante, mogelijk agressieve houding ophoudt omdat hij nog altijd vindt dat ShadowClan de beste Clan is en omdat hij na heel het BloodClan gedoe ook niemand buiten de Clan nog vertrouwt, maar dat kan naar mijn idee wel leuke topics opleveren! Ook voor plotjes met hem sta ik altijd open!
Dus laat de topics maar komen! <3 Voor Silentpaw van SC, Swankit van WC en Timberpaw van RC mogen er ook nog altijd topics aangevraagd worden en men kan mij ook altijd via Discord bereiken
Groetjes!