Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Dont know how to say this di 9 jun 2020 - 17:01 | |
| Wauw ik zit al iets van 3 jaar op deze site. En heb maar 1 keer een topic hier gemaakt. Dat had ik niet verwacht. Maar goed een beetje random dit. Maar ik wil even iets mededelen. En ik- zet het even in een spolier want dat is beter voor mij.
- x:
HAHA SORRY CAM I LUV YOU HAHA SORRY I SCARED YOU IT WAS JUST A PRANK BRO HAHAHA
Nee maar even srs ik wil me de komende paar dagen wat meer richten op school, Ik zal wel gewoon blijven posten en online zijn maar een beetje minder xoxo
|
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Dont know how to say this za 11 jul 2020 - 13:43 | |
| Ik merk een beetje aan mezelf dat ik niet echt goed in me vel zit, ik dacht dat dit door school kwam. Maar het blijkt niet zo te zijn haha. Ik zal wel nog gewoon online zijn en alles- alleen posten gaat een beetje moeilijk. Dus als ik lang over een topic doe mijn excuses ;") Ik zal wel me best doen om alle dingen van de Elite goed bij te houden, zoals ceremonies en dergelijke! xxx Sans
|
|