|
Ema 195 Actief The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path
| |
| Onderwerp: Ema's afwezigheidstopic zo 7 jun 2020 - 16:45 | |
| Heyhoi, Welkom bij mijn afwezigheids topicje! Soms kies ik ervoor om even breaks te nemen als ik in een bad mood ben, op reis ga, of ziek ben, ...
Dus here we go:
Mijn eerste afwezigheid zal zijn: 7/06-10/06 (of langer, it depends) Ik zal proberen nog te posten, maar het probleem is dat ik in een niet zo goede mood zit door irl school problemen en ik heb m'n stress soms op jullie geuit en dat is niet mijn bedoeling dus ehh- ook heb ik een probleempje met mijn rechteroog waardoor die moeilijk ziet dus dat moet ik ook laten behandelen. Ik heb momenteel m'n space nodig om die stress ook te behandelen en dan keer ik weer als m'n blije, vrolijke zelf terug!
-Ema <3 |
|
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: Ema's afwezigheidstopic zo 7 jun 2020 - 17:01 | |
| Beterschap. Hopelijk gaat het snel over waardoor jij je weer beter zult gaan voelen. How wil help me? Whitepaw. - Moonstream - Silverlight - Scarface, Darkmind |
|
| |
Ema 195 Actief The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path
| |
| Onderwerp: Re: Ema's afwezigheidstopic wo 10 jun 2020 - 19:08 | |
| Kleine aanpassing-
M'n afwezigheid zal duren tot 15/06 of langer. Ik zal niet meer zo vaak on zijn op discord en ook niet op het forum, al zal ik wel proberen. Er heerst namelijk een klein probleempje waardoor ik, ik weet niet, opeens dommer ben ofzo? Ik zal het eens laten controleren hoe dit komt want ik gedraag me niet meer normaal, m'n gewoontes zijn ook al in de war geraakt, ik eet heel weinig. Ik weet niet hoe dit komt, maar ja. Dus blame m'n brein even xD en sorry dat deze absence extended wordt en effectiever.
-Ema |
|
| |
Ema 181 Actief They say the world is blue when the sky is pink
They say the clouds are white 'cause the printer ran out of ink
| |
| |
| |
Ema 79 Actief Just give me a break already
| |
| Onderwerp: Re: Ema's afwezigheidstopic wo 9 sep 2020 - 20:57 | |
| Hello againnn Ja ik voel me niet echt zo goed, beetje ziekjes, ja, dus ik ga ff een kleine break nemen Ik ga wel actief zijn op de discord op m'n phone etc. Maar veel posts zullen er wrs van mij niet worden verwacht Als het een belangrijke is dan ofcourse wel, maar de iets kleineren doe ik dan wel in het weekend of erna wanneer ik me weer wat beter voel
-Ema |
|
| |
Sannemander 995 Actief All my troubles on a burning pile
| |
| Onderwerp: Re: Ema's afwezigheidstopic wo 9 sep 2020 - 21:04 | |
| oeii beterschap ema!! I have been cursed to be. Drifting through this barren land. Stuck out here where none can stand. |
|
| |
Ema 74 Actief The time will come
when you will have to rise
above the best to prove yourself
your spirit never dies
| CAT'S PROFILEAge: ϟ 45 moons ϟGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Ema's afwezigheidstopic di 13 okt 2020 - 12:42 | |
| Heyhoi guys, Ik kwam even melden dat ik eventjes afstand ga doen van dit alles want m'n school gaat echt naar beneden. Wat ik bedoel met 'beneden': een 7 op 30 voor frans. Een 11 op 25 voor wiskunde. Een 1/6 voor een unexpected toets etc. like ik buis op alles de laatste tijd en idk why dus ik moet m'n brein heel even rechtzetten en daarmee ga ik er eventjes vandoor oop En ik kom wel terug wanneer alles weer beter is Hope it is understandable OwO! Want pff ik had bijna een paniekaanval toen ik m'n laatste punten eens zat te bekijken Edit: Maar, maar maar maar, ik zal wel af en toe nog een postje of een topicje kunnen aannemen. Want ik heb een betere shedule gemaakt en als ik me daaraan kan houden is er voor mij nog wat tijd om hier te spenderen als zowel goed te studeren voor school <3 |
|
| |
(Iwihs) amE 75 Actief Make sense? Oh, what fun is there in making sense?
| |
| Onderwerp: Re: Ema's afwezigheidstopic zo 29 nov 2020 - 12:26 | |
| Hi
Ik ga wrs een tijd niet meer posten. Ik ben gewoon helemaal broken en ik heb echt eventjes pauze nodig om alles te verwerken. Het helpt ook niet dat er in een weekje al examens zijn en dat de stress het alleen maar erger maakt. Ik ga wrs mijn tijd zitten spenderen aan studeren en andere dingen doen waar ik niet teveel bij na moet denken want het is echt even oof. Edit: Na een paar daagjes tijd ben ik wat kunnen recoveren van alle irl drama waardoor ik me nu even kan relaxen voordat die examens in mijn face vliegen Veel postjes ga ik niet kunnen maken maar ik kan nu wel al wat meer dan niks ^^ Adios,
Ema ˙uʍop ǝpısdn s,ɓuıɥʇʎɹǝʌƎ ¡ǝǝS ˙soɐɥɔ ǝɥʇ ɯɐ I - :::
Prachtig Setje gemaakt door Eline <3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Ema's afwezigheidstopic | |
| |
|
| |
|