We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
De maan stond hoog aan de hemel, maar Pepperpaw was klaar wakker. Haar dromen waren gevuld met Bloodclanners, die ze in bloed doordrenkte nachtmerries veranderden. Hierdoor sliep ze slecht en bleef ze uiteindelijk maar wakker. Haar blauwe ogen stonden vermoeid en bij elk geluidje spitste ze haar oren en schrok ze op. Dit kon plotseling gesnurk zijn, een vogeltje dat overvloog of een kat die zich omdraaide in zijn nest. Elke keer was ze bang dat Shade haar weer kwam halen, of een andere Bloodclanner, om haar publiekelijk dit keer echt te vermoorden. En dit keer was er wellicht niemand die haar nog kwam redden.
Bluestorm
Member
Camilla 444 Actief I am blue beautiful
forget me not
Onderwerp: Re: [Open] Anguish zo 7 jun 2020 - 17:21
Stilletjes sloop Bluekit langs de rand van het kamp. Het was laat, en ze verveelde zich heel erg. Op één of andere manier kon ze niet slapen die nacht - misschien lag het ook wel aan het gesnurk van haar vader - maar ze verveelde zich zo erg dat ze lekker stout ging doen. Ze was de Nursery uit geslopen en sloop nu langs de wand. Want, gevaar dat kende ze niet meer. Toen de Medicine Cat Den in zicht kwam fonkelde haar oogjes en sloop ze naar binnen. Ze had geen idee waarom ze hier precies was, maar het kon ook gewoon nieuwsgierigheid zijn. Ze kantelde haar kopje wat toen ze een klaarwakkere Pepperpaw zag. Een glimlach verscheen daarna op haar snoetje en ze sprong op haar af. 'Pepperpaw, hey!' miauwde ze blij.
Onderwerp: Re: [Open] Anguish zo 7 jun 2020 - 20:27
Het scheelde dat ze niet vaak alleen in de medicine cat den hoefde te zijn, want er kwamen vaak genoeg katten haar kant op om haar te bezoeken. Ze moest zich vereerd voelen met zulke fantastische clangenoten. Pepperpaw keek op toe ze haar stem hoorde en iets haar kant op zag komen, voor een moment angstig dat een Bloodclanner haar weer op kwam zoeken, haar weer kwam pakken. Maar toen ze zag wie het was, ontspande ze zichtbaar. Het was kleine Bluekit maar, de kleine kitten waar ze een keertje bij gelogeerd had. "Hey Bluekit," groette ze met een zachte en wat vermoeide glimlach, "Wat doe jij hier? Hoor je niet in de nursery te zijn?" besloot ze vervolgens te vragen. Ze was gek op de kitten en wilde niet dat deze gewond zou raken.
Bluestorm
Member
forget me not
Onderwerp: Re: [Open] Anguish zo 7 jun 2020 - 22:54
Ze merkte dat de poes heel even bang was, maar gelukkig ging dat al snel weg. Het veranderde de blije uitdrukking op Bluekits gezicht in ieder geval niet. 'Hey Bluekit,' begroette ze haar. Blue merkte op dat ze moe was, maar toch was ze wakker! Magie. 'Wat doe jij hier? Hoor je niet in de nursery te zijn?' vroeg Pepperpaw toen. Uuh.. oops? Bluekit liet een korte grinnik horen die totaal niet verdacht klonk. 'Nee hooorrr,' mauwde ze en ze besloot maar snel het onderwerp te veranderen. 'Hoe gaat het met je? Hopelijk ben je snel weer beter, die stomme BloodClanners verpesten alles!' miauwde ze met een boos gezichtje.
Onderwerp: Re: [Open] Anguish zo 7 jun 2020 - 23:51
Pepperpaw hield Bluekit met een zachte glimlach in de gaten, maar haar oren draaiden alle kanten op om de omgeving in de gaten te blijven houden. Zeker nu Bluekit hier was terwijl ze hier eigenlijk niet mocht zijn... probeerde Pepperpaw angstvallig ervoor te zorgen dat er geen Bloodclanner verscheen of dat ze deze in ieder geval aan zag komen. Dan zou ze Bluekit desnoods de kampwand in schuiven als dit nodig was. Zolang ze haar maar niet nog meer aandeden. Ze snorde zachtjes en schudde haar kop. "Ja.. ja." miauwde ze lachend, "Kom je dit keer hier logeren?" Haar blauwe blik was zacht terwijl ze naar de jonge kitten keek. Ze had een zwak voor haar. " En laten we Bloodclan niet verder boos maken.." waarschuwde ze stilletjes.
Bluestorm
Member
forget me not
Onderwerp: Re: [Open] Anguish ma 8 jun 2020 - 0:10
Pepper schudde licht haar kop toen ze heel slim het onderwerp ontweek of ze nou wel of niet de Nursery uit mocht. Bluekit was gewoon eigen baas, oké? Ze maakte haar eigen beslissingen. Strong independent woman right there. Bluekit knikte enthousiast van ja en sprong een aantal keer op en neer toen Pepper vroeg of ze hier kwam logeren. 'Ja, leuk!' Haar papa zou dat vast niet erg vinden, Pepperpaw zou haar wel beschermen! Daarbij, ze kon haar eigen keuzes maken. 'En laten we Bloodclan niet verder boos maken..' ging de Apprentice stilletjes verder. Blue keek op met grote blauwe oogjes en knikte. 'Ja, oké..' Ze had eigenlijk gewoon een beetje de herinneringen van haar slechte aanvaringen met de BloodClanners genegeerd. En de tweede was niet eens zo heel slecht, toen had ze hem zelfs weggejaagd samen met haar papa! Maar ja, misschien was het niet zo'n goed idee om nog meer boos te maken inderdaad. 'Maar ik kan ze heus wel aan hoor,' miauwde ze stoer.
Onderwerp: Re: [Open] Anguish ma 8 jun 2020 - 21:44
De kitten was zo ontzettend lief. Pepperpaw voelde haar hartje wat opzwellen van genegenheid en een glimlach vond zijn weg naar haar gelaatsuitdrukking. Ze schoof dan ook iets op in haar nest om de ruimte te maken voor de jonge Bluepoint kitten en tilde haar staart op zodat deze niet in de weg lag. " Kom er maar bij dan," snorde ze. Een logeerpartijtje was prima hoor.. zolang Bluekit maar geen ruzie ging zoeken met Bloodclanners. Een ietwat bezorgde blik ontstond in haar blauwe kijkers." Daar twijfel ik ook niet aan hoor, maar laten we onze krachten sparen." suste ze de kitten. Bloodclanners zouden gehakt van haar maken als ze niet oppaste.
Bluestorm
Member
forget me not
Onderwerp: Re: [Open] Anguish ma 15 jun 2020 - 0:29
Pepperpaw schoof wat opzij en tilde haar staart op. Ze zei dat ze er bij mocht komen. Een glimlach verscheen op haar snoetje en snel klauterde ze het nest in. Ze ging lekker dicht tegen haar vriendin aan liggen, zoals ze bij haar papa zou doen. Maar dit was nu even niet papa. Nu ze er aan dacht miste ze hem toch wel, maar ze was nu bij Pepper en die was ook heel lief. En die plette haar tenminste niet. Dat was een groot bonus punt. 'Daar twijfel ik ook niet aan hoor, maar laten we onze krachten sparen,' suste de Apprentice. Bluekit giechelde zachtjes maar knikte. 'Ja, om ze dan allemaal flink aan te pakken,' mauwde ze stoer. Ze had er alle vertrouwen in. Toch was het stiekem meer een coping mechanism van haar, want angst wilde ze niet hebben.
Onderwerp: Re: [Open] Anguish wo 17 jun 2020 - 20:27
Pepperpaw begon zachtjes te snorren toen haar kleine vriendinnetje plaats nam in haar nest. Gelukkig was er de ruimte. Toen Bluekit zich eenmaal ingenesteld had, legde Pepperpaw haar staart om het kleine dametje heen zodat ze lekker warm ingestopt lag. Zo. Veilig, warm en verborgen voor Bloodclanners. Zachtjes begon Pepperpaw de grijze oortjes van Bluekit te wassen terwijl ze daar lagen. Bluekit noemde echter dat ze Bloodclan flink aan wilde pakken. "Ik weet zeker dat de warriors dat doen als het moment daar is," gaf Pepperpaw met een zachte glimlach aan. Bluekit was immers totaal nog niet getraind. De Bloodclanners zouden haar door de gehaktmolen halen.
Bluestorm
Member
forget me not
Bluekit snorde blij toen ze dicht en knus tegen Pepperpaw aanzat. De Apprentice ging vervolgens haar oortjes likken, waardoor haar gesnor nog wat luider werd. Ze wilde graag iets terug doen! Ze draaide haar kopje naar Peppers lichaam en begon haar poot maar te likken. Veel verder kwam ze ook niet. Maar het ging om het idee, het gebaar. 'Ik weet zeker dat de warriors dat doen als het moment daar is,' mauwde Pepper met een zachte glimlach. Blue wilde ze zelf dolgraag aanpakken, maar knikte toch. 'Ja, zoals mijn papa! Dat heb ik van hem hoor, zo stoer zijn. Maar ik ben toch wel sterker dan hem. Maar hij kan iedere BloodClanner aan!' miauwde Blue trots. Dat had hij immers al meerdere keren bewezen.
Onderwerp: Re: [Open] Anguish za 3 okt 2020 - 0:00
Het was fijn om met Bluekit te zijn. De omgang met kittens liet haar alle problemen eventjes vergeten. Ze waren zorgeloos, zonder angst. Nog niet verpest door Bloodclan, al deed Bloodclan hier heel erg hard haar best voor. Pepperpaw kon alleen maar hopen dat ze bevrijd zouden worden van Bloodclan voor het blijvende schade kon aanrichten aan deze tere hartjes. Ze snorde zachtjes, grinnikend, toen Bluekit vertelde dat haar papa iedereen aankon, maar dat Bluekit sterker was. ”Dat geloof ik zeker,” miauwde Pepperpaw, de kitten een lik over haar hoofdje gevend. ”Hoe lang nog tot je apprentice mag worden Bluekit? Ben je er al bijna?”
Bluestorm
Member
forget me not
Onderwerp: Re: [Open] Anguish do 22 okt 2020 - 20:45
'Dat geloof ik zeker,' miauwde Pepper voor ze een lik over haar kop gaf. Bluekit glimlachte trots en knikte. Ze was zeker sterker dan haar papa, dat was toch gewoon logisch? 'Hoe lang nog tot je apprentice mag worden Bluekit? Ben je er al bijna?' De kitten keek op naar de Apprentice en knikte. 'Nog twee of drie manen! Maar ik vind dat ik nu al wel Apprentice mag worden hoor, met alle BloodClanners die ik verslagen heb!' knikte ze vastberaden. 'Alleen er is geen Leader nu. Maar alsnog hoor. Of nee, Warrior!' Dat zag ze wel zitten ja.