| Academicus Vampyrus [RPG] | |
|
|
340
| |
| Onderwerp: Academicus Vampyrus [RPG] za 31 dec 2011 - 16:30 | |
| Naam:Academicus vampyrus Soort: [ RPG ] Onderwerp: Academicus Vampyrus. Omschrijving: Deze RPG is gebasseerd op de serie Academicus Vampyrus. je speelt dus een Dhampier moroi óf strigoi. strigoi kun je ook later nog worden. tenzij je een bekend karakter bent. uitleg van de karakters : Dhampiers :Dhampiers gaan naar de Academicus, om te studeren. Dit is de praktijk meestal van alles. Op hun eindjaar zullen ze het Hoederdiploma ontvangen, dit houdt in dat ze een Moroi toegewezen krijgen, om te beschermen met hun leven. Tijdens het jaar zullen ze al 'oefen' Moroi krijgen, om te bewijzen dat ze het kunnen. Leraren spelen dan de "fake" Strigói om het te onderwijzen. dit heet de veldpraktijk. Moroi :Moroi studeren de theorie op de Academicus. Zij hebben een hoeder, een Dhampier. Ze bezitten allemaal magie, vuur, lucht, aarde of water. Sommigen zijn spiritus gebruikers. Deze magie leren ze te gebruiken om zich te beschermen. Moroi moeten bloed drinken om in leven te blijven, dit doen ze bij vrijwillige mensen, in de voedruimte. moroi doden niet als ze dat wel doen transformeren ze naar strigoi. Strigói :Deze vampieren willen niets liever dan de Moroi vermoorden. óf een van hun maken. De enige manier om hun uit te schakelen is een zilveren staak door hun hart te boren te verbranden of te onthoofden. Dit lukt niet zo snel, aangezien ze zeer getraind zijn. Link: http://vampire-academy-rpg.actieforum.com/Ook zijn we nog op zoek naar ervaren RPGers die de serie Academicus Vampyrus goed kennen. deze kunnen zich aanmelden voor de onderstaande karakters. Dimitri Belikov(D), Christian Ozera(M), Adrian ivashkov(M*), Janine hathaway[moeder Rose hathaway(=extra acc, niet erg actieve acc), en minderjarige Jillian "Jill" Mastrano(M) Je mag natuurlijk ook characters zelf verzinnen
Laatst aangepast door MaskKit op zo 8 jan 2012 - 18:57; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] za 31 dec 2011 - 16:47 | |
| Ik ben een totale Academicus Vampyrus gek. Ik zelf lees nu het vijfde boek, en heb 'm bijna uit. Maar er ontbreken een paar dingen bij strigoi; vuur kan hun ook uit schakelen. En Spiritus word meer gebruikt voor het helen en het terug brengen van doden/ en dus ook strigoi. Dat heb ik net gelezen. Én natuurlijk dwanggedachte om zich zelf te beschermen ja, maar dat werkt niet bij strigoi.
En wat misschien leuk is om het aantal strigoi gebruikers zeldzaam te houden. Dat je daar toestemming voor nodig hebt of zo.
Maar het lijkt me leuk En ik kan niet wachten op de link. Dan kan ik het bekijken. En misschien registreer ik me 8D Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] za 31 dec 2011 - 16:50 | |
| Leeeuk. jhaa hmm kz al het nog even aanpassen je hebt gelijk was helemaal vergetend at vuur strigoi ook uitschakelt. maar de rest over spiritus staat wél op de site maar zal t heir ook nog even bijzetten k hoopd at je je registreerd. laat t eerst even weten. want misschien wil je wel een hoofdpersoon zijn? lissa en rose zijn al bezet maar de rest is nog vrij. strigoi is ook zeldzaam ze moeten het eerst aan mij vragen om strigoi te worden . en t is altijd nog een 2é acc want zovaak zullen strgois niet komen denk ik. in t begin nog niet althans en áls ze komen word t tog een beetj everhaallijn acchtig dénk ik. xx |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] za 31 dec 2011 - 16:56 | |
| Ik ga geen hoofd persoon spelen, want dat vind ik minder leuk. Maar ik ga het zeker proberen. En Strigoi komt wel regelmaatig. Misschien kan je een apart gebied aan maken voor de strigoi, niet dat ik weet of je dat al hebt. En dat je met toestemming bijvoorbeeld naar bevijligd gebied komt. Want buiten de academy en het hof stikt het van de strigoi.
Welk boek lees je nu?
En mag ik de link van de site? Ik kan je altijd nog tips geven 8D Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Darkforest -
|
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] za 31 dec 2011 - 17:11 | |
| - Smoketear schreef:
- Ik ga geen hoofd persoon spelen, want dat vind ik minder leuk.
Maar ik ga het zeker proberen. En Strigoi komt wel regelmaatig. Misschien kan je een apart gebied aan maken voor de strigoi, niet dat ik weet of je dat al hebt. En dat je met toestemming bijvoorbeeld naar bevijligd gebied komt. Want buiten de academy en het hof stikt het van de strigoi.
Welk boek lees je nu?
En mag ik de link van de site? Ik kan je altijd nog tips geven 8D jaa ik zat ook al te denken over een speciaal gebied. maar weet niet hoe ik moet noemen dan... de grotten ofso??? dat word vermeld in deel uhm... 2 d8 ik. of 3 weet t even niet meer ik heb nu deel 4 net uit. maar ik woon in spanje en ben out of money... dus kan geen boeken uit nederland laten komen op t moment en daar bal ik van xD. zelfdde geld voor WC. ook deel 4 gelezen... heb j een idee voor strigoi gebied? en ojaa nu heb ik alleen schoolgebied maar later kot t paleis van tatiana er ook nog bij.. nou vooruit als je strigoi wilt worden? kan ik je wel tot groepsmoderator maken na een tijde? je mag natuurlijke merere acc's . kijk maar wat je doet de link nog nerges posten. want we gaa morgen pas open ik moet nog t een en ander veranderen. de link stuur ik als ik klaar ben met douchen. xxxx en nog t een en ander heb bijgewerkt aan de site/ zit nu namelijk op BB van mn nicht en ben al in badkamer. doeiiii |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] zo 1 jan 2012 - 20:02 | |
| Ik heb me geregistreerd als Sharon Night. Haar bij naam zou Shar zijn, net als dat Vasilissa, Lissa is, en Rosemarie, Rose is ;D
Oh en ik heb gelezen dat er in 2013 een Film komt van Vampire Academy 8D Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] ma 2 jan 2012 - 10:17 | |
| Ik ken het niet maar lijkt me super awsome =D Ik ga me zeker weten aanmelden ^^ |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] ma 2 jan 2012 - 18:26 | |
| - Chikita schreef:
- Ik ken het niet maar lijkt me super awsome =D
Ik ga me zeker weten aanmelden ^^ gzzlieeeg leeuk xx |
|
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] ma 2 jan 2012 - 18:27 | |
| Ik ben er Mickey! Maar zou je er Mickey navagos van willen maken? |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] ma 2 jan 2012 - 18:28 | |
| - Smoketear schreef:
- Ik heb me geregistreerd als Sharon Night.
Haar bij naam zou Shar zijn, net als dat Vasilissa, Lissa is, en Rosemarie, Rose is ;D
Oh en ik heb gelezen dat er in 2013 een Film komt van Vampire Academy 8D omg vettt !!!!! kan niet wachten op die film, en oke we noemen je shar ik hoop dat het een beetje snel gaat lopen xx oke is goed, ik maak er Mickey Navagos van Hoofdletter bij voor en achternaam heb ik gedaan |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] ma 2 jan 2012 - 19:38 | |
| mij lijkt het wel cool alleen ik weet niet of ik ga aanmaken(of hoe je het ook noemt) ik weet nog niet wat ik ga doen, maar vampiers trekken me wel aan.... zijn de boeken leuk? xoxo |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] ma 2 jan 2012 - 20:11 | |
| - Magicpaw schreef:
- mij lijkt het wel cool alleen ik weet niet of ik ga aanmaken(of hoe je het ook noemt)
ik weet nog niet wat ik ga doen, maar vampiers trekken me wel aan.... zijn de boeken leuk? xoxo Okieee, kijk maar wat je doet. belangrijk is wel dat er nu nog docentenrollen en hoofdpersoonrollen vrij zijn. de boeken zijn SUPER ! vind het écht een supermooi verhaal. haha als ik t lees droom ik dat ikzelf ook een dhampier ben ghehe xxxMorningpool. MaskKit. BraveKit. Frozenkit, Icestripe - Spoiler:
|
|
| |
Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] di 3 jan 2012 - 17:40 | |
| Tis echt wel geweldig! Hee, Smoketear/Shar, zou je met mij een kamer willen delen? Zijn we allebei Moroi (I am Lissa) Xx Stepping forward out into the day Shrugging off the dust and memory Though it's soaring still above your head It is out of sight and none shall see |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] di 3 jan 2012 - 19:35 | |
| Nawh, ik ben daar die ene Nina gek ~
Ben blij dat jullie het forum leuk vinden ^^ |
|
| |
Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] wo 4 jan 2012 - 14:56 | |
| |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] wo 4 jan 2012 - 15:07 | |
| Tha evil Bitch Mariah is er <3 echt hele leuke rpg :3 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] wo 4 jan 2012 - 15:34 | |
| Mariah en Savannah vrienden okey ze is wel een fking bitch.. I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] wo 4 jan 2012 - 15:41 | |
| Soow, faceclaim ideetje was blijkbaar bruibaar ^^
WHOOW
Nina<33 IKHOUVANDIENAAM O.o" Maar ja, ze wordt een 'speciaal' karakterjeuh<3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Academicus Vampyrus [RPG] | |