Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left do 11 jun 2020 - 19:45 | |
|
Hij hoopte dat zijn comfort voldoende zou zijn. Hij wist dat het niets zou oplossen, dat het de pijn niet zou weghalen. Zelf had hij ook nog steeds pijn. Maar het kon het iets verzachten. Hij hoopte dat zijn comfort de pijn wat verzachtte voor Heat. 'Waarom?' vroeg de kater toen. Shade zuchtte en schudde zijn kop lichtjes. Waarom? Als ze dat nou eens wisten... 'Ik heb geen idee, Heat,' miauwde hij zacht en slikte de brok in zijn keel weg. 'Ik weet het niet...' Hij schoof zijn Apprentice wat dichter naar hem toe. Het was het minste wat hij kon doen.
|
|
Elfje 266 Actief Heat is not a luxury, It's an absolute must-have
| |
| |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left zo 21 jun 2020 - 16:22 | |
|
Shade probeerde sterk te zijn maar hij wist dat dat ook niet veel zin had. Hij zuchtte en knuffelde Heatpaw nog wat steviger. Hij voelde hem huilen en de tranen stroomde nu ook vrijuit over zijn wangen. 'Als jij... Als jij je ooit.. Z-Zo rot voelt als dat- als dat Gorsepaw zich voelde...' Hij haalde trillend adem en slikte een paar keer. Waarom moest dit nou zo gebeuren? 'Als dat.. Ooit gebeurd... Dan wil ik dat je erover praat. Oké, Heatpaw? Praat er alsjeblieft over, met iemand.' Het hoefde niet eens per se hem te zijn, zolang het maar iemand was. Hij wilde niet dat dit nog een keer gebeurde.
|
|
| Onderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left | |
| |
|