We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: [aangeboden] Just take them all! zo 1 jan 2012 - 12:52
ok..
ik stuur het vanavond Juul
overigens..
Butter gaat niet naar jou Hook Butter gaat naar niemand ik houd Butter.. Redeye ligt ook op het puntje van houden maar ik kan Butter niet aan.. om haar op de acc markt te zien Waz heeft me haar toevertrouwd en ik laat haar dus echt niet stikken!
I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home
Onderwerp: Re: [aangeboden] Just take them all! zo 1 jan 2012 - 13:14
hou Redeye en leg waz uit dat je Butterbell gewoon weg wil doen en sorry voor Spotpaw ik had het niet zo bedoelt tegen haar. Ik vond het alleen niet fijn dat ik haar dan zou kennen. sorry xxx
I will be myself and I won't let anybody tell me what to do or how I should be, I will live my own life!
Just look :
Klikkie op Onderschrifske?
Acc: Magicpaw ★ Jeara ★ Cherrypaw (deelacc)
Stormwise
StarClan
Moonmoon~ 1349 Actief
CAT'S PROFILE Age: I run trough the stars with Starclan now Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: [aangeboden] Just take them all! zo 1 jan 2012 - 13:48
Net als Dreamheart sta ik achter jou keuzes. Je moet het zelf weten skatie ^^ Volg je hart, ga please omg niet weg 0.0'' Ik kil je letterlijk! XD XD i give you a *huuuuuug* veel sterkte er mee.
Onderwerp: Re: [aangeboden] Just take them all! ma 2 jan 2012 - 12:25
Oke ik word gek denk ik... Mensen, ik vraag niet veel.. Enkel Redeye en Brokenpaw.. die andere kunnen voor mij wel even wachten.. hun.. zijn mijn pijn dus alsjeblieft..
Onderwerp: Re: [aangeboden] Just take them all! ma 2 jan 2012 - 21:31
Kom op! Doe het voor Dreamheart. Neem een accje, ik zou ook wel willen maar heb zelf al moeilijk om al mijn accs actieve te houden...... En Dreamheart....... Ik vind het echt stom voor je dat je Redeye weg moet doen, ik vind het oom niet leuk want je kon te gek met Redeye posten.... Maar het is jou keuzen, en als jij Redeye niet actieve kan houden dan is dit meschien wel het beste....... Sorry voor je Dreamheart!
Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! !
Onderwerp: Re: [aangeboden] Just take them all! ma 2 jan 2012 - 21:48
ik wil heelgraag Redeye van je overnemen zodat als je dr terugwil je dr terug kan krijgen maar ik kan haar nooit zo goed spelen als jij & dan word ze inactief, in de rest heb ik niet echt interesse. x
Onderwerp: Re: [aangeboden] Just take them all! ma 2 jan 2012 - 21:49
Dankje Tessa echt dankje, als je wil kan ik je haar onderschrift voor Lucy ook opsturen, ik geef je het ww en haal even de dingetjes weg die wegmoeten van haar acc