Eline 883 Actief B*tch don't kill my vibe
| |
| Onderwerp: Vrienden gezocht voor vervelend joch vr 29 mei 2020 - 14:42 | |
| Hermitpaw gaat momenteel door een moeilijke periode. Zijn zusje is vrijwillig naar BloodClan gegaan en heeft erg duidelijk gemaakt dat ze hem niet meer hoeft door hem aan te vallen. Dit doet natuurlijk veel met hem. Hij heeft atm niet echt vrienden, terwijl hij die goed kan gebruiken. Daar zoek ik nu dus ook naar!
Hij is nogal lastig, maar (soms) een schat als je hem wat beter leert kennen. Om dat vertrouwen te kunnen bereiken zoek ik dus ook naar karakters die meerdere topic met hem doen, al zijn losse topics ook altijd welkom. Hij heeft het over het algemeen niet zo op te brave leeftijdsgenoten, maar natuurlijk zijn er uitzonderingen. Verder heb ik een voorkeur voor RiverClanners. Hij is nogal nationalistisch en heeft zo zijn vooroordelen over andere clans (vooral WindClan en BloodClan), maar zoals ik al zei kunnen er altijd uitzonderingen zijn. Een buitenclan vriendschap kan juist erg interessant worden. Hou wel in gedachten dat hij in het begin niet bepaald lief zal doen.
Oh, en als je wel iets met Hermit wilt, maar denk dat je karakter beter ruzie met hem kan hebben dan is dat ook helemaal welkom. Drama is altijd goed!
Je kan Hermitpaw een pm sturen, in dit topic reageren of me een berichtje sturen op Discord. Voel je vrij om met ideeën te komen. Ik sta voor veel open ^^
|
|
Ema 78 Actief "Plants need water, light, soil and love"
| |
| Onderwerp: Re: Vrienden gezocht voor vervelend joch vr 29 mei 2020 - 15:33 | |
| Ik heb wel Whitepaw voor hem? Ze is een heel lief poesje maar ze kan wel wat minder lief zijn als uitzondering voor hem :3. ( @whitepaw,) |
|
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Vrienden gezocht voor vervelend joch vr 29 mei 2020 - 15:34 | |
| Ik heb Snowkit voor je? Misschien dat ze Hermit een beetje als oudere broer/bescherming kan zien nu ze bang is voor Pantherstar? :') |
|
456
| |
| Onderwerp: Re: Vrienden gezocht voor vervelend joch vr 29 mei 2020 - 15:43 | |
| Ik heb Lionpaw, Aquamoon, Stormlight en Aurorakit voor je. C; |
|
Eline 883 Actief B*tch don't kill my vibe
| |
| Onderwerp: Re: Vrienden gezocht voor vervelend joch vr 29 mei 2020 - 15:58 | |
| -Ema: Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Ik wil wel een topic maken. -Quinty: Klinkt goed! Officieel is Hermit ook een soort "broer" via Icecream. Ik wil wel een topic starten. -Hydra: Lionpaw? Kan jij dan het topic starten? |
|
456
| |
| Onderwerp: Re: Vrienden gezocht voor vervelend joch vr 29 mei 2020 - 16:29 | |
| Sure zal je vanavond de link sturen. C; |
|
| Onderwerp: Re: Vrienden gezocht voor vervelend joch | |
| |
|