| .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. | |
|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 12:09 | |
| .:✵:. Sweet goodbyes .:✵:. Uiteindelijk wordt het toch weggeven dan maar... Omdat ik mensen nu niet meer kan controleren of ze de karakters goed spelen ga ik dit keer HEEL erg kritisch zijn. Ik blijf een aantal karakters houden, gewoon om simpele redenen zoals een verhaallijn die ik toch nog moet afmaken, of omdat ik gewoon weet dat anderen ze NIET kunnen spelen. Ik zou graag ook willen dat je je inleest in de karakters en hun geschiedenis.
Voorwaarden x Actief zijn op deze site x Algemeen beschaafd Nederlands x Niet zomaar dingen doen zonder overleg
Emberstorm || Female || Queen of Windclan **** Een slanke maar pluizige calico poes Age: 22 Moons Mate/Crush: Leopardstrike.. you've crushed my heart RPG status: Half om half actief Eigen status: Gebroken, depressie Topics waarin ze zich bevind: 3 Emberstorm heeft 5 kittens en deze weten niet wie de vader is. Ook is ze gepest en heeft ze weinig vertrouwen in andere katten, vooral nu Leopardstrike haar gedumpt heeft. Ze verbergt zich achter een masker en een scherpe tong waardoor ze afstandelijk kan over- komen. Het lijkt alsof ze sterk in haar schoenen staat, terwijl ze dat niet doet.
Minnowpaw || Female || Apprentice of Thunderclan Een vrolijke kleine calico poes met amberkleurige ogen Age: 7 Moons Mate/Crush: My heart is still free like a butterfly RPG status: Actief Eigen status: Vrolijk maar onzeker Topics waarin ze zich bevind: 3
Flaredance || Female || Warrior of Skyclan ***** Een slanke roestbruine Abbesijn met lange poten en bleekgroene ogen Age: 16 Moons Mate/Crush: Maybe I like someone... RPG status: Redelijk actief Eigen status: Verward Topics waarin ze zich bevind: 1 Flaredance is een poes met weinig vertrouwen in de katten om zich heen. Dit komt door haar geschiedenis die je in haar voorsteltopic kan lezen. Ze is ook schizofreen en 'deelt' dus haar hoofd met Twilightheart, die zo nu en dan het eventjes van haar overneemt of haar woorden in haar oor fluistert. Twilightheart is over het algemeen erg egoïstisch en kan er niet tegen als Flare met andere katten om gaat. Ook kan Flare erg onvoorspelbaar uit de hoek komen hierdoor
Frostypaw || Female || Apprentice of Shadowclan *** Een kleine pluizige lynxpoint poes Age: 6 Moons Mate/Crush: I don't know... RPG status: Half om half actief Eigen status: Heel erg verlegen Topics waarin ze zich bevind: 2 Heel erg verlegen en onzeker, dat definieert Frostypaw. Ze heeft erg veel fantasie en kan daar ook dikwijls in verloren gaan. Ze heeft één broertje, genaamd Fierypaw en ook een aantal vrienden.
Runelight || Male || Warrior of Shadowclan **** Een massieve brown tabby and white kater met groene met gele ogen Age: 26 Moons Mate/Crush: She's dead... RPG status: Actief Eigen status: Depressed Topics waarin hij zich bevind: 2 Note: Hij wordt niet meer toekomstig deputy nu ik hem weggeef Een depressieve kater die een nogal ernstige geschiedenis achter hem heeft. Hij kan niet goed met andere katten om gaan en is bijna altijd aan het werk. Hij ziet werk als een enige uitvlucht aan het verlies dat hij geleden heeft.
Moon || Female || Rogue ** Een kleine bengal poes met blauwe ogen Age: 8 Moons Mate/Crush: Nah.. not wanted RPG status: Actief Eigen status: Opstandig Topics waarin ze zich bevind: 2 Moon is een opstandig poesje met wie het op dit moment niet zo heel erg goed gaat. Ze is weg- gevlucht van haar thuis en haar overbeschermende vader Sandstorm die haar maar wat graag bij de Bloodclan had gezien. Ze gelooft zelf echter niet in dit pad besmeurd met bloed en probeert het nu dus op zichzelf te redden, al lukt haar dat totaal niet. Hierdoor is ze mager en klein. Ze is op dit moment maatjes met een kater die aan geheugenverlies lijdt, Snow.
Foxsong || Male || Warrior of Riverclan Een pluizige vossenrode kater met blauwe ogen Age: 14 Moons Mate/Crush: I do like someone.. RPG status: Half om half actief Eigen status: Muzikaal maar verdrietig Topics waarin ze zich bevind: 1
Dusty || Male || Kittypet * Een brown tabby and white katertje met amberkleurige ogen Age: 7 Moons Mate/Crush: What's that? RPG status: Actief Eigen status: Vrolijk en onwetend Topics waarin hij zich bevind: 1 Vrolijk, happy happy joyjoy. Dusty is gewoon een nieuwsgierig katertje dat het liefst met iedereen vrienden wil worden. Hij hunkert naar avontuur, maar wil zijn tweebeen nest absoluut niet vaarwel zeggen.
Cinderflame || Female || Warrior of Shadowclan **** Een langharig kleine grijze poes met vlammenkleurige ogen Age: 11 Manen Mate/Crush: Whoahoa come and try to catch me RPG status: Actief Eigen status: Onwetend Topics waarin ze zich bevind: 3 Note: Surprise surprise? Een vrolijke poes zonder zorgen. Ze is erg nieuwsgierig, spontaan en enthousiast. Niets kan haar nieuwsgierigheid tegen houden en ze zit vaak tegen het hypere aan. Als je haar eenmaal aan het praten hebt, kun je een hele waterval aan woorden verwachten!
Sparkkit || Male || Kit of Windclan **** Brown tabby katertje met doordringende gele ogen Age: 4 moons Mate/Crush: Eww no! RPG status: Actief Eigen status: Opstandig in bloodclan Topics waarin ze zich bevind: 1 Sparkkit is een jong katertje die erg agressief kan zijn. Niet zo zeer evil, maar gewoon agressief. Als je een woord fout zegt tegen hem kan hij uitschieten en hierbij laat hij zijn klauwen niet in hun hulsjes zitten. Hij kan ook erg arrogant en zelfverzekerd over komen, maar ergens mist hij gewoon een vaderfiguur in zijn leven.
Tyki || Male || Rogue * Een burmese kater die groot en gespierd is Age: 25 Moons Mate/Crush: Hah, no RPG status: Inactief Eigen status: Rustig Topics waarin ze zich bevind: 0 Denk Tyki uit D. Gray Man, 'nuff said
.:✵:. Fanclans .:✵:. Ik heb twee fanclans, wat mij betreft... mogen die ook overgenomen worden.
Laatst aangepast door Strawberry op di 3 apr 2012 - 21:52; in totaal 11 keer bewerkt |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 12:12 | |
| Ik meld me weer aaan voor Sparkkit |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 12:14 | |
| Lieverd hoe erg ik het ook vind.. ik zou toch heel graag Emberstorm willen ze zal geen spat veranderen.. En altijd je kleine meiske blijven :3 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Ik wil eventueel Emberstorm of Minnowpaw wel overnemen. Kijk maar welke je zelf wilt, ik vind het best (: |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Ik meld me aan voor Flaredance, ik heb wat accounts op de accountmarkt staan en ben nu in een post-bui.
Laatst aangepast door Hawkpaw op za 31 dec 2011 - 12:24; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 12:22 | |
| Minnow en Foxsong zijn nu bij voorbaat weg.. |
|
| |
62
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 13:10 | |
| Ik wil Frostypaw wel Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 13:14 | |
| Ik heb nog eventjes iets nieuws toegevoegd aan het topic, een sterretjes systeem. De hoeveelheid sterretjes geeft aan hoe kritisch ik ben. Ja, het is van een schaal van 1 op 5 en het aantal sterretjes geeft aan hoe gehecht ik aan een karakter ben, hoe complex en uitgewerkt hij is etc.
Runelight bijvoorbeeld, ik heb nog niet veel met hem GeRPG'ed, maar hij heeft een compleet verleden. En aan Flaredance en Emberstorm ben ik bijvoorbeeld gewoon gehecht. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 13:34 | |
| Bij nader inzien hoef ik Sparkkit niet meer |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 13:46 | |
| ik zou graag Sparkkit willen. ik hoop dat je het goed vind ik zal goed voor hem zorgen ik kom bijna elke dag online dus dan kom ik ook voor hem online ik heb maar 2 acc dus ik kan dus heel makkelijk online komen met hem Xxxxxxx Jaykit Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 16:52 | |
| Ik heb voor iedereen nog wat informatie toegevoegd over elk karakter... Zodat je iets meer inzicht hebt in hun karakters. |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 18:17 | |
| Ik wist niet dat jij Cinderflame was :p En ik zou me aanwillen bieden voor Runelight ^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 18:19 | |
| Ik heb ook altijd koppig volgehouden op Cinderflame dat ik een lid was dat geen andere accounts had. Cinderflame was mijn toevluchtsoort voor als ik eventjes rust nodig had (:
En ik zet je op mijn mentale lijst^^ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 19:02 | |
| (volgens mij doe ik spam maar ik voeg er wat bij ) ik ben geintereseerd in Sparkkit oefenpost: Sparkkit werd wakker in de vroege ochtendzon. De jonge bruine tabby katertje was gisteren zo bezig met spelen dat hij er heel moe van was geworden en al heel snel was gaan slapen. Hij liep de nursery uit en liep naar de openplek van de windclan. Hij snoof de zoete geuren van konijn. Hij liep naar de hoop verse prooi en zocht een konijntje uit. Hij liep naar de andere kittens om gezellig te kletsen en zo te spelen.''Goedemorgen''Snorde Sparkkit tegen de andere kittens die hem ook goedemorgen wensten. Ze zaten allemaal nog te eten dus zo lang waren zij ook nog niet wakker. Nadat de kittens uitgegeten waren sprong Sparkkit op een kitten om te stoeien en de anderen deden mee elke kitten sprong op een andere kitten. ''Ik ben de leider van de windclan en we strijden tegen de Shadowclan!'' een andere kitten schreeuwde : ''Ik de leider van de Shadowclan beveel jullie om aan te vallen! Sparkkit speelde de hele dag door tot hij weer heel moe werd en zei: ''Ik ga naar het hol. Truste iedereen! Doen we het morgen weer?'' Maar toen zei een kitten: ''Ja hoor maar zonder jou.'' Dat hoorde Sparkkit en sprintte terug om de kitten om te gooien en op de grond te duwen. Toen liep hij weer naar de nursey en viel in een hele diepe slaap. Ik hoop dat je dit goed vind Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 19:08 | |
| Het spijt me Jaykit, maar je hebt je in een korte tijd voor een heleboel acc's aangemeld bij verschillende personen. Ik kies je daarom dus niet voor Sparkkit, je hebt een heleboel andere accounts aangevraagd die je actief moet krijgen als je ze krijgt. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. za 31 dec 2011 - 19:34 | |
| oh oké ik begrijp het Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
37
| |
| |
| |
93
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. zo 1 jan 2012 - 0:50 | |
| Flaredance gaat naar Softpaw (:
Emberstorm zou ik wel naar Dreamheart willen doen.. Maar je hebt net een hele hubs acc. op de acc markt gegooit. Hoe weet ik zeker dat Emberstorm daar niet terecht komt? ~.:yume no tsudzuki oikaketeita hazu nano ni, magarikunetta hosoimichi hito ni tsumazuku:.~
|
|
| |
| Onderwerp: Re: .:✵:. Sweet goodbyes... .:✵:. | |
| |
|
| |
|