"Hey, ik ben een nieuwe kat! Wel, dit account is nieuw dan, ikzelf besta zogenaamd al eventjes. Denk dat je het wel snapt. Ik ben een trotste Warrior van de Thunderclan, al weet ik niet zeker of zij ook zo trots op dat feit zijn. Maar goed, ik wil graag wat familie en vriendjes hebben, kunnen we samen plezier hebben.''
Oef, sorry about that. Smoulder dacht even zelf dit te kunnen maken. Nee, dat zou een rotzooitje worden, dat lettertype al.
Back to the point. Ik zoek dus familie en vrienden voor Smouldertongue.
Korte informatie, because that's important:
Smoulder is, wel om het zachtjes uit te drukken, een grappenmaker. Een heuse lolbroek. Hij kan echter ook een klierkop zijn en houdt ervan om dingen uit te lokken. Met een poot over de grens gaan, een prooi afpakken, noem maar op. Toch respecteert hij grenzen grotendeels en zal hij niet grappen over gevoelige dingen. Als iemand duidelijk niet in een goede stemming is laat Smoulder die met rust of probeert hij hem/haar juist op te vrolijken.
Kortom, Smoulder kan voor een hoop gedoe zorgen en heeft wel eens een kwaaie kat achter hem aan, maar dat is de fun.
Wat zoek ik
Wel, familie en vrienden dus. Smoulder is 100% Thunderclan, maar van zijlijnen kan ook ander bloed in de familie zitten. Broers, zussen, misschien zelfs wel een ouder, neven of nichten. Maakt mij niet zoveel uit.
Voor vrienden hetzelfde, hoewel ik het wel leuk zal vinden om een partner in crime te hebben voor hem.
Wel, dat is alles voor nu dan.