GENERAL
Name: Everkit
future name(s): Everlasting > Everlastinglove
Name: Eternalkit
future name: Eternallove
Name: Eternitykit
future name: Eternitylove
Behind the name: Een kind verwekt uit liefde word een liefdesbaby genoemd. Dit meisje word dan ook vernoemd naar de liefde en dat deze voor eeuwig mag blijven. Dat zij het levend bewijs op aarde mag zijn wat liefde kan brengen en geven.
Uiterlijk keuze: Geen voorkeur
Clan: Voorkeur voor Riverclan maar soepel voor spontaniteit aaa
Parents and my future thoughts about them: Settleddust ♡ Seamist
La mère: Er zijn heel veel moeders en daar zitten hele leuke bij maar geen enkele moeder is zo leuk en lief als jij.
Père: Een vader geeft voorbeeld en raad, geeft me een kus op de knie als ik deze schaaf en leert me hoe de wereld gaat. Elke man kan een kind maken maar alleen een échte man kan een vader zijn. De toekomst zal het zeggen.
Stem: Mijn stem zal altijd zacht en zoet zijn, zoals verse honing die je op een vers gebakken croissantje smeert. Ik praat met een Frans accent, wat de taal van de liefde is. Het klinkt prachtig en zeer verzorgd en als ik zing dan fluiten de vogeltjes mee.
Maar pas op! want zodra ik écht boos ben dan laat ik het water trillen. Mijn stem is dan niet meer zacht maar enorm hard en lijkt het alsof ik vuur spuw. Ik laat het water golven en de bomen trillen, de vogels vliegen snel weg en je oren zullen suizen.
Sexuality: Het zou toch wat zijn.. vernoemd naar de liefde en het zelf nooit kunnen voelen? zij zal Aromantic zijn.
APPEARANCE and physical mannerisms
Zoals aangegeven heb ik geen voorkeur voor het uiterlijk, ik neem gerust het 'afdankertje' zogezegd maar bij welke design die ik ook zal mogen krijgen voeg ik wel la marlie aan toe!
Build: Mijn lichaamsbouw is vrij normaal in het begin. Ik groei prima maar zodra de puberteit komt merk ik toch wel dat ik langzamer ga dan de rest. Ik ben kleiner dan gemiddeld net zoals mijn moeder en heb een erg slanke bouw. Toch heb ik wat grote pootjes en gespierde schouders vanwege me vader's bloed die hard moet ploeteren door het moeras.
Pelt length: Kort tot halflang. Langs mijn wangen groeit mijn vacht langer, dit is ook op mijn buik, ellebogen, nek en keel gebied, oren en mijn staart.
Pawpads:
Voorpootjes: bébé rose , babyroze
Achterpootjes: Zwart
Nose: Gesplit: ene kant babyroze andere kant zwart
Inside the ear: Spiegelbeeld van de neus: ene kant babyroze andere kant zwart
Unique eye color: Albino blue
Some discerning physical mark — birthmark: Ik ben geboren met een birthmark, het is een vlekje op mijn bil in de vorm van een hartje. Ook heb ik schattige sproetjes op mijn snuit die duidelijk zijn vanwege me weinige haargroei langs mijn neus. Ik heb dus een rozig kleurige snuit net als een kalfje- veau!
Webbed paws: Door de vliesjes tussen mijn tenen word ik later een snelle zwemster!
Always wears a distinct item or accessory: Wanneer ik oud genoeg ben om naar buiten te gaan zal ik mijn nesten decoreren met één bepaald kleur. Ik verzamel alles wat lijkt op paars en versier mijn omgeving hier het liefst mee: zoals mijn nest maar ook graag mijn eigen vacht en die van me familie ect! Alles wat ik mooi vind neem ik mee en draag ik ook het liefst met me mee! Ooit zal ik in aanraking komen met vissers en raakt mijn oor verstrikt in visdraad en eindigt er een vissenhaak in mijn oor.
Chews on her fur Vooral wanneer ik nerveus ben!
Has allergies (constantly sniffling/blowing her nose) Snotter.. snotter.. hatsu!
Left-handed Soms is het moeilijk om te jagen maar ik kom er wel!
PERSONALITY
Brutally honest and can’t lie to save their life
Always patient, even when frustrated
Energetic, hardly ever needs to rest
Productive
Strengths/talents:
Artistic talent
Knows everything about history
Mathematical or scientific genius
Exceptional memory
Special connection with animals
Extremely fast swimmer
Weaknesses/negative traits:
Terrible at public speaking
Socially awkward — hard for them to make friends
Little empathy
Always thinks she is right
A tenuous understanding of humor
Difficulty recognizing irony and sarcasm in other people, although she herself often employs them
Miscellaneous
Won’t drink still water, only moving water like the river or rain
Hates being inside the dens, sleeps outside
Carries around a secret small teddy bear (is founded when young washed ashore)
Extremely superstitious
Don't like fish and never eats it, even when starving.
Has an imaginary friend
Loves swimming but hates the beach
Needs to sing to sleep
probably has Asperger's Disorder and ADHD!!
Oh god, daar komt het moeilijkste stuk van elke aanmelding.. de
Motivatie
Waar te starten? Waar te beginnen? Heb ik jullie ooit eens verteld dat bij elke kitten search waarvoor ik me ooit voor heb aangemeld altijd heel subtiel dit gedeelte weg liet? Wisten jullie dat al ja? Ja, nee? Zo niet, de reden is omdat ik het heel moeilijk vind om met woorden te beschrijven hoe hyped ik ben en ik een beetje onzeker ben als mijn motivatie dan wel 'goed genoeg' is. Geloof me wanneer ik zeg dat ik me altijd aanmeld met de zekerheid dat ik ook écht wel en er voor wil gaan om de kit actief te krijgen. Dit is ook waarom ik tot het laatste moment heb gewacht, omdat ik 100%- nee 1000% zeker van mezelf wou zijn dat jullie een goed actief kind krijgen. Daarbij was het een kleine afschrik dat jullie zo enorm veel aanmeldingen hadden voor dit nestje! like wow! congrats aaa, maar het maakte de keuze wel moeilijk om het nou wel of niet te doen, het ding is namelijk.. als ik me aanmeld dan meld ik me ook echt aan om volop er voor te gaan en het dan eigenlijk enorm jammer vind als ik niet gekozen word als ik mezelf zit op te jutten hoe hyped ik wel niet ben! Mijn volle inspiratie gaat in deze kit, ook al zijn me aanmeldingen niet het mooist, de meest goed geschreven of gewoonweg de aller beste. Aanmeldingen schrijven is gewoon een ruk ding voor mij maar bij elke aanmelding die ik plaats zit een deel van me hart en ziel en dat doe ik niet zomaar c: