[KS] Seattled - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[KS] Seattled

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Flutterpaw'
Member
[KS] Seattled - Pagina 2 DPKsfdL
Butter
338
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 12:49

Ik wil misschien nog aanmelding schrijven! Is het oke als ik vandaag even kijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 12:52

Redeider:
Naam: Emeraldgaze
Geslacht: Tomcat
leeftijd: ongeboren
Rang: kitten
Clan: Rivierclan
Ouders Seamist x Settlesdust
Karakter: Emerald is echt een kleine rebel. Hij probeert constant de grenzen uit van wat hij wel kan of mag doen, maar wanneer hij op zijn donder krijgt doet het jong wel even als of het hem spijt, maar dan gaat de kitten toch weer door. Hij zal ook elke apprentice en Warrior proberen uit te dagen of ze zo te irriteren dat ze boos op hem zullen worden.  Wanneer Emerald zijn taken als apprentice doen is hij er wel erg bedreven in en zal dan ook zijn best doen zijn moeder te laten zien dat hij niet alleen maar kattenkwaad uit haalt. Het jong probeert zo zichzelf te bewijzen en als Warrior zal dit niet anders zijn. Hij word dan wijzer en probeerd zijn clan en de rest van zijn familie te beschermen waar hij kan. Enkel zal hij in de toekomst gek van verdriet kunnen worden, door een verlies die onverwacht komt en Emerald zich terug trekt in zichzelf en wel op het territorium blijft al zal hij tijdelijk niet in het kamp te vinden zijn tot de kater weer zichzelf in de poot heeft.
Uiterlijk: Emeraldgaze is roodbruin alsof hij roest in zijn vacht draagt met witte markeringen waaronder een grote witte vlek die over zijn beide zijden en rug en buik loopt alsof hij een witte band om zijn lichaam draagt. Zijn ogen zijn groen geel en hebben soms in het donker een werking alsof ze gloeien wanneer het maanlicht er op een bepaalde manier op valt.
Motivatie: Na lang na denken heb ik toch besloten om me aan te melden.  Ik vond deze naam bij een andere eerdere aanmelding en vroeg persoon of ik deze mocht gebruiken. Met haar toestemming mocht het. Ik ben benieuwd en zal mijn katten altijd zo actief mogelijk houden als het gaat. Verder wens ik iedereen evenveel succes. 😉👋
Peppermint
Medicine cat
[KS] Seattled - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 13:07

Flutterkit schreef:
Ik wil misschien nog aanmelding schrijven! Is het oke als ik vandaag even kijk?

Ja hoor!
Bloodhound
Member
[KS] Seattled - Pagina 2 Tenor
Mark
522
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Bloodhound
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 16:20

Amour:
The French word for love, true love but secret.
Your love is all I need to feel complete.
I don’t want to live in a life that doesn’t have you in it.

I love you every step of the way.
You make my heart smile.

All of me loves all of you.
You are my happy place.

You and me. Forever.
I love the day I met you.

GENERAL

Name: Everkit
future name(s): Everlasting > Everlastinglove
Name: Eternalkit
future name: Eternallove
Name: Eternitykit
future name: Eternitylove

Behind the name: Een kind verwekt uit liefde word een liefdesbaby genoemd. Dit meisje word dan ook vernoemd naar de liefde en dat deze voor eeuwig mag blijven. Dat zij het levend bewijs op aarde mag zijn wat liefde kan brengen en geven.

Uiterlijk keuze: Geen voorkeur
Clan: Voorkeur voor Riverclan maar soepel voor spontaniteit  aaa

Parents and my future thoughts about them: Settleddust ♡ Seamist

La mère: Er zijn heel veel moeders en daar zitten hele leuke bij maar geen enkele moeder is zo leuk en lief als jij.

Père: Een vader geeft voorbeeld en raad, geeft me een kus op de knie als ik deze schaaf en leert me hoe de wereld gaat. Elke man kan een kind maken maar alleen een échte man kan een vader zijn. De toekomst zal het zeggen.

Stem: Mijn stem zal altijd zacht en zoet zijn, zoals verse honing die je op een vers gebakken croissantje smeert. Ik praat met een Frans accent, wat de taal van de liefde is. Het klinkt prachtig en zeer verzorgd en als ik zing dan fluiten de vogeltjes mee.

Maar pas op! want zodra ik écht boos ben dan laat ik het water trillen. Mijn stem is dan niet meer zacht maar enorm hard en lijkt het alsof ik vuur spuw. Ik laat het water golven en de bomen trillen, de vogels vliegen snel weg en je oren zullen suizen.

Sexuality: Het zou toch wat zijn.. vernoemd naar de liefde en het zelf nooit kunnen voelen? zij zal Aromantic zijn.

APPEARANCE and physical mannerisms

Zoals aangegeven heb ik geen voorkeur voor het uiterlijk, ik neem gerust het 'afdankertje' zogezegd maar bij welke design die ik ook zal mogen krijgen voeg ik wel la marlie aan toe!

Build: Mijn lichaamsbouw is vrij normaal in het begin. Ik groei prima maar zodra de puberteit komt merk ik toch wel dat ik langzamer ga dan de rest. Ik ben kleiner dan gemiddeld net zoals mijn moeder en heb een erg slanke bouw. Toch heb ik wat grote pootjes en gespierde schouders vanwege me vader's bloed die hard moet ploeteren door het moeras.

Pelt length: Kort tot halflang. Langs mijn wangen groeit mijn vacht langer, dit is ook op mijn buik, ellebogen, nek en keel gebied, oren en mijn staart.

Pawpads:
Voorpootjes: bébé rose , babyroze
Achterpootjes: Zwart
Nose: Gesplit: ene kant babyroze andere kant zwart
Inside the ear: Spiegelbeeld van de neus: ene kant babyroze andere kant zwart

Unique eye color: Albino blue

Some discerning physical mark — birthmark: Ik ben geboren met een birthmark, het is een vlekje op mijn bil in de vorm van een hartje. Ook heb ik schattige sproetjes op mijn snuit die duidelijk zijn vanwege me weinige haargroei langs mijn neus. Ik heb dus een rozig kleurige snuit net als een kalfje- veau!

Webbed paws: Door de vliesjes tussen mijn tenen word ik later een snelle zwemster!

Always wears a distinct item or accessory: Wanneer ik oud genoeg ben om naar buiten te gaan zal ik mijn nesten decoreren met één bepaald kleur. Ik verzamel alles wat lijkt op paars en versier mijn omgeving hier het liefst mee: zoals mijn nest maar ook graag mijn eigen vacht en die van me familie ect! Alles wat ik mooi vind neem ik mee en draag ik ook het liefst met me mee! Ooit zal ik in aanraking komen met vissers en raakt mijn oor verstrikt in visdraad en eindigt er een vissenhaak in mijn oor.

Chews on her fur Vooral wanneer ik nerveus ben!

Has allergies (constantly sniffling/blowing her nose) Snotter.. snotter.. hatsu!

Left-handed Soms is het moeilijk om te jagen maar ik kom er wel!

PERSONALITY

Brutally honest and can’t lie to save their life
Always patient, even when frustrated
Energetic, hardly ever needs to rest
Productive

Strengths/talents:

Artistic talent
Knows everything about history
Mathematical or scientific genius
Exceptional memory
Special connection with animals
Extremely fast swimmer

Weaknesses/negative traits:

Terrible at public speaking
Socially awkward — hard for them to make friends
Little empathy
Always thinks she is right
A tenuous understanding of humor
Difficulty recognizing irony and sarcasm in other people, although she herself often employs them

Miscellaneous

Won’t drink still water, only moving water like the river or rain
Hates being inside the dens, sleeps outside
Carries around a secret small teddy bear (is founded when young washed ashore)
Extremely superstitious
Don't like fish and never eats it, even when starving.
Has an imaginary friend
Loves swimming but hates the beach
Needs to sing to sleep

probably has Asperger's Disorder and ADHD!!

Oh god, daar komt het moeilijkste stuk van elke aanmelding.. de

Motivatie

Waar te starten? Waar te beginnen? Heb ik jullie ooit eens verteld dat bij elke kitten search waarvoor ik me ooit voor heb aangemeld altijd heel subtiel dit gedeelte weg liet? Wisten jullie dat al ja? Ja, nee? Zo niet, de reden is omdat ik het heel moeilijk vind om met woorden te beschrijven hoe hyped ik ben en ik een beetje onzeker ben als mijn motivatie dan wel 'goed genoeg' is. Geloof me wanneer ik zeg dat ik me altijd aanmeld met de zekerheid dat ik ook écht wel en er voor wil gaan om de kit actief te krijgen. Dit is ook waarom ik tot het laatste moment heb gewacht, omdat ik 100%- nee 1000% zeker van mezelf wou zijn dat jullie een goed actief kind krijgen. Daarbij was het een kleine afschrik dat jullie zo enorm veel aanmeldingen hadden voor dit nestje! like wow! congrats aaa, maar het maakte de keuze wel moeilijk om het nou wel of niet te doen, het ding is namelijk.. als ik me aanmeld dan meld ik me ook echt aan om volop er voor te gaan en het dan eigenlijk enorm jammer vind als ik niet gekozen word als ik mezelf zit op te jutten hoe hyped ik wel niet ben! Mijn volle inspiratie gaat in deze kit, ook al zijn me aanmeldingen niet het mooist, de meest goed geschreven of gewoonweg de aller beste. Aanmeldingen schrijven is gewoon een ruk ding voor mij maar bij elke aanmelding die ik plaats zit een deel van me hart en ziel en dat doe ik niet zomaar c:

Laatst aangepast door Bloodhound op ma 8 jun 2020 - 19:19; in totaal 9 keer bewerkt
Flutterpaw'
Member
Butter
338
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 16:25

Unknown I shall be
Sommige dingen zijn gewoon onbekend. Iedereen zou graag willen geloven dat alles bekend is, dat alles begrepen is en dat alles kan. Echter heeft een van jullie ooit al vliegende egels gezien of goed jagende Kittypets, nee? Nou dat gaat ook niet veranderen ook. Het leven is iets dat bestaat en vol verrassingen zit, vol onbekende dingen die enkel gevonden kunnen worden in de meest aparte gedachten, elke stap in de wereld brengt je op een weg, een verborgen weg. Elk stap is een nieuw avontuur, en elk avontuur komt ooit ten einde. Al hoewel, misschien zijn er nog wel geheimen die nooit verloren gaan, die altijd voort zullen blijven bestaan.

Ik ben geboren in een nestje met enkele kittens. Vier kittens in totaal en mijn mama is een prachtige calico Riverclanner die de naam Seamist draagt. Mijn biologische papa is Settleddust een gestreepte Shadowclanner. Al weet niet iedereen dat op dit moment, er is nog een kater in Riverclan die mama helpt, hij heet Articwolf. Ik heb nog geen naam, op dit moment ben ik nog niet eens geboren! Ik ben nog klein en lief, tenminste dat denk ik dan. Mama heeft heel veel last van misselijkheid, ik weet nog niet wat het is. Ik ben immers nog nooit ziek geweest, sorry mama. Ik weet wel dat de buik heel gezellig is, samen met de drie andere kittens en dat ik ook al groot wordt. Ooit kom ik de wereld in en dan zullen ze eens zien!

Mijn naam, die heb ik ook nog niet. Mama of papa zullen die vast kiezen. Ik krijg vast een super mooie naam! Al zal ik wel graag ergens naar genoemd worden anders dan de kleur van mijn vacht, want ook die is nog onbekend. Ik wordt sowieso heel erg knap. Het kan ook niet anders dan met mijn knappe mama en bijzondere papa. Nee, ik denk niet dat ik ooit jaloers zal zijn op anderen! Ik kom vast niets te kort, behalve liefde misschien. Of dat denk ik dan toch!

Aangezien niemand nog weet hoe ik er uit zie zal ook nog onbekend zijn of ik een kater of kattin ben. Het ligt geheel aan mijn uiterlijk! Als ik een calico wordt dan zal ik een vrouwtje zijn, en als ik een gestreepte vacht krijg een mannetje (maar kan ook vrouwtje). Ik zal hoe dan ook in staat zijn om heel lief uit mijn ogen te kijken, want wie smelt er nou niet van glinsterende oogjes? Ha, dat dacht ik al! Misschien moet ik wat meer over mijzelf vertellen. Nu daar gaan we dan....

Ten eerste heb ik een heel goed gevoel voor humor ik houd wel van een geintje hier en daar. Dat had je niet gedacht? Niet?? Nee dat kan ik niet geloven! Ik vind het super leuk als anderen mij plagen want ik raak snel verveeld en wil mijn papa niet al te veel lastig vallen. Papa vraag je je af? Ja want ik woon bij mijn papa Settleddust in Shadowclan. Ik mis mijn mama af en toe nog wel hoor. Natuurlijk! Want zij was ook heel lief, maar ik ben als de dood van water. Echt heel erg.. als mama probeerde mij naar water te krijgen, dan keek ik haar dagen niet meer aan. Nee water vind ik niet leuk, het is eng en maakt mijn vacht koud en vies! Had ik al verteld dat ik mijzelf knap vind? Nee? Nu dat vind ik toch echt, het kan niet anders. Ik sta dan meestal ook zelfverzekerd op mijn poten en kan zelfs als ik ouder ben wel een beetje flirterig worden genoemd. Zeg maar niet dat het komt omdat ik onzeker ben over mij eigen kunnen. Dat ik denk dat ik niet zo heel veel kan. Ik kan wel veel, maar het kost zoveel concentratie! Concentratie die ik niet... oh kijk daar is een mier! Waar was ik gebleven? Oh ja, wie ik ben. Nu... ik houd dus heel erg van het spelen met kikkers want die springen zo leuk op en neer. Echt hoor, het zijn net van die stuiterende gekke, glibberige wezens. Ik jaag dan ook graag op hen, is dat vreemd? Papa zegt dat ik heel snel ben, dat komt misschien ook wel doordat ik een klein beetje Windclan in mijn bloed heb zitten. Nooit gehoord van Windclan? Oh, de mooiste verhalen gaan over de vier Clans in het woud. Riverclan, Windclan, Shadowclan en Thunderclan! Het zijn grote groepen katten die in het wild leven en geen twolegs hebben. Weet je wat ik nog meer eng vind? Je raad het al? Twolegs. Ze zijn gek, ze lopen met honden, rijden in monsters en maken heel veel geluid. Nee, ik blijf mooi uit de buurt van Twolegs en al helemaal omdat papa heeft gezegd dat Bloodclan in de buurt van de Twolegplace woont. Bloodclan, is gemeen. Tenminste als ik mijn clangenoten moet geloven. Ja en ik geloof ze, want ze liegen toch niet! Ik kan misschien dan ook een beetje naïef genoemd worden. Ik geloof graag in het goede van anderen en heb een grote hoeveelheid fantasie. Ik ben niet de stoerste kitten van het nest, maar ook niet verlegen. Nee, borst vooruit en lopen maar! Wat? Ik mag het kamp nog niet uit? Avonturen dan? Oh die verzin ik zelf wel. Ik heb een grote homp fantasie geërfd, van wie geen idee. Echter is het zeer zeker aanwezig. Ik houd er van om weg te dromen in mijn eigen wereld. Een wereld waarin egels vliegen! Ja zeker, dat kunnen ze wel hoor! Heb je die stekels niet gezien dan? Die zijn lang genoeg om hen in de lucht te houden. Welke stekels? Die, nare prikkende dingen, ik heb ooit een egel tegen mijn neus gehad. Toen moest ik huilen. Vraag je je af of ik veel huil? Nee hoor, maar ik heb wel moeite mijn emoties te reguleren soms snap ik de buitenwereld gewoon niet. Echt dom ben ik niet te noemen, ik kan wel slim zijn. Zolang ik niet... oh hoi papa! Lang niet gezien. Wil je een verhaaltje vertellen? Wist je niet dat ik heel erg van verhaaltjes houd en papa kan deze het beste vertellen. Ja ik ben super trots op mijn grote, oude man! Als papa zegt dat ik iets niet mag doen, dan heel soms wil ik het wel doen. Stt... niet vertellen ons geheimpje! Wist je dat ik heel goed mijn mond kan houden? Nee? Ik kan heel goed geheimen bewaren, ook al ben ik meestal wel eerlijk hoor. Ik kan ook een beetje gemeen zijn omdat ik soms heel hard praat. Is het omdat ik niet kan horen? Nee, ik ben niet echt doof hoor, maar ik raak gewoon te snel afgeleid. Gesprekken aanknopen met mij is soms dan ook best lastig, gewoon omdat ik moeite heb met luisteren er is te veel in de wereld te ontdekken! Heel soms denk ik minderwaardig te zijn, dat ik minder goed ben, minder beteken voor anderen. Ik wil heel graag lief worden gevonden, misschien wel iets te graag en daardoor kan ik best nog wel eens nep overkomen. Ik ben bang om een buitenbeentje te zijn waardoor ik soms anderen zeer doe. Pesten heet dat? Ik wist het niet, maar nee heel af en toe pest ik anderen. Vaak maak ik het wel weer goed, zeker als papa boos wordt of een van mijn vrienden. Ik doe het niet oprecht, ik ben gewoon bang vergeten te worden. Wordt ik vergeten? Vast niet toch? Papa weet vast wel een oogje op mij te houden. Dat is dan ook zeker wel nodig want ik ben super onhandig. Heb jij ooit je nagel gebroken door het spelen met een mosbal, ik wel!! Het deed super veel zeer, maar het was wel snel weer over! Papa bracht mijn naar de Medicine Cat den en daar werd ik geholpen. Of ik bang ben voor die den? Nee, maar het ruikt wel heel erg apart! Papa's nest ruikt beter. Oh, en vergeet niet dat ik heel erg van regen houdt, want dan ruikt alles zo heerlijk fris! Dit ben ik, ik hoop dat jullie mij aardig vinden.

Motivatie
Ik kon het toch niet laten<3 De hype werd mij toch veelte groot! Nu heb ik besloten zonder naam aan te melden en dat omdat ik nog niet echt een favoriet uiterlijk heb en daardoor anderen voor wil laten gaan in het kiezen. Daarnaast ben ik er wel over uit dat ik geen van de namen die opgegeven zijn bij het uiterlijk zal nemen, maar wel een naam die bijzonder is of een dubbele betekenis heeft. Ook is het geslacht hierdoor nog onbekend, het kan een klein meisje of jongetje zijn. Wat ik wel wist is dat ik dit karakter graag in Shadowclan zal willen hebben omdat ik van mening ben dat ik al wat meer karakters in Riverclan heb en hierdoor wat makkelijker actief wordt! Ik besloot daarom dus een last minute aanmelding hier neer te zetten en hoop natuurlijk gekozen te worden en dan in overleg een naam te zoeken met betekenis. Ik zelf houd van aparte namen zoals jullie waarschijnlijk al hebben gemerkt, maar zou graag ook jullie voorkeuren willen weten en samen een lijstje opstellen waaruit gekozen kan worden. Mochten jullie deze kitten ondanks de snijdende concurrentie (want wat een geweldige aanmeldingen zijn er!) toch kiezen dan kunnen jullie wat mij betreft gewoon Butter met Unknown neer zetten.. Het geslacht is ook aan jullie trouwens!! IVM de looks en aangezien ik geen voorkeur heb op kater of kattin.

Heel veel succes met kiezen! En ik weet zeker dat het een geweldig nest wordt dat ik zal spammen! Zelfs als ik niet gekozen wordt haha...

Liefs,
Butter

tag: @ everyone
Darktrail
Member
[KS] Seattled - Pagina 2 Mini-avatar-Darkpaw
348
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Darktrail
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 17:23

Mix tussen Tigerwisp en Ambersand
Naam; Eclipskit
Verdere namen; Eclipspaw, Eclipse...
Reden van de naam; Haar vacht op haar zijkant lijkt op een maan die voor de zon schuift. De tweede naam wil ik voor de verandering eens laten bepalen door de clan leider.
Leeftijd; Ongeboren
Clan; Rivier clan
Geslacht; Vrouwelijk
Karakter; Eclips is speels en toch soms erg serieus. Het kleine meisje komt er al snel achter dat het leven niet 1 grote roze wolk is waar alle kittens in verblijven tot hun 6 manen. Hoewel deze dame zo nu en dan eens uit de hoek kan komen met woorden die het kitten ook in haar latere levens fase erg veel problemen op kan leveren. Eclips heeft haar hart op de tong zitten en kan slecht liegen. Ze probeert het wel eens, maar als het haar lukt dan voelt het jong zich vies en het zal blijven etteren als een splinter tot ze de waarheid toch verteld. Ze laat zich niet snel uit het veld slaan en is een slimme jonge dame die zich niet door emoties laat leiden in verkeerde situaties. Ook is Eclipskit erg nieuwsgierig en leergierig. Ze wil van alles weten en zal ook vaak bij andere katten zijn om die verschillende dingen te vragen. Haar leventje in de Rivier clan gaat op zijn gemak tenzij de Bloodclan hun aan zou vallen, maar dat staat pas in de toekomst vast.

Mijn motivatie; Eigenlijk wilde ik nog even wachten, maar zoals bij Eclipskit een leugen zou blijven etteren bleef zij elke dag weer in mij opkomen. Daar betrapte ik me op bij een van de topics waarvan ik het stuk eerst weer goed door moest lezen. Hahahaha. Maar jullie kennen mij, ik ben een snelle poster en probeer elke avond zeker een post neer te zetten. Soms moet ik wachten op andere en daar zit ik geheel niet mee. Ik ben benieuwd of Eclips een van mijn volgende kittens wordt? Ik wens jullie succes met het uitzoeken. Er staan hele mooie bij.
Seamist
Member
Babs
432

CAT'S PROFILE
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 19:45

[KS] Seattled - Pagina 2 Dbkx6qi-1946cedd-a09d-427d-8b92-fbce4efc444f.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjkxMzgwYTgtMzM3Yy00MThlLTkzMjYtMDk2ZDJjMTFhNmYwXC9kYmt4NnFpLTE5NDZjZWRkLWEwOWQtNDI3ZC04YjkyLWZiY2U0ZWZjNDQ0Zi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

Acht kleine pootjes, twee paar perfecte oogjes
Mama is oh zo blij met jullie kleine engeltjes
Jullie waren zo onverwacht..
En toch zo gewenst

<3

Seamist mag twee kittens bij zich houden en is zo blij met de twee kittens die ze mag houden.. Ze zullen opgroeien in het Riverclan kamp en denken dat Arcticwolf hun vader is.

De eerste kitten is nagenoeg een kopie van haar mama, prachtig goud gevlekt op een canvas dat zo zwart is als de nacht.
Ambersand zal gespeeld worden door..:

De tweede kitten lijkt zo ontzettend op zijn vader.. Seamist hoefde geen moment te twijfelen wie de vader is van deze schat.
Tumbleweed zal gespeeld worden door..:

We voelen ons vereerd met zoveel leuke aanmeldingen en vinden het heel erg dat we niet meer mensen konden kiezen. Jullie zijn allemaal fantastisch. Hartstikke bedankt <3

xx Babs

[KS] Seattled - Pagina 2 Ddyjysl-3df00381-e45e-4d2d-bb14-79161b0997a6.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNzYxMTk1ZmYtNTI2Zi00NTU0LTk5MjMtM2Y2MDEyYTY4MWQ2XC9kZHlqeXNsLTNkZjAwMzgxLWU0NWUtNGQyZC1iYjE0LTc5MTYxYjA5OTdhNi5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Settledstar
Catministrator
[KS] Seattled - Pagina 2 Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 19:50

[KS] Seattled - Pagina 2 Unknown

Nothing I have ever known, has made me feel this way
Nothing I have ever seen, has made me want to stay

Settleddust zal voor een onmogelijke keuze komen te staan, gescheurd tussen liefde en loyaliteit. Settleddust zal twee kleine, prachtige kindjes, van wie hij onvoorwaardelijk zal houden, maar in hen zal hij het eindeloze conflict in zichzelf zien.

De kittens die meegaan naar ShadowClan zijn twee kindjes. De eerste de perfecte mix van Settleddust en Seamist.
Tigerwisp:

De tweede een vreemde eend in de bijt misschien, maar de overeenkomsten van beide moeder en vader zijn met een getraind oog duidelijk te zien.
Redeider:

I'm torn, and I'm fallin', I hear my home callin', hey
I've never felt something so strong
It's like nothing I've ever known
Shrimpnose
Medicine cat
[KS] Seattled - Pagina 2 NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 20:01

AAH heb het al gezegd in de discord maar super hartstikke heel erg bedankt <33
Pantherstar
StarClan
[KS] Seattled - Pagina 2 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 20:05

Super super super bedankt voor deze kans <33 Ik ga haar aanmaken!!!
Tidepool
Member
[KS] Seattled - Pagina 2 BBTakD
Bunny
365
Actief
"Love recognizes no barriers"

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Tidepool
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 20:46

Omg guys thank you so much ;-;

Hier is Tidekit hoor <3
Darktrail
Member
[KS] Seattled - Pagina 2 Mini-avatar-Darkpaw
348
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Darktrail
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 21:17

Gefeliciteerd 🥳
Wisteriawisp
Elder
[KS] Seattled - Pagina 2 7wgkHht
❀ Michelle ❀
338
Actief
In the fairy tales, the poor girl smiles when she becomes a princess. Right now, I don't know if I'll ever smile again.

CAT'S PROFILE
Rank:
Wisteriawisp
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 21:47

congrats!!!
Dimveil
Member
[KS] Seattled - Pagina 2 B0YpPi3
Rei ♡
372
Actief
-- voice --

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior ⚡
Dimveil
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 21:59

Hier is Dim <3
Stallionheart
Member
[KS] Seattled - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2020 - 23:30

Proficiat mensen met dit geweldige nestje <3
Shaka
Member
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 22:23

gefeliciteerd guys
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Seattled   [KS] Seattled - Pagina 2 Icon_minitime

[KS] Seattled
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: