Shadows - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Shadows

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Bluejay
Member
Shadows - Pagina 2 Yo10
Sannemander
615
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior / Papa
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 21:36

Hij likte het bloed van zijn lippen, hield zijn ogen strak op de kater gevestigd, iedere cm van zijn lichaam was er klaar voor, klaar voor de volgende aanval. Met succes had hij het oor te pakken gehad, helaas was het niet genoeg geweest de kater weg te jagen. Kort schoot zijn bkkik naar bluekit, die nu op een veiligere afstand zat te rouwen om haar verloren tand, daar zou hij later werk van maken. Voor nu moest hij zich echter focussen op de kleinere kat voor hem. Bloed droop langs zijn wang naar beneden en woeste grommen verlieten zijn bek, hij zou inderdaad niet vluchten, hij zou aanvallen. Maar ook bluejay zou niet vluchten, stevig stond hij aan de grond genageld, hij was er klaar voor. De vijandige kater doelde op zijn gezicht en nek, maar wisten echter alleen een diepere kras over de warrior zijn snuit heen te tekenen. Strijdlustig was het nu aan Bluejay om te antwoorden met een harde uithaal richting de kater zijn kop...
Terug naar boven Ga naar beneden
Coacaze
Member
Shadows - Pagina 2 Cola-being-a-dummy
Ema
181
Actief
They say the world is blue when the sky is pink
They say the clouds are white 'cause the printer ran out of ink

CAT'S PROFILE
Rank: Loner
Coacaze
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 21:46

"Nightmares are given with a reason. They're given to show you that you are a weak cat with lot's of fears."
Coacaze

De zilveren kater had zijn oor al te pakken gekregen, maar nog net kon hij de uithaal gericht op zijn gezicht ontwijken. De wit met grijze bloodclanner wilde nog niet vluchten. Nog één keer deed hij een poging om te mikken, deze keer op zijn oog. Zijn klauwen waren scherp en zijn oranje oog probeerde de target goed te localiseren. Hopelijk was deze raak. Nog een grote, grom verliet de bek van de kater en alles dat die wilde was dat Bluejay zou opgeven. Zijn bovenlip was gekruld en negeerde volop de kleine kitten die zat te rouwen om zijn tand. Dit was moeilijk. Een moeilijk gevecht. Beiden bijna even oud, beiden sterk, beiden goed in vermijden. But who will win?
Bluejay
Member
Shadows - Pagina 2 Yo10
Sannemander
615
Actief

CAT'S PROFILE
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 21:57

De stink kat had zijn aanval ontweken, maar verslagen was de zilveren kater nog niet. Zelfs al haalde de bloodclanner uit naar zijn oog, hij wist zijn kop zo te kantelen dat de kater enkel een behoorlijk kras over de zijkant van zijn kop tekenende. Kort grauwde Bluejay van pijn voor hij terug mepte, proberend de kater zijn, al verminkte, oog te raken met alles wat hij in zich had. En hoewel pijn door zij lichaam heen raasde was hij nog niet uitgevochten, mooi niet.
Coacaze
Member
Ema
181
Actief

CAT'S PROFILE
Coacaze
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2020 - 10:47

"Nightmares are given with a reason. They're given to show you that you are a weak cat with lot's of fears."
Coacaze

Al snel grauwde de andere even van pijn. Dat geluid deed hem plezier, tot hij opeens op zijn blinde oog aan het meppen was. Het waren harde klappen, harde pijnlijke klappen. Zijn oog deed nog meer pijn dan gewoonlijk. Meteen sprong de bloodclanner vol woede, met zijn poten die hij probeerde te mikken op zijn gezicht, en daarmee specifiek zijn ogen. Hij wilde hem de pijn laten voelen die hij nu leed. Maar op een punt realiseerde de kater wel dat dit gevecht niet voor eeuwig kon doorgaan. Zodra de kater deze aanval had afgemaakt; zou hij ze met rust laten. Maar nu nog vechten in alle glorie!
Bluejay
Member
Shadows - Pagina 2 Yo10
Sannemander
615
Actief

CAT'S PROFILE
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2020 - 13:54

Pijn schoot door zijn lichaam toen de wittige kater tegenover hem zijn klauwen over zijn oog heen trok, die hij tot zijn grootste geluk net gesloten had gehouden om verschrikkelijke verwondingen te voorkomen. Maar pijn? Dat deed het zeker wel. Woest probeerde hij de kat van zich af te douwen, hij was er klaar mee, klaar met bloedclan, klaar met alles. Geen seconde was hem rust gegund, het leek wel of hij iedere dag weer een Bloodclanner van zich af moest schudden. Maar wellicht, als hij hard genoeg mepte, zou deze hen in ieder geval met rust laten.
Coacaze
Member
Ema
181
Actief

CAT'S PROFILE
Coacaze
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2020 - 14:04

Coacaze

De kater slaagde er in hem pijn te bezorgen. Dat was goed! Maar langzaam aan had de de wit met grijze bloodclanner geen zin meer om verder te vechten. De andere kater had hem er af geschud, en zijn woede was groots. "Voor nu laat ik je winnen", begon de langharige tom zachtjes heigend. "Maar ik kom nog terug en dan maak ik je af!", beet hij hem vervolgens toe. Langzaam likte de kater even zijn additionele wonden en zwiepte met zijn grijze , pluizige staart. Leuk gevecht, maar ook altijd zo vermoeiend. Maar zijn waarschuwing bleef. En ooit zal hij terugkeren en hem vernietigen, dat was zijn doel. De kater bleef nog staan, wachtend op wat de andere zou zeggen.
Bluestorm
Member
Shadows - Pagina 2 WOZmix6
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2020 - 14:35

Verwoed zocht Bluekit naar haar tandje, maar die was nergens te bekennen. Haar bekje deed pijn en hoewel ze de grauwende katten wel hoorde, wist ze dat haar papa die BloodClanner wel zou verslaan. Hij was super sterk, hij had zelfs sterkere en oudere BloodClanners verjaagt. Toen ze de woorden van de BloodClanner hoorde keek ze op, haar pijn vergetend. Gaf hij op? Oh yes! Bluekit sprong op en zette haar haartjes zo ver mogelijk overeind, zodat ze een klein bolletje pluis was. Maar nu wel een groot bolletje pluis, daar zorgde haar vachtje nu voor. Ze sprong op de twee af, maar bleef dit keer wel in de veiligheid van haar vader staan. Nog een mep hoefde ze namelijk niet. 'HIISSS!!' blies ze boos naar de witte kater. Haar tandjes had ze ontbloot, haar nageltjes uitgeklapt en haar oortjes stonden naar achteren gedraaid. En haar vachtje deed een poef. Ze was boos hoor en samen met haar vader zou ze die vieze, stinkende BloodClanner wel verjagen!
Bluejay
Member
Shadows - Pagina 2 Yo10
Sannemander
615
Actief

CAT'S PROFILE
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 jun 2020 - 15:54

"Voor nu laat ik je winnen", begon de langharige tom zachtjes heigend. "Maar ik kom nog terug en dan maak ik je af!" Kort grinnikte de grijze kater, hij had weer gewonnen, weer was zijn Bluekit veilig, trots vloeide op in zijn hart, weer had hij bewezen cool te zijn.  Vermoeid hief hij zijn pijnlijke kop op "Nu al? begon n-" een luide hiss deed hem stoppen, weerhield hem ervan zijn trots naar de kater te uiten, weerhield hem ervan zijn grap te maken. Zijn blik dwaalde af naar de bron van het geluid, Bluekit, nog altijd strijdlustig, nog altijd dapper. Bluejay grijnsde een beetje bij het zien van zijn stoere dochter, had ze allemaal van hem hoor, echt waar! Weer wende hij zich tot de bloodclanner, trots vonkelend in zijn ogen, hij had ze tenminste nog alle twee "Je hoorde Bluekit, weg wezen hier" snauwde hij hem toe, zijn dikke staart heen en weer zwiepend terwijl hij met zijn kop de kater seinde weg te wezen.
Coacaze
Member
Ema
181
Actief

CAT'S PROFILE
Coacaze
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 13:03

Coacaze

De kater en de kitten wilde hem beiden weg hebben. "Wacht", begon de wit met grijze kater en lachte even. "Ik laat me niet wegjagen door een kitten. Dacht je echt dat ik zomaar zou opgeven?", vervolgde hij. Dit gevecht was nog lang niet over. Zijn staart zwiepte heen en weer en zijn furieuze blik was gericht op de zilveren warrior. De grijze oren van de kater waren in zijn nek gevestigd. Maar een aanval zou nog niet direct komen. Eerst zien hoe die zou reageren. En hoe de kitten zou reageren op het feit dat ze hem nog niet had weggejaagd. Maar hij was een waardig lid van de Elite; en dat zou de witte kater al snel bewijzen.
Bluestorm
Member
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 13:53

Bluekit was er helemaal van overtuigd dat ze de kater weg zouden jagen. Ze was dan ook zó eng! Natuurlijk zou die vieze BloodClanner bang voor haar zijn! En ook voor haar papa! Zij had misschien dan wel zijn staart geknakt, maar haar papa had heel cool de oor van de ander er af gerukt! Oké, nu ze wat beter keek zag het er heel goor uit, maar dat weerhield haar er niet van om even trots te zijn op hen allebei. Bluekit knikte dan ook vastberaden toen ze haar vaders woorden hoorde. Wegwezen jij! Maar de BloodClanner vertrok niet. 'Ik laat me niet wegjagen door een kitten. Dacht je echt dat ik zomaar zou opgeven?' Bluekit fronste boos en vernauwde haar ogen. Ze stampte boos op de grond en zwiepte met haar staartje. 'Ga weg! Je bent verslagen!' siste ze boos naar hem. Ze zakte door haar pootjes en sprong op hem af.
Bluejay
Member
Shadows - Pagina 2 Yo10
Sannemander
615
Actief

CAT'S PROFILE
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 14:52

Shadows - Pagina 2 Pixl_b13

"Wacht", zuchtend keek de zilveren kat op toen deze vieze parasiet zijn bek weer durfde te openen "Ik laat me niet wegjagen door een kitten. Dacht je echt dat ik zomaar zou opgeven?",. Verwarring kwam op in de kater zijn blauwe ogen maar voor hij deze kon uiten begon zijn dochter al weer stom moedig woorden te spuwen 'Ga weg! Je bent verslagen! piepte ze woest. Tijd om haar mondje te snoeren had de kater echter niet aangezien ze vrijwel meteen op de vijandige kat afsprong. Maar haar vader was sneller, dit keer en hief gouw zijn poot op om haar ambitieuze sprong te stoppen voor ze meer chaos ermee veroorzaakte. Het was een koele blik die de kater de bloodclanner erna gunde, koel zonder enige woede, angst of verdriet, enkel blauw, als een meer zonder enige stoornis. " Het was immers wat je zei gast, voor deze keer laat ik je winnen, was dat niet wat je zei" hij knikte kort, hij was er klaar mee, klaar met gedoe. "Bovendien ben ik wie je wegjaagde, wie je dwong tot opgeven, niet een kitten" een kleine glimlach verscheen op zijn kalme gezicht "Dus hou je aan je eigen woorden, danku" zijn woorden niet minder kalm dan dat. Nee, het was zijn blik die zijn frustratie toonde, hoewel kalm nog altijd sterk, nog altijd krachtig.
Coacaze
Member
Ema
181
Actief

CAT'S PROFILE
Coacaze
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 15 jun 2020 - 18:16

Coacaze

Urgh. Nu begon die irritante zilveren kater ook eens een goed punt te maken. "Denk je dat ik naar mezelf luister? Of naar jou? Of naar die kleine stomme vlooiloze pluizenbol?", begon de wit met grijze kater gefrustreerd. "Jij bent net zo irritant als een vogeltje die de hele tijd naast je oor zit te fluiten", vervolgde de bloodclanner met woede. Wie dacht die wel niet dat hij was? Hij laat zich niet wegjagen, ook niet door grote warriors. Zijn grijze dikke pluizige staart zwiepte heen en weer, en zijn blik was koud en gevuld met woede. Alsof hij elk moment de ander kon bespringen met zijn scherpe klauwen.
Bluestorm
Member
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 21:32

In plaats van tegen de stomme BloodClanner aan te springen, sprong ze tegen de grote poot van haar vader. Nou zeg, tsk! Ze keek verontwaardigd op naar de kater, maar die was nu weer gefocust op de BloodClanner. Bluekit keek met een boos gezichtje naar de ander en knikte. 'Ja, precies!' Ze had geen idee precies wat er gezegd werd, maar ja, inderdaad! Maar toen begon die vervelende BloodClanner weer praatjes te krijgen. Iets over een vogeltje?? 'Pff, ga nou maar weg, je bent zelf een stom vogeltje!' miauwde Blue met zwiepend staartje.
Bluejay
Member
Shadows - Pagina 2 Yo10
Sannemander
615
Actief

CAT'S PROFILE
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 23:04

"Denk je dat ik naar mezelf luister? Of naar jou? Of naar die kleine stomme vlooiloze pluizenbol?" mauwde het domme beest, niets meer dan een grijns terug krijgend. Hoewel nog altijd op zijn hoede begon de kater dit wel leuk te vinden, zo veel slimmer zijn, natuurlijk was hij slimmer dan de meeste maar zo'n groot verschil tussen hem en zijn gesprekspartner zorgde toch echt wel voor puur genot. "Jij bent net zo irritant als een vogeltje die de hele tijd naast je oor zit te fluiten vervolgde de kater toen, en aye het was niet alsof hij dat nog nooit gehoord had. Hij haalde zijn schouder op, wilde iets terug slingeren maar was echter ingehaald door zijn dochter die al gouw haar bek weer opentrok 'Pff, ga nou maar weg, je bent zelf een stom vogeltje!' piepte ze woest waarop de kater's grijn alleen nog maar meer groeide, hij had toch is een geweldig kind gecreëerd, je kon ook niks anders verwachten van hem toch?. "Kijk, vriend, wij weten allebei dat je dit gesprek niet met waardigheid gaat verlaten dus" hij zette een stapje naar voren en keek de kater simpel aan, niets meer dan pure onverschilligheid in zijn ogen "Je kunt maar beter gewoon omdraaien, echt waar, das beter voor mij, Bluekit en jou zelf vriend" een keline glimlach ruste op zijn kop, hopend dat de kater het beste voor zichzelf voor hield terwijl hij probeerde, en faalde, zijn grijns te onderdrukken.
Coacaze
Member
Ema
181
Actief

CAT'S PROFILE
Coacaze
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jul 2020 - 13:01

Ze noemden hem een stom vogeltje, en de ander zelfs vriend. “Ik ben geen VOGEL en ik ben GEEN VRIEND HOOR JE ME?!”, gromde hij woest, zijn oren in zijn nekvel gedrukt en zijn lip gekruld. Zijn staart zwiepte heen en weer, maar misschien had die warrior wel gelijk. “Grrrr, de bosbes komt de blauwe gaai nog wel aanvallen, en ik weet al precies hoe ik dat ga doen, maar wacht maar af vriend”, vervolgde de kater met een evil gelach op het einde, waarna de wit met grijze bloodclanner zich omdraaide en maakte dat hij wegkwam. Want ik zal terugkeren, ik zal ervoor zorgen dat je krijgt wat je verdiend, vertelden zijn gedachten hem, stilletjes maar nog steeds zo krachtig.

[topic uit i guess?]
Bluestorm
Member
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 jul 2020 - 14:37

Ze werd bijgestaan bij haar papa. Hihi! Ja, stommerd, ophoepelen nu. Ze wiebelde met haar oortjes toen de gekke BloodClanner ging schreeuwen dat hij geen vogel en geen vriend was. En toen iets over dat hij de blauwe gaai nog zou aanvallen. Oh dat was haar papa natuurlijk. Bluekit kon een giechel niet onderdrukken. 'Kan je maar beter niet doen hoor, hij mept je de grond in!' piepte ze vrolijk en genietend keek ze toe hoe de kater weg liep. Ze draaide met een vrolijk gezicht naar haar papa en sprong op en neer. 'Wat een gekkerd! Ik heb hem in zijn staart gebeten, zag je dat?' Oh ze was zo trots op haarzelf, maar ze vond dat dat wel mocht.
Bluejay
Member
Shadows - Pagina 2 Yo10
Sannemander
615
Actief

CAT'S PROFILE
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 jul 2020 - 14:56

“Ik ben geen VOGEL en ik ben GEEN VRIEND HOOR JE ME?!”, blies de kater woest “Grrrr, de bosbes komt de blauwe gaai nog wel aanvallen, en ik weet al precies hoe ik dat ga doen, maar wacht maar af vriend”, Kort trok de Zilveren kater zijn wenkbrauwen op, een korte lach zijn bek ontsnappend "Weet nu al mijn naam, ik weet dat ik interessant ben maar zo interessant, het is een compliment" de kater knikte, trots stralend in zijn ogen bij het zien van de vijandelijke kat in een houding die hij niet anders kon beschrijven dan als hopeloos. 'Kan je maar beter niet doen hoor, hij mept je de grond in!' waarschuwde Bluekit de kater vervolgens, ach gossie wat was ze toch vrolijk. Het deed zijn hartje smelten hoor. 'Wat een gekkerd! Ik heb hem in zijn staart gebeten, zag je dat?' piepte ze toen trots. De grote kater knikte, niet wetende of hij trots moest zijn of bang "Ik zag het hoor coole kikker" snorde hij met een zachte glimlach, trots dan toch echt afleesbaar in zijn blauwe ogen "Kom op, laten we maar gouw naar w e l gezellige katten zoeken" en daarmee verliet ook Bluejay de scene, met zijn dochter heelhuids naast hem.

[ Topic closed en idk if it is maar powerplay met toestemming van cam heh ]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Shadows   Shadows - Pagina 2 Icon_minitime

Shadows
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: