|
| Camilla 463 Actief
| |
| Onderwerp: Show me za 2 mei 2020 - 21:19 | |
|
De jonge kater liep rusteloos rond in het kamp, maar besloot toen toch maar wat te gaan doen. Een BloodClanner tegenkomen was immers niet iets wat hij graag wilde, dus misschien als hij wat aan het doen was dat het dan minder aanlokkelijk was voor hen. Dat hoopte hij tenminste. Twistedpaw stond al richting de Medicine Cat Den, waar hij Pepperpaw voor zag zitten. Hij was eigenlijk wel benieuwd hoe het met Bloodpaw ging. Een zachte zucht ontsnapte zijn bekje toen hij weer beweging in zijn poten bracht, richting de mede Apprentice. 'Hallo Pepperpaw,' begroette hij haar met een knikje. 'Hoe gaat het met Bloodpaw? En met jou?'
+ Pepperpaw
|
| | | Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Show me zo 3 mei 2020 - 22:00 | |
| Met een vermoeide blik stapte Pepperpaw de medicine cat den uit, waarna ze met een zuchtje haar borstvacht schoon begon te likken. Ze had weer veel te lang aan Bloodpaw's nest gezeten, maar het had weinig verschil gemaakt. Misschien dat ze zo nog wat kon eten en als ze geluk had, nog een stukje kon jagen. Maar ze hoopte er niet teveel op. Bloodclan had haar nog geen enkele keer het kamp uit gelaten. Ze hief haar hoofdje toen Twistedpaw haar kant op kwam en spitste haar oren wat. "Hey Twistedpaw," groette ze wat vermoeid terug, waarna ze omkeek naar de medicine cat den. "Ik weet het niet goed.. Hij is er in ieder geval nog," miauwde ze met een waterige glimlach. Shade had hem verschrikkelijk toegetakeld. |
| | | Camilla 463 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Show me vr 15 mei 2020 - 13:58 | |
|
De poes keek hem vermoeid aan. Twisted was zelf ook vermoeid, maar hij moest er niet aan denken als hij de hele tijd bij het nest moest zitten. 'Hey Twistedpaw,' groette ze vermoeid terug. 'Ik weet het niet goed.. Hij is er in ieder geval nog,' miauwde ze en een waterig glimlachje sierde haar snoetje. Twisted zuchtte zachtjes en knikte. 'Ja, gelukkig wel...' Hij wist niet precies wat de Medicine Cat Apprentice had, maar het leek er niet goed uit te zien de laatste keer dat hij hem zag. Hij was benieuwd of hij ooit zal genezen, en hoe snel dat dan zou zijn. 'Laten we maar hopen dat hij blijft leven.. En hoe gaat het met jou? Je moet vast erg moe zijn..' vroeg hij met een bezorgde blik nog eens.
|
| | | Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Show me vr 5 jun 2020 - 15:12 | |
| Op z'n minst kwam er wat empathie van haar clangenoten. Van Bloodclan hoefde je dat immers niet te verwachten. En ergens was ze ook bang geweest dat Shadowclan boos op haar zou zijn, vanwege Tallstar. Maar dit was meegevallen. De meeste katten waren nog steeds lief voor haar. Ze keek eventjes om naar de medicine cat's den, waarna haar schuchtere blik door het kamp heen schoot. "Met mij gaat het wel.. Ik vind de Bloodclanners alleen heel eng.." Dat haar vader een verrader voor de clan bleek te zijn, lieten ze maar eventjes daar. "Met jou dan..? Gezien.." Acorndust blijkbaar dood is.. Maar die woorden kreeg ze niet over haar lippen. |
| | | Camilla 463 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Show me wo 29 jul 2020 - 16:27 | |
|
Pepperpaw keek even om naar de Den, gevolgd door een blik door het kamp. 'Met mij gaat het wel.. Ik vind de Bloodclanners alleen heel eng..' Twisted zuchtte zachtjes en knikte. 'Ja, dat begrijp ik.. Ik vind ze ook eng hoor.' Hij was misschien wel erg groot, maar eng vond hij ze allemaal. 'Met jou dan..? Gezien..' Twisted keek haar aan en zuchtte. Hij wist wel waar ze naar doelde. Het was niet niets. Hij kon het nog steeds niet geloven. Het kon toch niet? De tabby haalde bedroeft zijn schouders op. 'Ik uh.. Het gaat... Maar ik kan het nog steeds niet echt geloven...' miauwde hij. Daarin waren ze misschien wel hetzelfde, aangezien haar vader ook een soort van weg was... Maar hij durfde dat niet op te brengen.
|
| | | Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Show me vr 2 okt 2020 - 23:59 | |
| Pepperpaw liep stilletjes wat dichter naar Twisted toe om stilletjes met hem te kunnen praten, laag bij de grond, haar oren platgelegd. Als er ook maar één Bloodclanner haar kant op keek, was het al teveel op het moment. Nadat ze aanvaringen had gehad met Brat en Orchis voelde ze zich alsof ze elk moment gegrepen kon worden. Ze zwiepte wat nerveus met haar staart totdat ze deze rond haar lichaam krulde. ”Ik snap het.. Ik.. ik geloof ook niet dat hij weg is.. Het kan gewoon niet..” murmelde Pepperpaw, waarna haar blauwe blik over het kamp liet glijden, ”heeft Bloodclan je pijn gedaan of ben je er tot nu toe goed vanaf gekomen..?”
|
| | | Camilla 463 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Show me do 22 okt 2020 - 20:28 | |
|
Hij boog wat meer naar haart toe toen ze zijn kant op schuifelde. Hij snapte haar angst en hij wilde liever ook niet gehoord worden door iemand. Hij knielde naast haar en sloeg zijn dikke staart beschermend om haar heen. Hij was zelf ook bang, maar misschien dat dit kleine beetje steun hen beiden goed zou doen. 'Ik snap het.. Ik.. ik geloof ook niet dat hij weg is.. Het kan gewoon niet..' murmelde Pepper. Twisted zuchtte en knikte. Hij wilde het ook niet geloven. Zijn grote sterke vader, die kon onmogelijk zomaar dood zijn. 'Heeft Bloodclan je pijn gedaan of ben je er tot nu toe goed vanaf gekomen..?' De Apprentice zuchtte weer en haalde lichtjes zijn brede schouders op. 'Er uh, was wel wat gebeurd. Zo nu en dan. Maar niets ergs..' De krassen op zijn kop waren in ieder geval niet van Clangenoten, maar hij wist dat ze wel weer zouden helen. Hij richtte zijn ogen naar haar. 'En jij?'
|
| | | | Onderwerp: Re: Show me | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |