[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[KS] Blood in the Shadows

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Icecream
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 BVaqYmVp_o
Julia
1022
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 mei 2020 - 9:45

[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 SXnDUIih_o

Clawkit

“ do you believe in reincarnation?”

~General~

Name:  Clawkit ~ Clawpaw ~ Clawback
Definition name:
Claw:
- Hij heeft direct al grote pootjes.
- Vernoemd naar zijn opa, uit adoratie of uit wrok.

back:
- Hij heeft wel eens de neiging om niet van zijn fouten te leren en het doodleuk nog een keertje te doen.
-  Hij lijkt in zijn doen en laten enorm op zijn grootvader toen die jong was.

Parents:  (geen voorkeur) x Cobra
Clan: ShadowClan
Bloodline: ShadowClan x BloodClan

“My father didn't tell me how to live;”

~Outside~

Build: Hij heeft een vrij lange staart. Hij heeft grote poten en een slanke bouw, waardoor hij vrij slungelig is.
Fur: Hij heeft een gitzwarte glanzende vacht.
Eyes: Hij krijgt groengele ogen.

“he lived, and let me watch him do it.”

~Inside~

Hij vind het spelen met andere kittens niet zo interessant, alleen als ze iets spannends willen doen. Daar is hij altijd voor in. Hij kan soms best droog uit de hoek komen. Hij is enorm hardleers. Als hij iets leuk vind, dan doet hij het gewoon weer, ook al weet hij dat het niet mag. Hij kan lui zijn, maar ook ineens heel energiek als hij daar zin in heeft. Het moet alleen wel allemaal op zijn manier. Hij heeft een hele sterke eigen wil. Daarom kan hij ook best snel ruzie maken en kwaad worden om eigenlijk niks. Als hij er geen zin meer in heeft dan negeert hij je uiteindelijk gewoon en doet alsof hij je niet hoort. Sommigen denken daarom wel eens dat hij doof is, maar dat is die niet. Alles behalve, want hij neemt alles in hem op wat er gebeurd. Er ontgaat hem niks en hij vind het erg leuk om daarvan soms iets ineens tegen je te gebruiken. Want als dat kan? Waarom dan niet. Het is toch grappig om dan te zien wat er gebeurd, dat maakt het leven spannend. Het is zijn manier om het leven te ontdekken.

“..but I'm my mother's sweetheart.”

~Motivation~

Dit is de perfecte kans om een mini Claw op de wereld te laten zetten, dus ik moest me wel aanmelden (a) . Want hoe zou het zijn als die in een Clan was geboren? Dit is mijn idee erbij, gheghe.
Succes allemaal!

[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 S6MVoBKt_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 mei 2020 - 18:04

Ik heb besloten om me toch niet aan te melden, succes met kiezen
Shatteredice
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Untitl10
Mark
563
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 mei 2020 - 16:12

Lullaby Prayingkit -song -chant

general

Name: Prayingkit
Warrior name(s): Prayingsong - Prayingchant
reason: voor haar liefde om te zingen.
Other name: Sia
reason: vernoemd naar een zangeres, omdat ze graag zingt.

Behind the name: Zoals je ziet heeft Praying een extra non-clan naam. Dit komt omdat ik haar inbeeld dat ze niet voor altijd in Shadowclan zou blijven. Waar ze heen gaat is voor jullie nog geheim x

Clan: ShadowClan - ?
Bloodline: 25% Bloodclan, 25% Rogue, 50% ShadowClan
Sexuality: Asexual lesbian cookie

Parents: Grimsnarl x Cobra

Future thoughts about-

Mother: Voor Praying is haar moeder alles. Ze is echt een mama's kindje en zoekt veel liefde bij haar. Je kan der altijd tussen de grote poten van Grim vinden.
Father: Voor haar bestaat hij niet. Door de gruwelijke verhalen die ze gehoord heeft over hem wilt ze niks met hem te maken hebben. Praying is hierdoor zwaar tegen geweld en ze kan bijna niet geloven dat haar eigen bloedverwant ooit zulke dingen had gedaan.
The Clan: Ze vind iedereen lief! Ze wilt ook graag met iedereen spelen. Is loyaal en probeert extra haar best te doen voor haar clan. Probeert haar vaders fouten recht te zetten.

appearance

Fur color: Lichtgrijs, donker grijs, licht bruin, zwart en wit
Fur length: Kort
Fur pattern: broken mackarel tabby met witte spotting:
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Design13

Build: Klein, vrouwelijk en slank. Vanwege het voedsel te kort in Shadowclan heeft Praying niet veel stoffen binnengekregen om haar ouders sterke bouw over te nemen.

Eye color: Geen! Praying is geboren zonder ogen, had ze die wel dan waren ze heel mooi geweest<3

Pawpads:
Voorpootjes: roodbruin met zwart
Achterpootjes: zwart met lichtroze
Nose: Een bruin/rode kleur met daarom omheen een zwart randje
Inside the ear: Licht roze

Summary: Prayingkit word erg zwak geboren, dit komt omdat het meisje in een erg stressvolle omstandigheid is verwekt en ze niet genoeg voeding/bouwstoffen binnen gekregen heeft door voedsel te kort van haar moeder. Praying word ook te vroeg geboren waardoor ze levenloos te wereld komt, de katten in Shadowclan bidden naar Starclan voor haar leven en na een lange reanimatie van de medicine cat weet Praying haar eerste adem zuurstof naar binnen te krijgen. Helaas zal ze altijd een beetje zwakjes zijn en erg klein gebouwd blijven. Ze is een gebroken mackarel tabby met witte vlekken en een beetje lichtjes bruin. Ze is mooi vrouwelijk afgeschilderd met slanke flanken en lange poten- al blijft ze onder de gemiddelde kat ondanks haar poten. Haar ogen zouden een erg mooie mintgroene kleur hebben als ze niet zonder ze geboren was. Ja, dat lees je goed! Prayingkit heeft geen ogen. Hierdoor heeft ze overigens wel een uitstekend gehoor en gevoelige lange snorharen. Daarbij heeft geen mooie ogen nodig om katten te verleiden, haar stem brengt je al naar de zevende hemel. Zingen doet ze dan ook graag, als een zeemeermin die schiplui lokt.

Praying volwassen:

PERSONALITY

young age (kitten-apprentice)
Traits postive: Aanhankelijk - Behulpzaam - Blijmoedig - Creatief  - Muzikaal
Traits neutral: Doorzettend - Enthousiast - Lief - Nieuwsgierig - Onhandig - Hoopvol
Traits negative: Aanhankelijk - Druk - Gehaast - Lawaaierig - Jaloers - Angstig

older age (warrior)
Traits postive: Knuffelig - Zachtaardig - Creatief - Muzikaal - Babbelkont
Traits neutral: Nieuwsgierig maar voorzichtig - Lief - Rustig
Traits negative: Liever lui dan moe - Schuw - Paniekerig - Opgever

Alignment:

Likes: Insecten - Bloemen - Water - Warmte - Mama - Spelen
Dislikes Alleen zijn - Opgesloten zitten - Veel wind

Fear: Verdwalen - Bloodclan
Hates: Nog niks

Summary: blablabla

detail 1 - detail 2 - detail 3
MONTY
Grimsnarl
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Grimsnarl
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2020 - 17:43

Spoiler:
Sunflower
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Avatar_0379086772d6_128
25
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sunflower
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2020 - 17:48

Sunflower keek neer naar haar buik. Ondanks ze bijna niks gegeten had was haar buik rond van de zwangerschap. Ze vroeg zich af of alles goed ging komen, ze was redelijk dik, dikker dan toen ze zwanger was geweest van Spiderpaw. De she-cat ging liggen op haar rug en legde warmpjes haar pootjes over haar buik heen. Ze ronkte zachtjes en zwiepte licht met haar staart terwijl ze zachtjes een lullaby zong. Ze hield nu al van haar kinderen, ook al waren ze niet in een perfect moment geboren. Ze verwelkomde hen, hen alle drie.

Mijn prachtige kindjes zijn:
Bluebell
Member
Cynthia
137
Actief

CAT'S PROFILE
Bluebell
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2020 - 17:53

En de volgende gekozen kittens zijn:

Spoiler:
Airwisp
Member
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2020 - 17:58

[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Dcgn2g5-db33ad8e-ab04-46cc-a8ac-fc1c5e14730e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYTE2M2Q3YjEtNzVkZS00ZjhhLWJmMjMtOTExZTUzZDY4OTY1XC9kY2duMmc1LWRiMzNhZDhlLWFiMDQtNDZjYy1hOGFjLWZjMWM1ZTE0NzMwZS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
She asked me, "Son, when I grow old
Will you buy me a house of gold?
And when your father turns to stone
Will you take care of me?"

I will make you queen of everything you see
I'll put you on the map
I'll cure you of disease

Spoiler:
Toxicspore
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 FtJwFiL
»Quinty«
51
Actief
SHE'S A VORTEX. AND I'M DROWNING IN HER

CAT'S PROFILE
Rank:
Toxicspore
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2020 - 18:03

Het was een kick geweest, gewoon een kick. Iets wat ze éénmalig zou doen. Iets waarbij ze de consequenties niet had hoeven dragen. Maar oof, wat had ze kansen verkeerd ingeschat. Wat was dit fout gegaan. Het was een rush geweest, de spanning, de sensatie. De Elite leader was anders geweest. Nu durfde ze haar vaders niet eens onder ogen te komen. Nu zou ze hier liggen, in haar eentje. Of nou ja, met de andere "slachtoffers". Nu zou ze alleen zorgen voor dit kleintje.

Toxicspore zal de trotse, en vermoeide, moeder worden van:
Softbelly
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Tumblr_oo2abrk1PE1vmn72zo2_500
{ Loïs
124
Actief
"Oh! Can I show you what I'm proudest of?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Softbelly
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2020 - 18:08

[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Dba65ij-3bc0026b-c315-43a2-bf64-cb30e82bc519.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNjRiMmJhNmEtMWZhYi00NWM2LWI2NjEtMGE5MzU2MWQwYjI3XC9kYmE2NWlqLTNiYzAwMjZiLWMzMTUtNDNhMi1iZjY0LWNiMzBlODJiYzUxOS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
I'm scared
I just don't want to be scared anymore
Will you save me?
:
Icecream
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 BVaqYmVp_o
Julia
1022
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2020 - 19:45

Oeh dankjewel <3 ik zal hem aan gaan maken c: !
Flutterpaw'
Member
Butter
338
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2020 - 19:57

Aah iedereen gefeliciteerd!
Ambersnare
Member
232
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2020 - 20:48

felicitatie allemaal.
Shaka
Member
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2020 - 21:41

Gefeliciteerd allemaal.
Coyotespirit
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1337
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 13:47

Hee hoi, klein vraagje. Is het al bekend wanneer de kittens ongeveer geboren gaan worden? c:
Ashbury
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Nhg3cWl
Quinty
106
Actief
"Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashbury
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 17:00

Pas nadat de Elite vertrokken is uit Shadowclan C: IG duurt de overname niet zo lang nml, dus het is nogal onlogisch als ze tijdens geboren worden xD

Maar het ligt nu een beetje aan hoe snel de rest van de plan wordt doorgezet c:
Coyotespirit
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1337
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 18:20

Ah oke. c: Thanks!!
Ashbury
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Nhg3cWl
Quinty
106
Actief
"Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashbury
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 jun 2020 - 21:02

Aangezien de Elite verslagen is en vertrekt uit Shadowclan en aangezien Seamist blijkbaar al mag bevallen xD, denk ik dat na dit weekend de kits wel geboren mogen worden <3 Elke mam mag voor zichzelf een topic openen C:
Smokemane
Member
8
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokemane
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 jun 2020 - 21:19

Alle Cobra-kits zijn geboren momenteel. Wat betekent dat jullie op 2 weken mogen en topics mogen beginnen <3

Er zal een apart topic worden aangemaakt met de leeftijden, zodat alle kits even snel oud worden. Mocht iemand 't hier niet mee eens zijn, dan hoor ik 't graag ^^.
Indigo
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Tumblr_m28tydOb7u1qcwu03o8_250
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Indigo
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 jun 2020 - 21:20

Softbelly's kittens zijn nog niet geboren ;;
Thunderbird
Member
[KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 EevdI7T
Quinty
11
Actief
"Hey Adora~"

CAT'S PROFILE
Rank:
Thunderbird
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2020 - 15:56

Smokemane schreef:
Er zal een apart topic worden aangemaakt met de leeftijden, zodat alle kits even snel oud worden. Mocht iemand 't hier niet mee eens zijn, dan hoor ik 't graag ^^.

Excuus mij dat ik een leeghoofd ben en dit helemaal vergeten ben te doen xD

Mijn plan is om de kittens op 1 sept. (morgen, maar mag vanaf vandaag al) op 2 manen komen te staan.
Aangezien ik van enkele mensen heb vernomen dat ze 't leuk vinden om het app-army te gaan beginnen, wilde ik elke 1ste van de maand één maan omhoog te gaan.

Zodra ze apprentice zijn, kunnen we dan 1 maan per 2 maanden doen c:

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Blood in the Shadows   [KS] Blood in the Shadows - Pagina 2 Icon_minitime

[KS] Blood in the Shadows
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: