Camilla 444 Actief I am blue beautiful
forget me not
| CAT'S PROFILEAge: ▸23 full moons!!Gender: She-cat ♀Rank: ▸Warrior!!! |
| Onderwerp: Re: Skipping di 28 jul 2020 - 14:31 | |
|
De blik op zijn gezicht vond Bluekit wel grappig eigenlijk. Aw, hij beweerde zelfs dat ze loog. Bluekit schudde haar kopje. 'Echt niet!' miauwde ze. 'Ik heb er duidelijk meer geraakt dan jij.' Bluekit snoof en volgde de ander. 'Echt niet. En jij miste zelfs helemaal! Dat betekent dat ik gewonnen heb! Je had gewoon niet moet missen, of moeten stoppen, misschien dat je dan wel gewonnen had,' miauwde ze met een schouderophaal. Het was zo simpel als dat. Hij had gewoon niet zo overmoedig moeten doen, of niet moeten missen. 'Nu moet je maar accepteren dat ik gewonnen heb.'
|
|
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Skipping di 28 jul 2020 - 18:18 | |
|
Bluekit ramde maar door over hij zij had gewonnen. Bij alles wat ze zei keek Rudekit haar nors aan en schudde hevig met zijn kop van nee. Leugenaar! Dat hij had gemist maakte haar paar dennenappels die eraf waren gevallen niet ineens veel. Rude had een voorsprong opgebouwd in het begin en daar was zij niet over gegaan met die enkele dennenappels per keer. "Ben je blind? Ik had al een giga voorsprong in het begin!" Zwoer hij. Het katertje was zo zeker van zijn stuk. Ze stonden nota bene bij de gesneuvelde dennenappels zelf. Met zijn poot klopte hij er eentje aan de kant. "Maar je doet maar, ik ben weg." Hij draaide zich om, zijn staart hoog in de lucht. "Mijn overwinning vieren."
|
|
Camilla 444 Actief I am blue beautiful
forget me not
| CAT'S PROFILEAge: ▸23 full moons!!Gender: She-cat ♀Rank: ▸Warrior!!! |
| Onderwerp: Re: Skipping wo 29 jul 2020 - 14:50 | |
|
Rudekit was het echter niet met haar eens. Het zal weer eens niet, tsk. Stomme Rudekit. 'Ben je blind? Ik had al een giga voorsprong in het begin!' zwoer hij, waarbij hij ook nog is zijn poot op een dennenappel legde. Bluekit snoof en schudde haar kopje. 'Nee, dat had je niet!' reageerde ze standvastig. Hij had gewoon dik verloren! 'Maar je doet maar, ik ben weg.' En daarbij draaide hij zich om, gevolgd door hem zeggende dat hij zijn overwinning zou gaan vieren. Bluekit keek hem verbaasd aan voor ze nog eens snoof. 'Ja, ga maar lekker in je eentje iets vieren wat je niet verdient!' riep ze hem achterna. 'Ik ga mijn échte overwinning vieren hoor!' En ook Bluekit draaide zich om en liep weg. Pff, ze wisten allemaal wie er gewonnen had.
- topic uit/closed
|
|