Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: [GZ] Mom/Dad do 23 apr 2020 - 1:33 | |
|
Hii! Ik ben opzoek naar een moeder of vader voor dit karaktertje Sagepaw. "Of" want ik ben niet opzoek naar beide. Sagepaw heeft namelijk één ouder, Larktail, die rond Sages 5de/6de moon een vergiftiging door vervuild water heeft opgelopen en kort erna is gestorven. Larktail is een fictief karakter en geen bestaand account. De gebeurtenis is zogezegd al gepasseerd C; Larktails geslacht is ook onbepaald en hangt af van wat ik hier vind! Even om het "makkelijk" te maken kuch. Sagepaw zelf is een grijze tabby Riverclan apprentice van 7 moons. Ze is een echte onstuimige free-spirit met een intelligent kantje. Meer inzicht in haar karakter vind je hier en voor de diehards is hier haar karakterkaart. Voel je dus vrij om je lieverd aan te bieden als moeder of vader en dan kijk ik uit naar leuke topics samen! Liefs
|
|
Hendrieka 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Mom/Dad do 23 apr 2020 - 3:43 | |
| Ik heb nog geen char bij rivier clan, maar ik zou best je vader Willen spelen. Wat voor ras is jouw char? |
|