Dorian 108 Actief Avatar and signature made by: Kip
Mini avatar made by: Jamie
| |
| Onderwerp: Finally zo 19 apr 2020 - 14:02 | |
|
Vandaag was het dan toch eigenlijk zo ver. Quietcreek had niet verwacht dat het hem zo snel zou lukken om zijn plekje bij de Warriors rang weer terug te kunnen krijgen. Hij was voorzichtig optimistisch geweest. Maar dit aanbod had hij oprecht niet zien aankomen en hij was Pantherstar dan ook zeer dankbaar. Als hij de opdracht die hij vandaag opgedragen zou krijgen goed zou afleggen kon hij overgeplaatst worden van de Nursery naar de Warriorsden. En dat wilde hij maar al te graag. Zijn tijd bij de Nursery was zeker niet nutteloos geweest. Hij had als Queen een hoop geleerd. Bepaalde zaken die hem later nog wel eens van pas zouden kunnen komen. Maar hij wilde meer kunnen betekenen voor de Clan. Hij was zelf van mening dat hij meer zou kunnen bijdragen als hij weer ingezet zou worden als Warrior. En gelukkig kreeg hij vandaag de kans om dat te bewijzen. Hij had met Pantherstar afgesproken bij the highlands. Zeker geen oninteressante plek voor een opdracht en hij vroeg zich dan ook met lichtelijk enthousiasme af wat hem te wachten stond. Toen hij op de plaats van bestemming aankwam lopen zat de grote grijze kater al op hem te wachten. “Hallo Pantherstar.” begroette hij hem op beleefde toon. Al viel er een onderlaag van enthousiasme te bespeuren. Een ding was hoe dan ook duidelijk: hij had er zin in.
-eerste post voor Pantherstar
|
|
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Finally do 23 apr 2020 - 22:52 | |
| Panther was aan 't wachten op een queen van hem. Quietcreek, een kater die zijn zicht aan één kant verloren was, was in zijn ogen weer klaar om warrior te worden. Het had even tijd gekost maar Panther had hem goed in de gaten gehouden. Nu was het tijd om hem te testen. Hij knikte naar de ander, toen deze hem ook begroette. "Goedemorgen," bromde hij waarna hij Quietcreek meewenkte. "Goed, Quietcreek, je weet waarom je hier bent. Heb je je een beetje kunnen voorbereiden?"
|
|
Dorian 108 Actief Avatar and signature made by: Kip
Mini avatar made by: Jamie
| |
| Onderwerp: Re: Finally ma 27 apr 2020 - 17:24 | |
|
“Goedemorgen,” Bromde de grijze kater waarna hij hem wenkte te volgen. Quietcreek liep snel met hem mee. Hij moest zich inhouden niet te ver vooruit te lopen. Enthousiast dat hij was dat hem weer eens iets echt te doen zou staan. “Goed, Quietcreek, je weet waarom je hier bent. Heb je je een beetje kunnen voorbereiden?” Vroeg Patherstar hem. De crème kleurige kater knikte. “Ik heb de afgelopen weken voorzichtig aan getraind en zo mijn niveau weer voldoende opgebouwd.” Begon hij. Hij was natuurlijk al veel langer bezig geweest met het herleren van de kleinere dingen. Maar echt trainen, dat had hij gelukkig uiteindelijk ook weer op kunnen pakken. “Ik ben ervan overtuigd mijn opdracht van vandaag goed uit te kunnen voeren en hoop mijn rol als Warrior daarna weer te kunnen vervullen.” Hij wilde niets liever dan zo snel mogelijk weer terug zijn op zijn oude rank. De Nursery was oké, maar hij wist dat hij als Warrior gewoon meer waar kon zijn.
|
|