ik wil graag een topic aanmaken dus ik vroeg me af wat endere mensen van mijn bericht zouden vinden... dus geef maar commentaar en verbeteringen!
I'm so bored but also so alone
het was een typische dag voor de tijd van het jaar en een witte apprentice zat in de schaduw te kijken naar de wereld wat ze nog niet zo lang geleden voor de eerste keer had gezien. dat was geen fijne herinnering dus ze schudde het snel van zich af. Magicpaw had toen ze wakker werd het kamp nog wat beter verkent, maar nu was er niet zo veel meer te doen en ze verveelde zich. de witte poes was nog niet zo lang apprentice en haar mentor Butterbell had haar nog niet veel geleerd. ze zuchtte en ging liggen. ze zag andere katten komen en gaan vrolijk met elkaar kletsend of met prooi terugkomend. niemand merkte haar op omdat ze te druk bezig waren met hun verplichtingen. ze wilde niet nutteloos zijn! ze wilde ook kunnen jagen en de rest van de clan helpen en geaccepteerd worden. Magicpaw zou zelfs dolgraag willen leren zwemmen en de koelte op haar vacht voelen. water... en opeens kwam de herinnering die ze had geprobeerd weg te drukken weer in haar op. het dode lichaam van haar moeder, verdronken. ze was nog steeds niet echt over de dood van haar moeder heen, maar ze zal haar nooit vergeten! maar ze moest doorgaan met haar leven en dus was nu haar nieuwe doel in haar leven om een van de beste warriors te worden. ze zou wel willen proberen te jagen dan kan ze alvast oefenen en houdt ze Rainpaw en Butterbell niet zo op met haar onwetendheid. maar zou dat wel mogen? zou je zomaar het kamp uit mogen zonder begeleiding? Magicpaw wist nog niet zoveel van het apprentice-zijn en ze had zich dan gezegd dat ze minder laf en zenuwachtig zou zijn toch ging die verandering erg langzaam. had ze maar een goede vriend die haar kon helpen, tegen haar zou zeggen dat ze niet zo zenuwachtig hoefde te zijn en waarmee ze lol kon trappen. iemand die haar zou begrijpen. ze voelde zich opeens zo alleen in die grote wereld...
[iedereen die een poesje gezelschap wil houden]
dus wat vinden jullie?