Game - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Game

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Colorpaw
Member
Game - Pagina 2 DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
Colorpaw
BerichtOnderwerp: Re: Game   Game - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 20:17

Jaykit versnelde ook dus was hij ontsnapt. Colorkit kwam met vier poten tot stilstand. Het zand stoof nog op haar heen. Ze moest er van niezen.
Op een drafje liep ze op Jaykit af. 'Gaat het wel Jaykit?' Blijkbaar niet.. of hij moest voor de lol auw zeggen. 'Natuurlijk ga ik mee, je kan er niet alleen heen.' En daarbij wilde Colorkit gewoon mee met Jaykit. het was een vriend van haar. Ze volgende Jaykit naar de bestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Game - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Game   Game - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:47

Jaykit liep met Colorkit naar de Medicine's den. ''Jaypaw? Doveheart? Spottedpaw? Iemand?'' Jaykit snoof diep. Hij rook wel een kat alleen door alle medicijn geuren rook Jaykit niet wie. Hij zei tegen Colorkit '' Ik ruik wel iemand , dus er moet hier iemand zijn.'' Hij keek Colorkit diep in haar ogen en voelde opeens zijn neus heel erg branden. ''Jaypaw?! Doveheart?! Spottedpaw?! Please? Mijn neus doet heel erg zeer ik ben tegen een boom aangerend!'' Jaykit schaamde zich eigenlijk wel heel erg want bijna geen enkele kat loopt tegen een boom aan. Hij drukte zich meer tegen Colorkit aan. ''Colorkit....Het doet zo'n pijn... het lijkt net of ie in brand staat'' grapte hij. ''maar die andere dingen meen ik wel Color.. Jaypaw? Doveheart? Spottedpaw?''
Lionpaw~
Member
Game - Pagina 2 DPKsfdL
143

CAT'S PROFILE
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Game   Game - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:30

Met grote passen hinkte hij over het terrein heen. Vandaag was het, ondanks de strenge koude noorderwinden die bladkaal hen overspoelde, bijzonder mooi weer voor deze tijd van het jaar. De vogels zongen vrolijk vanuit de bomen en hij keek naar hun op toen ze naar de helderblauwe hemel opvlogen. Een zacht windbriesje streelde zijn felrode, langharige vacht. De jacht zal vast goed zijn vandaag, gokte hij tevreden in zichzelf.
Opeens zag hij twee kittens spelen. Zijn gezonde verstand vertelde hem een tel lang dat ze eigenlijk in de nursery zouden moeten zijn, tenzij een van de queens hun mee naar buiten nam. Maar zijn hart ging sneller slaan toen hij de twee zo fijn samen zag spelen. Een luid gesnor rees op in zijn borst toen hij zijn vossenstaart keurig om zijn poten heen krulde en terugdacht aan die zorgeloze tijd van zijn eigen kittenperiode.
Plots zag hij dat één van de kittens zich lelijk had bezeerd door zichzelf aan te knallen tegen een boom. Per ongeluk weliswaar, wat natuurlijk niet benam dat het enorm dom was. Dat kwam door onoplettendheid, besefte hij wijs. Toen hij de kittens wanhopig naar de medicine den zag lopen, kwam hij meteen in actie en liep langzaam naar hen toe. Dit was hopeloos omdat de medicijnkatten momenteel niet aanwezig waren.
"Goedemorgen," begon hij vriendelijk toen hij de twee katjes met een hartelijke glimlach aankeek. "De medicijnkatten zijn niet in het kamp nu. Wat is er gebeurd?"
Hij bekeek even nieuwsgierig de gekwetste neus van de kater. "Kan ik je misschien niet helpen? Ik heb niet zoveel ervaring natuurlijk, maar het ziet er niet zo heel erg uit."
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Game   Game - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 11:59

''Oh! Lionpaw jij bent het.. Colorkit en ik waren aan het spelen en ik keek naar achteren waar Colorkit was en toen.. tja keek ik weer voor me en zag op het laatste moment de boom......'' Jaykit schaamde zich vreselijk tegenover de leerling.''Hij zou me vast een beetje dom vinden'' Dacht hij bij zichzelf. ''Weet jij wat je moet doen met een bezeerde neus? Hij brandt verschikkelijk. Komt het wel goed met mijn neus? En wanneer zijn de medicijn katten er weer?'' Tja Jaykit is en blijft altijd nieuwsgierig. ''Ik had je aan het begin nog niet geroken Lionpaw meestal wel maar dit keer niet omdat ik mijn neus heb bezeerd.. Ik rook wel iemand maar ik wist niet wie het was.. Au! Wat moeten we nu doen?'' Hij keek een beetje angstig en drukte zich nog meer tegen Colorkit aan.
Lionpaw~
Member
Game - Pagina 2 DPKsfdL
143

CAT'S PROFILE
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Game   Game - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 16:50

De woorden vloeiden wanhopig uit Jaykit en de poes Colorkit leek op het eerste zicht ook niet bepaald gerust. Hij luisterde geduldig naar de woorden van de kater en inspecteerde toen de neus grondig. "Een brandend gevoel, zeg je," zei hij dromerig. Even dacht hij na en liep toen de medicine den binnen met trillende poten. Hij wist dat dit eigenlijk niet zomaar mocht, maar het was een noodgeval. Zorgvuldig nam hij een van de zuurbladeren in zijn muil en trippelde terug naar de twee kittens.
"Druk dit tegen je neus en ga even zitten," beval hij met een wijze kalmte in de toon van zijn stem. Hij wist dat het uiteindelijk de pijn wel zou verminderen. Terwijl hij Jaykit even aankeek besefte hij dat hij zich schaamde tegenover hem. Dat was niet bijzonder ongewoon, want de kitten had niet genoeg opgelet. Maar hij wist dat je later nooit oud en wijs zou kunnen worden als je vroeger nooit jong en speels was geweest, dus glimlachte hij meelevend naar het katertje en wierp hem een geruststellende blik toe.
Met een zwiep van zijn staart keek hij lachend naar de twee kittens en besefte wat voor een leuk stelletje zij samen vormden. Ze pasten zo ongelooflijk goed bij elkaar. Binnenkort worden ze allebei apprentices, bedacht hij geamuseerd. Hopelijk zouden ze dan niet meer zo klungelig doen.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Game   Game - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 17:03

Jaykit duwde de bladeren tegen zijn neus. ahw Wat stonk dat!'' Bedankt dat je dit doet Lionpaw.'' De veelste grote kitten keek lionpaw dankbaar aan. tja hij was bijna even groot als een volwassen poes dus je zou hem makkelijk zien. Niemand zou denken dat hij een kitten was. ''Lionpaw?'' Vroeg Jaykit aarzelend ''Hoe is het om een Apprentice te zijn?'' Jaykit's ogen stonden nu vol met moed en verwachting. Jaykit was altijd al nieuwsgierig. ''Colorkit.... Heb jij zin om apprentice te zijn? Ik wel'' Zei Jaykit spinnend.
Colorpaw
Member
Game - Pagina 2 DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
Colorpaw
BerichtOnderwerp: Re: Game   Game - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 0:57

Colorkit keek naar de neus van Jaykit, vanaf de buitenkant zag je eigenlijk weinig maar toch bleef Color bezorgt. 'De medicijn kat heeft er vast wel wat voor Jaykit.' Ze glimlachte geruststellend naar hem.

Lionpaw! Colorkit schrok zich dood. Ze had hem helemaal niet zien aankomen. Vandaar dat ze Jay ook maar aan het woord liet. Hij wist ook precies waar hij pijn had.
Ze luisterde het verhaal van Jaykit aan en keek wat Lionpaw ging doen.
Blaadjes? Geïnteresseerd keek Color naar de blaadjes en Jay.
Colorkit spinde en moest of Jaykit lachen, het zag er niet uit!

'Ik wou dat ik nu al een apprentice kon zijn!' Dromerig keek ze uit haar ogen. Jha dat wilde ze heel graag!
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Game   Game - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 9:31

'' Ik ook... Het duurt zoo lang...'' Jaykit voelde nog steeds zijn neus branden en keek even pijnlijk. ''Lionpaw? Wanneer trekt de pijn weer weg?'' Jaykit hoopte snel want dan kon hij weer spelen, Spelen met Colorkit...Ja dat was wat hij wilde met Colorkit spelen. ''Best wel saai om zo te blijven zitten.......'' Tja je ziet niet iedere dag een reuzu kitten om hulp vragen waarvan je meestal denkt dat het een apprentice is. ''Lionpaw? Ben ik te groot voor een kitten?'' vroeg hij anstig. ''Want wat nou als hij toch al 6 manen is? Wat nou als ik al meer dan 6 manen ben?'' Hij vond zijn eigen vragen ookal raar.

(FLUT!!! geen inspi xD)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Game   Game - Pagina 2 Icon_minitime

Game
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: