We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Scourge' Halsband ma 26 dec 2011 - 12:39
Hallo WC' leedjes.
Ik zit dus met een dilemma hoe ik Scourge' moet laten verschijnen, en dan heb ik het over zijn halsband. In de Chinese serie is die rood, in de manga paars, en in de Russische druk er van is die licht bruin. Dus ik vraag me af, hoe zien jullie hem? Op WS heb ik hem bespeeld met een paarse, voor hoe lang het duurde. Geef jullie mening, paars or rood? (Of eventueel licht bruin)
Enkele voorbeeldjes:
Rode halsband:
Paarse halsband:
Ik kwam er echt niet uit, ik heb echt niets met dat bruine gedoe- dus daarom dacht ik: Hm, ik vraag het jullie wel! =D En sommige filmpjes bevatten spoilers voor diegene die nog niet boek 6 hebben gelezen van de 1ste Warriors serie + de Manga 'The Rise Of Scourge' :3
- Lianne
Laatst aangepast door Honeykit op ma 26 dec 2011 - 12:42; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Scourge' Halsband ma 26 dec 2011 - 12:55
Bij mij wisselt het echt wat ik kies. Ik heb hem wel eens met een rode getekend, en met een paarse. Persoonlijk denk ik dat het artistieke vrijheid is, desnoods teken je hem met een pimpelpaarse halsband met oranje vlekken, want het is echt wat je zelf het mooist vind.
Verder vind ik zelf de rode het mooiste, het geeft echt het idee van 'Bloodclan', het is bloedkleurig (: Desnoods kan zijn paarse halsband rood geworden zijn door het gevloeide bloed.
Onderwerp: Re: Scourge' Halsband ma 26 dec 2011 - 12:56
Minnowpaw schreef:
Verder vind ik zelf de rode het mooiste, het geeft echt het idee van 'Bloodclan', het is bloedkleurig (: Desnoods kan zijn paarse halsband rood geworden zijn door het gevloeide bloed.
Second this
Honeyspots
StarClan
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
Onderwerp: Re: Scourge' Halsband di 27 dec 2011 - 11:18
O, sorry Wazoula :3 All right.. Purple it is xD
Hier kan een slotje op ;D
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Scourge' Halsband wo 28 dec 2011 - 11:23
Eigenlijk wou ik ook paars maar ik vind het erg lastig... Dus keek ik naar mijn eigen tekening en daar was ie rood maar later zag ik er 1 van mezelf (die ik mooier vind) die paars was ^.^