| Eye contest 83 (because its epic) | |
|
Vicky 62
| |
| Onderwerp: Eye contest 83 (because its epic) ma 26 dec 2011 - 10:53 | |
| :.-Eye contest event-.:Hoi iedereen, ik had opeens een awsome idee voor een event en kwam zo bij het ey contest topic >D :.-What to do?-.:Het is simpel, je zoekt een foto van een dier, mens, ding enz. De bedoeling is dat je een oog gaat bewerken. EN NIET EEN BEWERKTE VERSIE VAN INTERNET HAALT! Dat is tegen de regels en zeg nou zelf, het word er dan niet leuker op. Ik doe zelf ook mee. Op het einde stemmen we op de mooiste ^^ Iedereen krijgt een rang dus 1ste 2de 3de enz. :.-Rules-.:*Algemene regels * Je moet het echt zelf bewerken * Niet op jezelf stemmen! * Niet gaan zeuren als je geen 1st 2de of 3de bent! * Het moet af zijn op 1 februari * Aanmeldingen tot en met 1 januari :.-Kandidaten-.:Frozenkit Limelight Dreamheart Crowkit Lostpaw Strawberry Calypso Gelieve dit lijstje in te vullen: Naam: Bekenste acc: All je accs: Hoeveel tijd: Extra: - Mijn inzending:
- Míchelle's inzending:
- Quinty's inzending:
- Floriske's inzending:
- Judith's inzending:
Laatst aangepast door Frozenkit op di 27 dec 2011 - 10:16; in totaal 11 keer bewerkt |
|
| |
99
| |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) ma 26 dec 2011 - 10:57 | |
| Naam: Elianne Bekenste acc: Limelight Al je accs:Limelight en Clearkit Hoeveel tijd:Genoeg het is vakantie 8D Extra: x |
|
| |
Vicky 62
| |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) ma 26 dec 2011 - 10:59 | |
| |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) ma 26 dec 2011 - 11:04 | |
| Naam: Michelle Bekenste acc: Dreamheart All je accs: Onder alle staat Pm's @ Dreamheart -.-" Hoeveel tijd: Ik heb wel wat tijd xDD Extra: I'll beat you Juultje xDD I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Vicky 62
| |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) ma 26 dec 2011 - 11:07 | |
| |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) ma 26 dec 2011 - 11:24 | |
| I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Vicky 62
| |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) ma 26 dec 2011 - 11:51 | |
| |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) ma 26 dec 2011 - 12:45 | |
| Naam: Floriske Bekenste acc: Crowkit All je accs: Crowkit Hoeveel tijd: Genoeg Extra: - Voor: - Spoiler:
Na: - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
Laatst aangepast door Crowkit op ma 26 dec 2011 - 13:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
261
| |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) ma 26 dec 2011 - 12:49 | |
| Naam: Judith Bekenste acc: Calypso All je accs: Calypso Hoeveel tijd: Genoeg, nu we niet naar vrienden gaan met kerst Extra: Whiiee, wedstrijd~ - Before:
- After:
x Demons are prowling everywhere, nowadays, I'll send 'em howling, I don't care, I got ways. x
Laatst aangepast door Calypso op ma 26 dec 2011 - 14:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) ma 26 dec 2011 - 13:55 | |
| Naam: Babs Bekenste acc: Strawberry All je accs: Strawberry, Minnowpaw, Flaredance, Moon, Foxsong, Tyki, Phantom, Runelight, Icestorm, Galekit, Poppypaw(Half), Ripplepaw, Frostypaw, Sparkkit, Emberstorm, must I go on?><"..... Hoeveel tijd: Enough^^ Extra: - Before - Spoiler:
After - Spoiler:
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) ma 26 dec 2011 - 15:37 | |
| Naam: Francesca Bekenste acc: Skywalker (denk ik...) All je accs: *Haalt diep adem* Skywalker, Thunderheart, Firepaw. ... En je weet de rest wel geen zin om op te noemen... Hoeveel tijd: Genoeg Extra: Ik weet dat ik geen foto's kan bewerken maar ik doe er toch maar aan mee! - before:
- after:
|
|
| |
846
| |
| |
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) vr 30 dec 2011 - 16:48 | |
| Naam: Sophia Bekenste acc: Thunder en Yucka All je accs: Yucka, Thunder, Shadowpaw, Icecrystal, Perishpaw, Spirit. Waarschijnlijk waren dat ze! Hoeveel tijd: genoeg Extra: lol!!!!!! Hij is af! Voor: - Spoiler:
Erna: - Spoiler:
Nouja, ben niet heel goed in bewerken maar het leek me leuk om mee te doen! Thunderkit En Yucka !!!Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!! |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Eye contest 83 (because its epic) vr 13 jan 2012 - 20:50 | |
| Mijn inzending staat er niet tussen...? |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| |
| |