Algemene Onzin Topic - Pagina 35

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
Flint •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 9edb83552c5bcb67d79f28ae820eb2714d10b19e
Elfje
15
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flint •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 19:35

Photoshop ja, nu ik mn licentie nog heb. Maar volgensmij zijn alle dingen die ik nu doe ook mogelijk in Gimp ofs
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 21:27

Photoshop vind ik ook fijn, mooie setjes allemaal <3
Frostdove
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 DPKsfdL
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 21:30

photoshop is ook idd fijn, maar heelaas ga ik mijn extreem mooie korting verliezen omdat ik dit jaar niet meer naar school ga dusja ik denk dat ik mn gedag moet gaan zeggen
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 21:35

Ooh zonde :c ... al werkt gimp volgens mij ook wel goed, maar daar heb ik nooit echt mee gewerkt.
Frostdove
Member
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 21:36

Chawl schreef:
Ooh zonde :c ... al werkt gimp volgens mij ook wel goed, maar daar heb ik nooit echt mee gewerkt.
Ja werk toch anders als photoshop hoor, maar naar wat mijn ervaringen er mee is geweest van vroeger was dat wel goed.
Hellguard
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 3nE311
Marieke
41
Always be yourself, unless you can be a hero, then always be a hero

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellguard
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 8:36

goedemorgen~
Ollive
Member
Selina
32
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ollive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 10:19

Morningg ^^
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 10:24

Mogguh c:

& wat gaaf dat je de commission in je sig gezet hebt Marieke! I love you
Hellguard
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 3nE311
Marieke
41
Always be yourself, unless you can be a hero, then always be a hero

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellguard
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 10:58

Stallionstar schreef:
wat gaaf dat je de commission in je sig gezet hebt Marieke! I love you
<3
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 11:32

Goedemorgen!

Over Photoshop hierboven, tot nu toe merk ik dat ik met Krita (gratis tekenprogramma) eigenlijk ook wel basis bewerkingen kan doen. Met GIMP heb ik geen ervaring, dus ik kan niet zeggen of Krita meer of minder kan, maar mochten jullie nog een alternatief zoeken~
Zahida
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 487e6ede5f88fb315ded12e2ea2dc1a40a1ce15a
R E I
303
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 13:48

ik ben nog steeds een felle voorstander van photofiltre studio x <3 gratis en lijkt op photoshop! ofcourse minder opties, maar ik heb het allebei en gebruik altijd photofiltre
Stormwish
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Tumblr_pm0rdd9IdL1x1l0y5o3_100
Lianne
43
Actief
Never was there a Caesar that couldn't sing the tune.

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 13:50

Zahida schreef:
ik ben nog steeds een felle voorstander van photofiltre studio x <3 gratis en lijkt op photoshop! ofcourse minder opties, maar ik heb het allebei en gebruik altijd photofiltre

Dat is lang geleden! Photofiltre was mijn aller eerste bewerk programma wat ik ben gaan gebruiken jaren geleden. Vond het altijd wel erg fijn, al kan ik GIMP niet meer wegdenken sinds ik geen toegang meer heb tot photoshop
Zahida
Member
R E I
303
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 13:57

Stormpaw- schreef:
Zahida schreef:

Dat is lang geleden! Photofiltre was mijn aller eerste bewerk programma wat ik ben gaan gebruiken jaren geleden. Vond het altijd wel erg fijn, al kan ik GIMP niet meer wegdenken sinds ik geen toegang meer heb tot photoshop

<33 jaa i love it
ik kan zelf echt totaal niet overweg met gimp dus ben superblij dat het bestaat!
Settledstar
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 14:28

Hahaha ja ik heb ook nog steeds photofiltre, maar dan echt zo'n super basis versie! Want volgens mij het photofiltre nu ook lagen???
Zahida
Member
R E I
303
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 15:22

jaaa zeker!! ja da's een nieuwe versie dan idd, daar kan je een 30 dagen trial van downloaden waarna je een key in moet voeren die je op facebook kan vinden cx
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 17:29

Ik heb Photoshop Elements 9 en GIMP, maar ik vind GIMP fijner met setjes maken dan Photoshop Elements 9 :"D
Settledstar
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 17:50

Ik vond vooral de tekst chillen met photofiltre, dan kon je vet makkelijk van die effecten doen hahha
Flint •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 9edb83552c5bcb67d79f28ae820eb2714d10b19e
Elfje
15
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flint •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 18:34

Jaytail schreef:
Ik heb Photoshop Elements 9 en GIMP, maar ik vind GIMP fijner met setjes maken dan Photoshop Elements 9 :"D

Volgensmij is er wel een verschil tussen photoshop elements en photoshop cc. Ik gebruik namelijk cc en gimp is vgm basically een bootleg phothoshop cc dus
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 18:56

Flint • schreef:
Jaytail schreef:

Volgensmij is er wel een verschil tussen photoshop elements en photoshop cc. Ik gebruik namelijk cc en gimp is vgm basically een bootleg phothoshop cc dus

Zo snel ik ff lees is CC vooral voor professioneel gebruik, terwijl Elements meer voor de hobby fotografen vaak gebruikt wordt omdat die snelle fixes heeft om foto's mooi te laten worden (?)
Is dus wat simpeler en niet zo detailed als CC, maar kan wel wat dingen. Geen idee precies tho, ik kreeg m toen in combinatie met mn tekentablet als software :"D Dus heb me er toen niet in verdiept omdat gratis hahaha
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 19:15

Ik was een beetje emotioneel naar het verleden toe haha x3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: