|
|
Elfje 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 mei 2020 - 19:35 | |
| Photoshop ja, nu ik mn licentie nog heb. Maar volgensmij zijn alle dingen die ik nu doe ook mogelijk in Gimp ofs |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 mei 2020 - 21:27 | |
| Photoshop vind ik ook fijn, mooie setjes allemaal <3 |
|
| |
Elfje 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 mei 2020 - 21:30 | |
| photoshop is ook idd fijn, maar heelaas ga ik mijn extreem mooie korting verliezen omdat ik dit jaar niet meer naar school ga dusja ik denk dat ik mn gedag moet gaan zeggen |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 mei 2020 - 21:35 | |
| Ooh zonde :c ... al werkt gimp volgens mij ook wel goed, maar daar heb ik nooit echt mee gewerkt. |
|
| |
Elfje 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 mei 2020 - 21:36 | |
| - Chawl schreef:
- Ooh zonde :c ... al werkt gimp volgens mij ook wel goed, maar daar heb ik nooit echt mee gewerkt.
Ja werk toch anders als photoshop hoor, maar naar wat mijn ervaringen er mee is geweest van vroeger was dat wel goed. |
|
| |
Marieke 41 Always be yourself, unless you can be a hero, then always be a hero
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 8:36 | |
| |
|
| |
Selina 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 10:19 | |
| |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 10:24 | |
| Mogguh c: & wat gaaf dat je de commission in je sig gezet hebt Marieke! |
|
| |
Marieke 41 Always be yourself, unless you can be a hero, then always be a hero
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 10:58 | |
| - Stallionstar schreef:
- wat gaaf dat je de commission in je sig gezet hebt Marieke!
<3 |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 11:32 | |
| Goedemorgen!
Over Photoshop hierboven, tot nu toe merk ik dat ik met Krita (gratis tekenprogramma) eigenlijk ook wel basis bewerkingen kan doen. Met GIMP heb ik geen ervaring, dus ik kan niet zeggen of Krita meer of minder kan, maar mochten jullie nog een alternatief zoeken~ |
|
| |
R E I 303 Actief you should see me in a
c r o w n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 13:48 | |
| ik ben nog steeds een felle voorstander van photofiltre studio x <3 gratis en lijkt op photoshop! ofcourse minder opties, maar ik heb het allebei en gebruik altijd photofiltre |
|
| |
Lianne 43 Actief Never was there a Caesar that couldn't sing the tune.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 13:50 | |
| - Zahida schreef:
- ik ben nog steeds een felle voorstander van photofiltre studio x <3 gratis en lijkt op photoshop! ofcourse minder opties, maar ik heb het allebei en gebruik altijd photofiltre
Dat is lang geleden! Photofiltre was mijn aller eerste bewerk programma wat ik ben gaan gebruiken jaren geleden. Vond het altijd wel erg fijn, al kan ik GIMP niet meer wegdenken sinds ik geen toegang meer heb tot photoshop |
|
| |
c r o w n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 13:57 | |
| - Stormpaw- schreef:
- Zahida schreef:
- ik ben nog steeds een felle voorstander van photofiltre studio x <3 gratis en lijkt op photoshop! ofcourse minder opties, maar ik heb het allebei en gebruik altijd photofiltre
Dat is lang geleden! Photofiltre was mijn aller eerste bewerk programma wat ik ben gaan gebruiken jaren geleden. Vond het altijd wel erg fijn, al kan ik GIMP niet meer wegdenken sinds ik geen toegang meer heb tot photoshop <33 jaa i love it ik kan zelf echt totaal niet overweg met gimp dus ben superblij dat het bestaat! |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 14:28 | |
| Hahaha ja ik heb ook nog steeds photofiltre, maar dan echt zo'n super basis versie! Want volgens mij het photofiltre nu ook lagen??? |
|
| |
c r o w n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 15:22 | |
| jaaa zeker!! ja da's een nieuwe versie dan idd, daar kan je een 30 dagen trial van downloaden waarna je een key in moet voeren die je op facebook kan vinden cx |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 17:29 | |
| Ik heb Photoshop Elements 9 en GIMP, maar ik vind GIMP fijner met setjes maken dan Photoshop Elements 9 :"D |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 17:50 | |
| Ik vond vooral de tekst chillen met photofiltre, dan kon je vet makkelijk van die effecten doen hahha |
|
| |
Elfje 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 18:34 | |
| - Jaytail schreef:
- Ik heb Photoshop Elements 9 en GIMP, maar ik vind GIMP fijner met setjes maken dan Photoshop Elements 9 :"D
Volgensmij is er wel een verschil tussen photoshop elements en photoshop cc. Ik gebruik namelijk cc en gimp is vgm basically een bootleg phothoshop cc dus |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 18:56 | |
| - Flint • schreef:
- Jaytail schreef:
- Ik heb Photoshop Elements 9 en GIMP, maar ik vind GIMP fijner met setjes maken dan Photoshop Elements 9 :"D
Volgensmij is er wel een verschil tussen photoshop elements en photoshop cc. Ik gebruik namelijk cc en gimp is vgm basically een bootleg phothoshop cc dus Zo snel ik ff lees is CC vooral voor professioneel gebruik, terwijl Elements meer voor de hobby fotografen vaak gebruikt wordt omdat die snelle fixes heeft om foto's mooi te laten worden (?) Is dus wat simpeler en niet zo detailed als CC, maar kan wel wat dingen. Geen idee precies tho, ik kreeg m toen in combinatie met mn tekentablet als software :"D Dus heb me er toen niet in verdiept omdat gratis hahaha |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 mei 2020 - 19:15 | |
| Ik was een beetje emotioneel naar het verleden toe haha x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|