|
|
Julia 1022 Actief All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 mei 2020 - 21:08 | |
| Oeh ja gaaf!
Ik ben weer bijgepost denk ik (a) . Als ik eentje vergeten ben geef een gil haha. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 7:09 | |
| |
|
| |
Julia 1022 Actief All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 9:34 | |
| |
|
| |
Lianne 510 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 13:30 | |
| - Ollive schreef:
- Hey goedemiddag,
quick question, bij wie mag ik zijn om mijn naam in de kleur van Rogue te laten veranderen? Ik ben hier best wel nieuw :') vandaar de vraag. Hoi! Welkom op warrior cats! @OlliveIk zag in je zoektopic van Ollive de vraag waar rogue's wel en niet mogen komen en in principe hangt dat een beetje af van het karakter van je kat, en ben je vrij om te posten waar je wilt. Als hij bijvoorbeeld in een territorium van een clan komt kan hij riskeren aangevallen en/of weggejaagd te worden, dit geldt voor alle clan territoria. De enigste plek waar je naar mijn weten als rogue echt alleen met toestemming van de clanleader/het team mag posten zou in een clan kamp zijn. (Shadowclan kamp, thunderclan kamp, riverclan kamp, windclan kamp, bloodclan kamp, cave of rushing water). Dit vooral ook omdat buitenclanners het kamp niet zelf zouden kunnen vinden en om het realistisch te houden. Nagenoeg alle andere plekken zijn openbaar als je kat zich avontuurlijk voelt |
|
| |
Selina 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 14:19 | |
| - Nettleroot schreef:
- Ollive schreef:
- Hey goedemiddag,
quick question, bij wie mag ik zijn om mijn naam in de kleur van Rogue te laten veranderen? Ik ben hier best wel nieuw :') vandaar de vraag. Hoi! Welkom op warrior cats! @Ollive Ik zag in je zoektopic van Ollive de vraag waar rogue's wel en niet mogen komen en in principe hangt dat een beetje af van het karakter van je kat, en ben je vrij om te posten waar je wilt. Als hij bijvoorbeeld in een territorium van een clan komt kan hij riskeren aangevallen en/of weggejaagd te worden, dit geldt voor alle clan territoria. De enigste plek waar je naar mijn weten als rogue echt alleen met toestemming van de clanleader/het team mag posten zou in een clan kamp zijn. (Shadowclan kamp, thunderclan kamp, riverclan kamp, windclan kamp, bloodclan kamp, cave of rushing water). Dit vooral ook omdat buitenclanners het kamp niet zelf zouden kunnen vinden en om het realistisch te houden. Nagenoeg alle andere plekken zijn openbaar als je kat zich avontuurlijk voelt Hey, thanks voor de info c: |
|
| |
Ema 518 Actief There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 15:22 | |
| Welkom op het forum Ollive! Hopelijk vermaak je je hier ^^! |
|
| |
Selina 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 15:51 | |
| Thanks! Ja, het is even wennen nog haha. Ik heb vroeger wel op DreamHorses een tijdje gezeten, maar das toch echt al wel effe geleden |
|
| |
9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 16:12 | |
| ooeh, dat is lang geleden.
Oh, nog een toevoeging, de Tribe of Rushing Water ligt verder weg en is een flinke wandeltocht(ik weet zelf niet hoelang, denk meer dan een maand?), dus het is niet zo dat je kat dag van dag kan wisselen van de Mountains naar het clangebied. |
|
| |
Selina 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 16:17 | |
| jaa, ik was toen 14 denk ik, ondertussen alweer 21 :')
Ohja, dat is wel handig om te weten ja :'), jammer hoopte ondertussen stiekem wel op de kracht van teleporteren |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 16:36 | |
| Hey, welkom op Warrior Cats! |
|
| |
Marieke 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 17:31 | |
| - William schreef:
- ooeh, dat is lang geleden.
Oh, nog een toevoeging, de Tribe of Rushing Water ligt verder weg en is een flinke wandeltocht(ik weet zelf niet hoelang, denk meer dan een maand?), dus het is niet zo dat je kat dag van dag kan wisselen van de Mountains naar het clangebied. hier zijn de reistijden van Clangebied naar Tribe: https://www.warriorcatsnl.com/t39743-tribetober |
|
| |
Selina 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 19:30 | |
| @thornstar Thank you ^^ @lightning Thanks! Dat is best wel handig |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 20:25 | |
| Ollive is zoooooo schattig omf <3 |
|
| |
Selina 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 mei 2020 - 20:38 | |
| |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 mei 2020 - 1:15 | |
| - Ollive schreef:
- Thanks!
Ja, het is even wennen nog haha. Ik heb vroeger wel op DreamHorses een tijdje gezeten, maar das toch echt al wel effe geleden Omg hey!!! Wie was je daar? Renske van Magnifico hiero hihi |
|
| |
Marieke 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 mei 2020 - 7:56 | |
| |
|
| |
Selina 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 mei 2020 - 8:43 | |
| - Settleddust schreef:
- Ollive schreef:
- Thanks!
Ja, het is even wennen nog haha. Ik heb vroeger wel op DreamHorses een tijdje gezeten, maar das toch echt al wel effe geleden Omg hey!!! Wie was je daar? Renske van Magnifico hiero hihi omg hey, ik was toen niet super actief hoor :') maar Gracefull & een goedemorgen |
|
| |
Marieke 8 Actief ~ Couch Potato ~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 mei 2020 - 12:15 | |
| ik kon de verleiding niet langer weerstaan :')
Welke Clan voor deze sukkel? |
|
| |
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 mei 2020 - 13:18 | |
| |
|
| |
Marieke 8 Actief ~ Couch Potato ~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 mei 2020 - 13:19 | |
| ja daar zat ik zelf ook al aan te denken c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |