|
19
| |
| Onderwerp: unsuccessful hunt vr 23 dec 2011 - 19:20 | |
| Wildpaw stapte de Apprentice den uit en snoof wat lucht in, het was nog donker buiten en het dreigde te gaan regenen maar dat kon deze kater niks schelen, hij had geen langhaar dus had hij er ook geen last van zo als de andere. De jonge kater haalde zijn klauwen door de zand en begon richting de uitgang te lopen, hij had zin om zijn spieren los te maken door een eindje te rennen misschien ging hij wel jagen maar dat zou hij zo wel merken. Toen de kater iets van 3 vossenlengstes ver van de kamp was spande hij zijn spieren en begon hij te rennen, de wind voelde hij langs zijn oren en hij voelde paar druppels op zijn vacht belanden. De kater stompe bij de hoge vlaktes en keek naar een konijn die paar vossenlengtes van hem zat, De lapjes kat zakte in sluip houding en besloop stil het konijn. De kater stapte per ongeluk op een takje en de haas begon te rennen, Wildpaw spande weer zijn spieren aan en begon weer te rennen. Vermoeid lag Wildpaw op zijn rug naar de zon te staren, zijn jacht was mislukt. net voordat hij hem wou pakken rende die beest de hol in. Wildpaws ogen sloten zich dicht en hij zelf viel in een droomloze slaap, na een lange tijd van slapen voelde hij een poot tegen zijn zij aangeduwd.
(flut moet weer in komen) |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt di 19 jun 2012 - 21:03 | |
| Thornpaw had Wildpaw al een lange tijd gevolgd. Het was eigenlijk niet haar bedoeling maar voor ze het wist was ze achter hem aangelopen. Ze zag hoe hij achter een haas aanzat. Thornpaw wou eigenlijk tussenbeide komen want ze zag dat hij het niet zou halen. Ze riep zichzelf een halt toe. 'Het is tenslotte zijn jacht!'. Ze zag hoe Wildpaw moedeloos naar de apprentice den terugliep. 'Ai, misschien had ik toch moeten komen helpen met de jacht.Arme Wildpaw'. Thornpaw keek even naar de slapende Wildpaw, zou ze hem wakker maken? Samen jagen is tenslotte leuker dan alleen. Na lang aarzelen duwde ze met haar poot in zijn zij.' He, Wildpaw, zullen we samen, jagen? Ik kan hard rennen, en jij kan zo goed konijnen doden, dan zijn we samen het perfecte team!!' Zei Thornpaw enthousiast. Verwachtingsvol keek ze Wildpaw aan.
|
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt di 18 sep 2012 - 20:16 | |
| Oakclaw zag hoe Thornpaw porde in Wildpaw' buik. Het poesje zei iets over jacht en keek Wildpaw verwachtingsvol aan. Langzaam door de succesvolle jacht die ze net had gedaan strompelde ze naar de jonge katten. "Ik zal met jullie meegaan als jullie dat willen.", miauwde ze opgewekt. "We kunnen nu direct gaan, ik zal jullie testen en het aan jullie mentors zeggen. Wie zijn jullie mentors?", vroeg ze. Ze keek naar Thornpaw, mooie groene ogen twinkelde. De ogen van Wildpaw waren ook groen maar vager. |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt di 18 sep 2012 - 20:30 | |
| "Ik zal met jullie meegaan als jullie dat willen." Thornpaw sprong verschrikt op en keek in de vriendelijke ogen van een Warrior."We kunnen nu direct gaan, ik zal jullie testen en het aan jullie mentors zeggen. Wie zijn jullie mentors?" Thornpaw staarde naar de grond. "Ik heb geen mentor" fluisterde ze verdrietig. "Maar jij zou mij al die dingen kunnen leren" vervolgde ze opgewekt. Ze keek verwachtingsvol naar Oakclaw, maar stapte dan resoluut naar buiten."Kijk Oakclaw" zei ze enthousiast en ze deed een paar sprongen. "Goed he?" riep ze opgewekt. Ze was blij dat een warrior zich om haar bekommerde.De meesten lieten haar gewoon haar gang gaan, maar deze wilde haar echt helpen. "Kom je?" vroeg ze terwijl ze naar Oakclaw liep. "Ik kan nog veel meer dan dat!" |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt wo 19 sep 2012 - 20:22 | |
| Oakclaw snorde toen Thornpaw enthousiast naar buiten sprong. "Kom je?" vroeg Thornpaw. "Ik kan nog veel meer dan dat!" "Ja natuurlijk kom ik!", miauwde Oakclaw. Ze sprong de jonge poes achterna. "Je zegt dat je meer kan dat te springen hé?! Nou laat dan eens zien. Wat ruik je?", vroeg ze. Toen ze dat zei rook ze al een bekende geur. De ogen van Thornpaw twinkelde mooi. "Je weet het hé!", riep ze haar toe. "Als je antwoord mag je ook ineens je beste jachttechnieken laten zien. Ik weet zeker dat je het goed zult doen.", snorde ze blij. Ze had eindelijk een leuke half-leerling. Ze keek al uit naar het mentorschap. |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt wo 19 sep 2012 - 20:48 | |
| "Ja natuurlijk kom ik!" De poes sprong Thornpaw achterna.Je zegt dat je meer kan dat te springen hé?! Nou laat dan eens zien. Wat ruik je?" Thornpaw stak meteen haar neus in de lucht. er stroomde vele geuren haar neus, de meeste kon ze al onderscheiden van elkaar."Je weet het hé!" Thornpaw keek Oakclaw verwonderd aan. "Ja, hoor" antwoordde ze. "Desertpaw en Purepaw zijn hier geweest. en ruik ook nog een paar warriors. Zeker mentors van de apprentices." ZE keek Oakclaw blij aan"Als je antwoord mag je ook ineens je beste jachttechnieken laten zien. Ik weet zeker dat je het goed zult doen." Thornpaw sprong direct in sluiphouding. "Die tak is een muis!" riep ze tegen Oakclaw. Ze maakte een paar sprongen en beet het takje in twee. "Was het goed?" vroeg ze vrolijk. "Ik kan al goed jagen en sluipen, maar niemand leerde mij vechten.Wil jij mij vechttechnieken leren?" ze keek Oakclaw hoopvol aan. |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt wo 19 sep 2012 - 21:00 | |
| "Ja maar eerst moet je een echte muis vangen. Als je het goed doet zal ik je de hele dag trainen op vechttechnieken. Als je dan half-dood bent zullen we gaan jagen voor de Clan.", snorde Oakclaw. "Het was al heel mooi! Je springtechnieken zijn perfect ik denk dat je wel kunt vechten.", miauwde ze. Ze mompelde al een heel schema inzichzelf. Thornpaw moest eerst een muis vangen en dan naar mij brengen. Daarna moest ze mij aanvallen. Na een tijdje zal ze er mij wel onderuit krijgen. Ze snorde. Thornpaw is heerlijk, vrolijk en enthousiast. Ze keek het vrolijke poesje aan. Ze snorde nog harder dan ooit tevoren. Ze zag zichzelf helemaal in het poesje. "Laat zien wat je kunt!", riep ze vol vreugde. |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt do 20 sep 2012 - 18:31 | |
| Ja maar eerst moet je een echte muis vangen. Als je het goed doet zal ik je de hele dag trainen op vechttechnieken. Als je dan half-dood bent zullen we gaan jagen voor de Clan." Thornpaws mond viel open. Het leek echt of haar droom zou uitkomen. Eindelijk een kat die haar ging trainen."Het was al heel mooi! Je springtechnieken zijn perfect ik denk dat je wel kunt vechten." De apprentice keek Oakclaw glunderend aan. "Voor je het weet, liggen alle muizen van het windclanterritorium, voor je poten." lachte ze opgewekt. Ze trippelde een stukje vooruit. Daarna zat ze heel stil. Ze wilde een goede indruk maken op Oakclaw. "Oei" fluisterde ze.De wind was gedraaid, en elke muis zou haar nu kunnen ruiken. Gelukkig was ze net op tijd anders gaan zitten. Plots hoorde ze een geritsel. Het poesje zakte meteen in sluiphouding en sloop voorzichtig op het geritsel af. Met een soepele sprong, zat ze in het bosje gras. Ze keek recht in de ogen van een dikke muis, die doodstil zat van angst. Een klap van haar klauw, en die was dood. Triomfantelijk liep ze met haar vangst naar Oakclaw. "Alsjeblieft! Een muis" Thornpaw lachte vrolijk. "En nu...." ze sprong heen en weer. "Wil ik vechten....!" Ze gooide de muis een paar keer in de lucht. "Gaan we nu vechttrainingen doen, Oakclaw?" vroeg ze. Ze sprong op en neer. Haar leven was volmaakt. |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt do 20 sep 2012 - 20:52 | |
| "Heel goed!", miauwde Oakclaw. "Die muis was niets tegen jou. Ik zal hem begraven." Ze begroef de dikke muis. "Nu zullen we vechten.", snorde ze. Ze zou eerst de zijdelingse worp leren aan Thornpaw. "Het is heel gemakkelijk, je moet me alleen maar nadoen maar je moet je hard concentreren. Kijk wat ik nu ga doen. Het heet de zijdelingse worp die is heel handig als je aan de verliezende hand bent.", miauwde ze serieus. Ze liet zich voor het katje op haar zij vallen en kronkelde onder haar. Met ingetrokken nagels sloeg ze Thornpaw in de buik. Ze kronkelde er terug tussenuit en ging hijgend voor haar half-leerling zitten. "Doe maar na.", snorde ze. |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt vr 21 sep 2012 - 17:14 | |
| "Heel goed!Die muis was niets tegen jou. Ik zal hem begraven." Thornpaw glunderde bij het compliment van de grijze Warrior."Nu zullen we vechten.Het is heel gemakkelijk, je moet me alleen maar nadoen maar je moet je hard concentreren. Kijk wat ik nu ga doen. Het heet de zijdelingse worp die is heel handig als je aan de verliezende hand bent." de bruine apprentice sprong op en keek aandachtig naar haar half-mentor. Oakclaw wurmde zich onder haar buik. Thornpaw bleef braaf liggen, ze wachtte wat die worp zou zijn. Plotseling voelde ze Oakclaws poten in haar buik. Ze besefte plots dat Oakclaw al bezig was met de training. Thornpaw verzette zich, maar de grijze poes kon makkelijk onder haar uit."Doe maar na." Het poesje sprong vol enthousiasme op Oakclaw en wurmde zich onder haar buik. Ze probeerde het net zo goed te doen als Oakclaw. Plotseling besefte ze dat de warrior een stuk zwaarder was dan zijzelf. Hoezeer ze ook met haar poten duwde, ze kreeg zich niet onder Oakclaw uit. Maar toen kreeg ze een idee. Ze boog allevier haar poten zodat Oakclaw een stuk lager kwam te liggen. Voordat de warrior van de verassing was bekomen duwde Thornpaw met al haar kracht haar vier poten naar boven, zodat Oakclaw van haar af viel.Voordat de warrior iets kon doen, was Thornpaw al overeind gesprongen en keek haar blij aan. " Ik heb het wel niet helemaal hetzelfde gedaan, maar was het goed?" |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt vr 21 sep 2012 - 18:40 | |
| Oakclaw voelde zich zakken. Voordat ze het eigenlijk besefte schopte het poesje hard in haar buik. Ze vloog van Thornpaw af en kwam hard op het heide-gras. Ze snakte naar adem. Plotseling besefte ze dat de leerling heel sterk is. "Mraauw!", lachte ze. "Dat was al heel goed. Je bent slim geweest." Ze snorde. Stapte naar voren en likte de snuit van Thornpaw. "Oké, nu zal ik je een een techniek leren om aan te vallen.", miauwde ze. Ze sprong op Thornpaw af en slaakte een piepje. Ze kromp ineen en bibberde. Maar het was allemaal nep. Ze jammerde. Toen ze dacht dat Thornpaw wel dacht dat ze bang was van van haar sprong ze naar boven en wild sissend sloeg ze met ingetrokken klauwen haar poot tegen Thornpaw's kopje. Daarna draaide ze zich soepel naar Thornpaw's rug. Sprong erop en liet zich er daarna weer afglijden. Ze hijgde. "Heb je goed gekeken? Dan doe je me nu na, als je dat gedaan hebt moet je met al je sterkte, slimheid, en sluwheid mij aanvallen.", snorde ze. |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt za 22 sep 2012 - 9:09 | |
| "Dat was al heel goed. Je bent slim geweest." Thornpaw glimlachte even toen Oakclaw een likje over haar neus gaf."Oké, nu zal ik je een een techniek leren om aan te vallen." De apprentice keek naar aandachtig naar de Warrior. Maar wat was dat? Oakclaw piepte en bibberde. Moet zij haar aanvallen? Maar net toen Thornpaw een onzekere sprongetje wilde maken vloog Oakclaw op haar af en sloeg met haar poot tegen haar kop en sprong daarna naar haar rug toe. "Wow!" mompelde Thornpaw verbaasd."Heb je goed gekeken? Dan doe je me nu na, als je dat gedaan hebt moet je met al je sterkte, slimheid, en sluwheid mij aanvallen." hijgde de grijze warrior. "Oke Oakclaw" zei ze opgewekt. Ze focuste zich om Oakclaw. Ze kon niet doen alsof ze bang was, want Oakclaw kende die truc al. Het poesje dacht even na, maar begon dan heel snel rond de warrior heen te rennen.Rennen. Daar was ze goed in.Het was haar bedoeling om Oakclaw in verwarring te brengen. Na een vijftal rondjes, minderde ze haar tempo en wachtte op een goed moment om aan te vallen. maar net toen ze op haar af wilde stormen, zag ze dat dat een heel slecht idee was. Zo kon Oakclaw haar met een poot uit evenwicht halen. Andere strategie. Ze maakte nog een rondje, maar gleed dan snel onder Oakclaws voorpoten door.Voordat de warrior iets kon doen, was Thornpaw al langs achteren op haar rug gesprongen. "Eh, was dat goed Oakclaw?" vroeg ze wat onzeker, want ze wist dat een vijandelijk kat niet zo stil zou blijven staan. |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt za 22 sep 2012 - 10:17 | |
| Oakclaw voelde verwarring opkomen. Waarom liep Thornpaw om haar heen. Toen ze merkte dat haar half-leerling wou aanvallen. Het poesje bedacht zich en cirkelde nog eens om haar heen. Thornpaw gleed onder Oakclaw en sloeg haar tegen de grond. Langs achteren sprong Thornpaw op haar rug. "Pfff....", gromde ze. "Heel goed!", pufte ze. Ze gromde en sissend sprong ze naar boven, Thornpaw vloog van haar af. "Je moet altijd klaar zijn voor een tegenaanval.", miauwde ze. |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt zo 23 sep 2012 - 10:05 | |
| "Heel goed!" pufte Oakclaw. Thornpaw lachtte triomfantelijk en even verslapte haar aandacht. een fractie van een seconde later vloog ze door de lucht. Gelukkig kwam ze op haar beide pootjes terecht."Je moet altijd klaar zijn voor een tegenaanval." Het poesje knikte. "Oke Oakclaw. Ik zal er op letten!" snorde ze vrolijk. Haar ogen twinkelden toen ze plotseling een inval kreeg. "Oakclaw?" miauwde ze. "ik durf te wedden dat ik harder kan lopen dan jij." Thornpaw was dol op wedstrijdjes. Vooral omdat ze altijd won. Als ze iets goed kon dan was het wel rennen.Dan voelde ze zich helemaal vrij. Ze hield van de wind die langs haar oren suisde. Het poesje trappelde opgewonden met haar poten. Zou Oakclaw tegen haar willen rennen? |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt zo 23 sep 2012 - 10:28 | |
| "Oakclaw?" miauwde Thornpaw. "ik durf te wedden dat ik harder kan lopen dan jij." miauwde Thornpaw. "Ja, ja het zal wel. Pak me dan!, riep Oakclaw over haar schouder. Ze stoof weg. Poten roffelde over de grond. Ze keek achterom. Stopte dan hijgend. "Was ik te snel ofzo...", grapte ze. Ze rende terug. En zag een bekende kat staan. Shifu. "Hallo Shifu!", miauwde ze. Maar de kat reageerde niet. Ze ging zitten voor Thornpaw. "Nu als je zo goed kunt lopen waarom gaan we dan niet even naar het meertje. Daar kunnen we een wedstrijdje doen. We biginnen en ergens in het midden gaan we jagen. Maar dan wel om-ter-eerst. Aan het einde springen we in het water en zwemmen we naar de oever. De verliezer trakteerd de winner op een bufet van zelfgevangen eten. Dan doen we een gevecht voor echt! Wie wint mag kiezen wat we daarna gaan doen.", miauwde ze.
Laatst aangepast door Oakclaw op di 25 sep 2012 - 17:51; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : ow sorry verkeerd geteld) |
|
| |
Shifu 40
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt zo 23 sep 2012 - 10:38 | |
| mag ik meedoen? ps: moet de oog kleur nog veranderen
Shifu liep door de bossen, het natte gras van de dauw ging door zijn vacht. Shifu keek heen en weer en zag een paar leerlingen trainen. Hij sloop dichter bijer om te kijken wie het waren en wat ze deden. Hij keek even heen en weer, hij begon dichter bijer te komen en keek met zijn blauwen ogen naar ze. Shifu rook de Wingclan geur zal het er zijn zal hij er zijn dacht hij. "Ik ben in de Windclan" zei hij. Het lichte geruis van de wind liet de bosjes heen en weer gaan. Shifu kroop en bukte diepper, hij kroop door de bosjes om dichter te komen. De onbekende geur was toch wel bekent, hij sloop dichterbijer en sprong de bossjes uit. Hij keek de leerling en de warrior goed aan en hield zig in aanvals mode. Maar Shifu keek niet boos maar gewoon hij wilde niet aanvallen aleen als ze hem aanvallen. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt di 25 sep 2012 - 11:40 | |
| Oakclaw, liefst 5 volle regels, bij mij zijn dit er nog geen 3! Hier niet op reageren, maar dit in pb vorm te doen.
- Moonstripe |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt wo 26 sep 2012 - 19:34 | |
| "Ja, ja het zal wel. Pak me dan!" Thornpaw grinnikte geamuseerd. Ze trappelde vrolijk met haar poten. Maar die grijns vloog al snel van haar gezicht toen Oakclaw wegstormde. De bomen vlogen voorbij. Haar poten roffelden over de grond. Plotseling stopte de warrior."Was ik te snel ofzo..." vroeg ze geamuseerd."Nee hoor!" riep ze vrolijk. De eindmeet ligt daar. Ze maakte even een gebaar met haar poot, en stormde dan naar die plaats. "Gewonnen!" riep ze triomfantelijk."Nu als je zo goed kunt lopen waarom gaan we dan niet even naar het meertje. Daar kunnen we een wedstrijdje doen. We biginnen en ergens in het midden gaan we jagen. Maar dan wel om-ter-eerst. Aan het einde springen we in het water en zwemmen we naar de oever. De verliezer trakteerd de winner op een bufet van zelfgevangen eten. Dan doen we een gevecht voor echt! Wie wint mag kiezen wat we daarna gaan doen." Thornpaw glunderde bij het voorstel. "Deal!" miauwde ze. Maar plotseling stroomde een vreemde geur haar neus binnen. Met een grote sprong kwam een kat uit de bosjes en ging in aanvalshouding staan. Thornpaw blies zachtjes. Die kat was gewoon op windclanterritorium, en ging dan ook nog in aanvalshouding staan! Normaal zou het poesje weglopen. Maar had ze net niet vechttraining gekregen? Met een snelle sprong stond ze vlak voor de kat. "dit is windclanterritorium" blies ze. Haar nagels flitsten tevoorschijn. Ze zou nog niet direct aanvallen. Ze gunde de kat tijd om iets te zeggen |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt wo 3 okt 2012 - 15:59 | |
| Oakclaw snorde geamuseerd toen Thornpaw blaazend voor Shifu sprong. "Thornpaw het is oké! Dit is Shifu.", miauwde ze geruststellend. "Shifu, dit is Thornpaw. Ze is mijn half-apprentrice. Ze heeft net wat vecht-training gejregen. Mag ze het testen op jouw? Ze ging zitten. Met een trage lik maakte ze haar poot nat. Ze wreef hem over haar gezicht. Na een langdurige stilte verbrak ze hem door zachtjes te zeggen: "Gaan we jagen?" Zonder op een antwoordt te wachten liep ze weg. Ze snuffelde in de lucht en rook de geur van konijn. Ze liep er op af en zag het staartje flitsen. Ze draaide haar oren om het geluid te bepalen. Ze zat ineen gedoken wachtend op het juiste moment. Haar neusgaten verwijde zich en ze dronk de lucht. Geuren spoelde haar neusje schoon. Ze schudde haar oren en sprong op het konijn af. Doordat haar poten elkaar zo snel opvolgden struikelde ze en maakte een koprol. Het konijn schrok en vluchtte weg. Met een lage grom schoot ze achter hem aan. Het konijn piepte en schoot in een konijnenhol. Ze propte zich in het konijnenhol. Tot haar verbazing zag ze het konijn niet. Ze drukte zich plat en sloeg een bocht om. Ze kwam in een grot en zag het konijn zitten.
Laatst aangepast door Oakclaw op do 4 okt 2012 - 19:40; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : sorry te kort >.< sorry) |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt wo 3 okt 2012 - 16:31 | |
| Oakclaw, dit is nu de laatste waarschuwing, 5 regels posten! - Moonstripe |
|
| |
| Onderwerp: Re: unsuccessful hunt | |
| |
|
| |