Bo's codes

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Bo's codes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Falconstrike
Member
Bo's codes SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Bo's codes   Bo's codes Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 0:58

Welkom!
Zoals sommigen van jullie misschien gezien/gemerkt hebben, schrijf ik wel eens wat codes voor sheetjes etcetera voor mijn karakters. Ik ben een tijdlang gestopt met het schrijven van codes door het niet vinden van inspiratie, maar die begin ik nu weer een beetje terug te krijgen! Ik wil daarom graag wat codes met jullie delen, misschien hebben jullie er wat aan of vinden jullie er een paar leuk om te gebruiken! Wel heb ik wat regeltjes die eraan vast zitten, dus lees die aub even goed door voordat je een code gebruikt!

Regels

• Je mag niet mijn codes gebruiken als basiscode voor je eigen code.
  • Je mag niet als ik het sheetje niet in dit topic heb gezet, maar wel mee heb gepost (in een rpg topic bv) zomaar pakken zonder mijn toestemming!
  • Je mag niet mijn credits onderaan weghalen.
  • Je mag wel de kleuren veranderen.
  • Je mag wel de foto's veranderen.
  • Je mag wel deze sheets op andere fora gebruiken, zolang mijn credits blijven staan.

Kleuren kan je veranderen door de # te vinden met de kleurcode erachter. Plaatje door het plaatje van 'placeholder' te vervangen.

In de spoilers hieronder staan de codes, samen met een screenshot van hoe de code er uit kan zien bij het gebruik van de code. Dit zodat er niet teveel codes in dit topic komen te staan. Ik update dit topic met nieuwe codes wanneer ik tijd en zin heb en ik doe ook geen requests (alleen voor OTM). Wel zijn ideetjes altijd welkom waar ik mee kan prutsen en misschien dingen van kan leren (:

Gemaakte sheetjes variëren van 2017 t/m nu.

Enjoy! xx
Ɓσ

Black & White (2017)(Postsheet):
Let the River run (2018)(Postsheet):
Little Thief (2018)(Postsheet):
Past, present, future (2018)(Postsheet):
Leave a light on (Postsheet)(2020):
Not Alone (Postsheet(s))(2020):
Perfect Design (Postsheet)(2020):
More than you know (Postsheet)(2020):

Play that song (TopicTracker)(2017):

그대는 나의 이야기였다
Bo's codes Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Bo's codes SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Bo's codes   Bo's codes Icon_minitimezo 19 apr 2020 - 18:15

UPDATE!
Er zijn weer nieuwe sheets toegevoegd! De codes voor de sheets die ik hieronder ga showcasen kan je in de post hierboven vinden!

Not alone (5 VERSIES!):
Perfect Design:
More than you know:

Feedback is natuurlijk ook altijd welkom <3 En als er ideeën zijn voor leuke sheets kan je ze ook hier droppen! Wie weet pak ik m dan op om er een sheet van te maken! <3

그대는 나의 이야기였다
Bo's codes Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden

Bo's codes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: