We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: I run trough the stars with Starclan now Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: .:Char in action:. vr 23 dec 2011 - 16:03
Heey ^^ Ik was op you tube aan het kijken, en vond wat katten filmpjes. Maar dan besef je je, dat sommige heel erg op je char lijken. Ik heb er een paar voor jullie gevonden: Pampapadam! ''Welkom bij de Warrior cats show! Ik Stormtail ben u gastheer ''
En dan vragen wij ons af lieve katten, wat hebben ze op?
Dit was het voor nu, heb je zelf leuke char flipmjes? Zet ze hier neer, dan kunnen we lachen, huilen, en boos worden met z,n allen ^^'' Stormtail uit...''
Laatst aangepast door Stormtail op vr 23 dec 2011 - 16:22; in totaal 4 keer bewerkt
Honeyspots
StarClan
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
Onderwerp: Re: .:Char in action:. vr 23 dec 2011 - 16:16
Lolllzzz dit is gaaf xD
Stormwise
StarClan
Moonmoon~ 1349 Actief
CAT'S PROFILE Age: I run trough the stars with Starclan now Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: .:Char in action:. vr 23 dec 2011 - 16:24
Thanks ^^ Leuk dat iedereen het leuk vind. Jullie kunnen ook zelf filmpjes zoeken die hier op zetten XD Ok, Fire wie is Arrow ok alweer? Dreamheart, ik vond het echt zo grapig, ik moest het posten X'D Conclusie:"Deze printer haat katten, XD. de links staan er nu ook onder, en de JUISTE filmpjes staan er ^^
Onderwerp: Re: .:Char in action:. vr 23 dec 2011 - 16:48
Ja gevonden ^^ ''Hier ben ik dan weer mensen, even. Eentje gevonden van mijzelf! Maaar ik ben een poes -_-'' Maar hier is ook Smokekit en mistykit te zien. Zijn het geen schatjes? https://www.youtube.com/watch?v=aQlGybHZpAY&feature=related
Onderwerp: Re: .:Char in action:. vr 23 dec 2011 - 17:50
Stormtail schreef:
Thanks ^^ Leuk dat iedereen het leuk vind. Jullie kunnen ook zelf filmpjes zoeken die hier op zetten XD Ok, Fire wie is Arrow ok alweer? Dreamheart, ik vond het echt zo grapig, ik moest het posten X'D Conclusie:"Deze printer haat katten, XD. de links staan er nu ook onder, en de JUISTE filmpjes staan er ^^