Danii c: 369
| |
| Onderwerp: [RPG] Shibusen Academy do 22 dec 2011 - 17:09 | |
| Welkom op Shibusen Academy. Je bent op deze school terecht gekomen omdat je potentie hebt als Weapon of Meister. Hier op Shibusen gaan we door middel van lessen, gevechten en missies proberen om je deze gave meester te laten maken en de perfecte partner te vinden. Tevens zal het jullie uitdaging zijn om van je Weapon een Death Scythe te maken. Dit is de hoogst rang die je kan krijgen als Weapon en dan pas ben je goed genoeg om een Weapon van het schoolhoofd te worden. Ik wens je veel succes en hopelijk komen we elkaar nog eens tegen. Mvg, Stein-Sensei. SchoolhoofdLaatste voordringen;Na een dode periode gaan we weer opnieuw proberen om Shibusen Academy weer nieuw leven in te blazen! >> Admin Account Stein-Sensei is veranderd in; Solo. Het account Stein-Sensei is wel blijven bestaan, om de taken als Docent en Meister te blijven vervullen! We hopen nog altijd op meer leden! Alle gebruikers hebben in totaal 1032 berichten geplaatst We hebben 29 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Stein-SenseiRules x Verken x Registreer x Login |
|
|
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Shibusen Academy do 22 dec 2011 - 18:33 | |
| De layout ziet er erg keurig uit, het hele forum is echt mooi gemaakt! Wel spijtig dat het een 'scholen' rpg is, daar zijn er eigenlijk veel van. Ik meld me niet aan, maar het ziet er erg leuk uit! Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit |
|
65
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Shibusen Academy vr 23 dec 2011 - 20:58 | |
| In het begin ben ik lid geweest, maar ik kan totaal niet goed mensen spelen >_< Mijn account is dus enorm inactief. Ik ga ook niet proberen actief te worden, omdat het echt niks voor mij is. Sorry.
[center] |
|
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Shibusen Academy di 4 dec 2012 - 18:39 | |
| |
|
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Shibusen Academy vr 1 feb 2013 - 20:42 | |
| WAAROM ZIE IK DIT NU PAS O.o |
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Shibusen Academy za 2 feb 2013 - 17:06 | |
| Zelfde verhaal als bij Marieke, o.O Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| Onderwerp: Re: [RPG] Shibusen Academy | |
| |
|