|
9
| |
| Onderwerp: [RPG] Disturbia wo 21 dec 2011 - 20:13 | |
| Naam: Disturbia. Soort: RPG. Onderwerp: Disturbia, een psychische kliniek voor tieners. Omschrijving: In een oud, strenggelovig en afgelegen dorp kom je aan gereden in een witte auto. Je hebt geen idee wat je te wachten staat. Maar in ieder geval ziet het dorp er verlaten uit en de mensen, die zich buiten hun huis bevinden, kijken je wantrouwend, boos en dreigend aan alsof je ze wat vreselijks aangedaan hebt. Naast je zitten twee sterke beveiligers en je handen zitten straks vast door middel van handboeien. Afwachtend kijk je maar uit het raam en al gauw zie je dat er niet veel te beleven is in het dorp. Slechts een grote kerk torent uit naar boven, plus een grauw kerkhof erbij. Het is stil, te stil voor je gevoel. Totdat de auto stopt, je bruut uit de auto word gesleurd en er een grauw gebouw vlak voor je staat. Het ziet er oud uit, alsof het ieder moment kan instorten en niet verderop in het gras staat er een bord, nonchalant in de grond geslagen met de letters: ‘Welcome in Disturbia Clinic’Link: www.disturbia.actieforum.com Link terug: Klikje! |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Disturbia wo 21 dec 2011 - 20:27 | |
| geen woorden... wauw. ook een mooi onderwerp. hoe kwam je erop? zat er iets achter? iemand in de famillie ofzo? ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Disturbia wo 21 dec 2011 - 21:13 | |
| - soulheart schreef:
- geen woorden... wauw. ook een mooi onderwerp. hoe kwam je erop? zat er iets achter? iemand in de famillie ofzo?
Nee, niemand in de familie. Maar ik hou van psychische films, voel mezelf ook prettig gestoord van binnen. Dusja. :3 |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Disturbia wo 21 dec 2011 - 21:15 | |
| WoW O.O
(gaat morgen gelijk aanmelden als ze tijd heeft)
IK LIEF HET ZO VEEL <33
hmm eindelijk kan ik mn gekheid kwijt xDD I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
153
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Disturbia do 22 dec 2011 - 0:02 | |
| Heb me aangemeld c; Ik ben daar Illuna x |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Disturbia do 22 dec 2011 - 0:04 | |
| Meh heeft zich aangemeld, Delaney <3 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Disturbia do 22 dec 2011 - 0:14 | |
| okee ik heb me ook aangemeld ben vick
Laatst aangepast door MaskKit op do 22 dec 2011 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Disturbia do 22 dec 2011 - 10:48 | |
| It is so freaking epic C: Echt wel *Meld aan* Mweh, had ik eigenlijk al gedaan : 3
|
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Disturbia do 22 dec 2011 - 10:54 | |
| ~Teehee! =D
He, je kan het altijd proberen hea! (:
Niet geschoten is altijd mis! >D |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Disturbia do 22 dec 2011 - 10:59 | |
| ¿ ik kan mn karaktersheet nog niet activeren? kan niks invullen????.
Edit : laat maar t lukt al (a) ben nu vette ava aan t maken (a)
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [RPG] Disturbia do 22 dec 2011 - 16:49 | |
| Ik ben niet goed in mensen rpg'en, maar het is wel leuk om andermans posts te lezen. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Disturbia | |
| |
|
| |
|