| Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) | |
|
|
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) zo 15 jul 2012 - 11:28 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) zo 15 jul 2012 - 15:29 | |
| Oeh! Die zijn mooi!! (♥ . ♥)
Wil je er eentje van Nightstorm en Dropped..... (Nu .Nightkit en Droppedpaw) maken?
Graag langs, voor of achter een meertje met vuurvliegjes. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) ma 16 jul 2012 - 21:04 | |
| Oké, het zal een tijdje duren voor ze allemaal af zijn, maar ik hoop dat het lukt voor ik op vakantie ga. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) ma 16 jul 2012 - 21:14 | |
| Kan je Leafstorm tekenen ?? Ze is een witte poes met grasgroene ogen, het liefst een achtergrond met hooggras, de hooggrasvelden van WC ^^ |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) di 17 jul 2012 - 11:57 | |
| De tekening van Swifthead is bijna af, ik moet alleen nog de achtergrond. Wat voor achtergrond wil je? Dit is hem tot nu toe: - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) di 17 jul 2012 - 14:33 | |
| OMG I LOVE IT ! <3__________________________<3
Uhm, uhm, een Duistere nacht, waar een halve maan schijnt, en 2 sterren ernaast C: |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) do 19 jul 2012 - 10:45 | |
| Hij is af: - Spoiler:
@ Hawkscream Heb je een plaatje waar Hawkscream volledig op staat? (zonder kan ook, maar met is handiger) Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) do 26 jul 2012 - 20:12 | |
| OMG HOE MOOI 0-o - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) za 28 jul 2012 - 11:06 | |
| Bedankt ^^ Ik ben al best ver, ik moet nu nog de strepen maken en de achtergrond. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) ma 20 aug 2012 - 11:49 | |
| (sorry voor dp)
Ik ben terug van vakantie, dus ik ga weer verder. Ik hoef alleen de achtergrond nog te maken. (sorry dat het zo superlang duurt) And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) ma 20 aug 2012 - 11:52 | |
| Oeh, ik wil Leafstorm wel getekend hebben I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Lyra.. 53
| |
| |
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) ma 20 aug 2012 - 14:51 | |
| ooeeeh kun je er 1 maken voor Slatebreath? C: in mijn drop topicje staat er een foto vanhaar c: ennnuuh kan dat dan zoals andere kat 2? C: Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) ma 20 aug 2012 - 16:37 | |
| Goed, aangezien ik op dit moment ik weet niet hoeveel aanvragen heb zet ik er even een slotje op. ^^' Het zal waarschijnlijk wel lang duren voor ik alle aanvragen gehad heb, maar ik zal mijn best doen And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Lyra.. 53
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) di 21 aug 2012 - 14:57 | |
| - Crowkit schreef:
- (sorry voor dp)
Ik ben terug van vakantie, dus ik ga weer verder. Ik hoef alleen de achtergrond nog te maken. (sorry dat het zo superlang duurt) No worries, doe maar lekker rustig aan hoor c: |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) za 25 aug 2012 - 19:15 | |
| 'Hawkscream kijkt schuldig naar Petalpaw' is af! - Spoiler:
Ik ga nu beginnen aan Desertpaw met de slang. EDIT: Ik ben al best ver met Desertpaw, het schiet lekker op. Ik hoef alleen de achtergrond nog maar Hier is de tekening tot nu toe: - Spoiler:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) | |