| Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) | |
|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) zo 29 jan 2012 - 19:48 | |
| Ik doe nu ook aanvraagjes! Voor een voorbeeld, zie de spoiler: Petalpaw Als je een tekening wilt zeg dan de naam van de kat, in wat voor houding (zittend wordt waarschijnlijk het mooist, maar iets anders mag ook) en wat voor achtergrond je wilt.
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) do 2 feb 2012 - 20:42 | |
| (sorry voor dubbelpost) ik heb Crowkit getekend! - Spoiler:
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) do 2 feb 2012 - 20:52 | |
| |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) di 10 jul 2012 - 10:23 | |
| Intussen stond dit topic al op pagina 4, maar ik haal hem weer even omhoog, want ik heb twee nieuwe tekeningen: - andere kat 1:
- andere kat 2:
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) di 10 jul 2012 - 10:31 | |
| Wauw, ik vind ze heel mooie, vooral andere kat 1 en het silhouet van de twee katten!
Zou je misschien Blossompaw kunnen tekenen dat ze van tak naar tak springt? Als dat te moeilijk is, is zittend op een tak ook goed ^^ |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) di 10 jul 2012 - 10:43 | |
| Oké, zal ik doen ^^ Het kan wel even duren, ik ben niet al te snel, maar ik zal het zo snel mogelijk maken. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) di 10 jul 2012 - 10:47 | |
| Dankjewel! |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) di 10 jul 2012 - 14:52 | |
| Het wordt zittend op een tak, want ik kan geen achterpoten tekenen in een sprong xD And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) di 10 jul 2012 - 15:33 | |
| |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) wo 11 jul 2012 - 11:14 | |
| Ik heb de schets af, nu ga ik hem nog inkleuren en ik wil er nog bloesem bij tekenen. Dit is de schets: - Spoiler:
[img] [/img]
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) wo 11 jul 2012 - 12:07 | |
| Mijn eerste reactie was gewoon hardop: AAWH ;A; I love it already <3 |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) vr 13 jul 2012 - 7:59 | |
| Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) vr 13 jul 2012 - 10:30 | |
| Omg <3_____________________________________________________________<3 Omg omg omg :O Wil je voor mij Swifthead tekenen, die boos krapt ? :A - Picca::
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| |
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) vr 13 jul 2012 - 14:31 | |
| Ik moet er ook eentje hebben, misschien van Hawk en Petal samen? x'D |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) vr 13 jul 2012 - 14:36 | |
| @ Loudkit Is het de bedoeling dat hij een andere kat krabt? Zo ja: hoe ziet die andere kat eruit? (of mag ik dat zelf verzinnen?)
@ Hawkscream Dat is goed, in wat voor houding? (Lopend, zittend, een stukje van het huidige topic bij de rivier dat ik na kan tekenen?) And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) vr 13 jul 2012 - 14:38 | |
| Misschien dat Hawk heel erg schuldig kijkt naar Petal [zoals in het topic] of wanneer hij naar het kamp loopt en Petal daar blijft of mee gaat. |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) vr 13 jul 2012 - 16:29 | |
| - Crowkit schreef:
- @ Loudkit
Is het de bedoeling dat hij een andere kat krabt? Zo ja: hoe ziet die andere kat eruit? (of mag ik dat zelf verzinnen?)
@ Hawkscream Dat is goed, in wat voor houding? (Lopend, zittend, een stukje van het huidige topic bij de rivier dat ik na kan tekenen?) Verzin maar raak ^^ |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) vr 13 jul 2012 - 17:38 | |
| Ik begin zo snel mogelijk met Swifthead, als de schets af is laat ik die zien. Zodra hij helemaal af is begin ik met Hawk en Petal. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) zo 15 jul 2012 - 10:04 | |
| Uhm, ik heb Swifthead een andere kleur gemaakt ;o Het is nu een brown tabby xD - Picca's xd:
Kies maar uit bby x3 En ik heb dur nog 1 xDD s
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn GIMP-creaties (ook aanvraagjes) | |
| |
|
| |
|