rei (≧◡≦) 32 Actief is natoer
| |
| Onderwerp: Aapie's TS 。(*´→ܫ←`*)。 do 9 jan 2020 - 13:35 | |
| Hoi hoi ♡ Ik zoek wat topicjes voor twee van mijn karakters, namelijk voor Spirit en voor Spiderpaw! Voor Prairiefox zoek ik nu eventjes geen topics maar misschien later weer (ꈍᴗꈍ) Spirit of the Northern Lights is een hele grote maar ook hele lieve cave guard. Ze geeft hele goeie knuffels en wordt vaak gevraagd door moederkatten om op te passen op hun kittens! Ze heeft twee kleinere zusjes waar ze zich ook over ontfermd. Ze is nu 28 manen oud, ik zoek voor haar topics en kleine plotjes (bijvoorbeeld vrienden of juist katten die ze minder leuk vindt, oude crushes etc) ʕ´•ᴥ•`ʔ Spiderpaw is een apprentice die zijn groeispurt eigenlijk alleen in zijn poten heeft gehad. Hij is een super lange maar niet heel grote oriental kat, waardoor hij er wat anders uit ziet dan de gemiddelde Shadowclanner. Zijn papa was een Tribe kat maar die kent hij verder niet, zijn moeder is Sunflower. Van karakter is hij wel lief maar ook erg snel zenuwachtig of angstig. Hij is 8 manen oud en ik zoek voor hem ook topics & plotjes. Groetjes aapie
|
|
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aapie's TS 。(*´→ܫ←`*)。 do 9 jan 2020 - 13:59 | |
| Zodra Jay geboren is; Jay x Spirit? c: Lijkt me supercute <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Aapie's TS 。(*´→ܫ←`*)。 do 9 jan 2020 - 14:03 | |
| |
|
348 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aapie's TS 。(*´→ܫ←`*)。 do 9 jan 2020 - 14:03 | |
| Ik heb met Moonkit nog een topic open staan. Daar zou je met Spiderpaw op kunnen reageren als je wil. |
|
Bo~ 1222 Actief If it's me, it'll be okay
| CAT'S PROFILEAge: Thirtythree moons ღGender: Tomcat ♂Rank: Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Aapie's TS 。(*´→ܫ←`*)。 do 9 jan 2020 - 17:29 | |
| |
|
kitty 24 Actief Blikje in de water
| |
| Onderwerp: Re: Aapie's TS 。(*´→ܫ←`*)。 ma 13 jan 2020 - 14:28 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Aapie's TS 。(*´→ܫ←`*)。 ma 13 jan 2020 - 14:56 | |
| |
|
Jamie 337 Actief “Dear universe, give me something to burn for”
| |
| Onderwerp: Re: Aapie's TS 。(*´→ܫ←`*)。 ma 27 jan 2020 - 12:52 | |
| Spirit x Spark/Baneflower? :'D |
|
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aapie's TS 。(*´→ܫ←`*)。 ma 27 jan 2020 - 15:45 | |
| |
|
Dine <3 31 Actief "Make the world a better place, even if your part is really small. It will make a difference."
| |
| Onderwerp: Re: Aapie's TS 。(*´→ܫ←`*)。 wo 29 jan 2020 - 16:57 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: Aapie's TS 。(*´→ܫ←`*)。 | |
| |
|