|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Staken ma 19 dec 2011 - 21:31 | |
| Hallo, Ik wilde even weten, wie er allemaal komt staken in Amsterdam? Mijn toets is verplaatst (stomme leraar dan vergeet ik het hele boek -.-') dus ik ga toch wel. Het lijkt me leuk om te weten of daar nog mensen zullen zijn, zodat ik kan proberen iemand te vinden Dus, wie gaat er allemaal staken? |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Staken ma 19 dec 2011 - 21:32 | |
| Ik wil.. maar mijn moeder -.-" wil dr handtekening niet zetten onder het formuliertje van school, oftewel als ik ga word ik absent gemeld :l ik vraag het haar vanavond nog wel even, heel misschien dat ik wel mag XD |
|
| |
Ricardo ^^ Problem? 59
| |
| Onderwerp: Re: Staken ma 19 dec 2011 - 21:39 | |
| Wij mogen van school gaan, als we een briefje van onze ouders inleveren... Die staking ging toch over dat ze de vakantie's inkorten, want die staking doen ze in denhaag woensdag? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Staken ma 19 dec 2011 - 21:39 | |
| Nog niet gevraagd, Maar ik weet ZEKER dat het echt niet mag xD
Ik denk eerlijk gezegd dat ik ook niet ga, is mij te druk. ;l |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Staken ma 19 dec 2011 - 21:41 | |
| - Sparklekit schreef:
- Wij mogen van school gaan, als we een briefje van onze ouders inleveren...
Die staking ging toch over dat ze de vakantie's inkorten, want die staking doen ze in denhaag woensdag? Dat moesten wij ook xD op welke school zit je? Btw ik wil echt gwn gaan T_T Ik wil stomme Economie toets niet maken.. Bagger moeder mag het weer niet.. |
|
| |
Ricardo ^^ Problem? 59
| |
| Onderwerp: Re: Staken ma 19 dec 2011 - 21:43 | |
| - Dreamheart schreef:
- Sparklekit schreef:
- Wij mogen van school gaan, als we een briefje van onze ouders inleveren...
Die staking ging toch over dat ze de vakantie's inkorten, want die staking doen ze in denhaag woensdag? Dat moesten wij ook xD op welke school zit je?
Btw ik wil echt gwn gaan T_T Ik wil stomme Economie toets niet maken.. Bagger moeder mag het weer niet.. Een euhh school in voorburg (A) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Staken ma 19 dec 2011 - 21:58 | |
| Nee gaat over dat ze extra uren gaan toevoegen, waardoor de scholen ons alleen maar meer mediatheekuren moeten geven, waarin we dus feitelijk niks doen en niks leren. Maar je moet daarin wel gwn op school blijven. Ik heb zelf altijd de pest aan die uren, dus nog meer -.-'
|
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Staken ma 19 dec 2011 - 22:05 | |
| Ik mag sowieso niet en wil ook niet. Ik heb hier een gesprek over gehad met mijn maatschappij docent en ik geef hem groot gelijk. Namelijk: ga pas staken als je weet waarom je aan het staken bent. Ik sta ook aan de kant van de stakers, want ik heb geen zin in ophok-uren, maar volgens mij kom ik al wel aan die uren-norm, dus heeft het voor mij geen zin om te gaan staken.
En voor de rest levert het ook nog voordelen op: alle toetsen en SO's moeten worden verschoven:3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Staken | |
| |
|
| |
|